အခန္​း(၇၇) သူ​ေလးကို ျပန္​​ေပးဆြဲခ်င္​တယ္​

7.2K 986 26
                                    

က်န္​းမုရယ္​၏ စစ္​​ေဆး​ေမးျမန္​းတဲ့ အသံက နန္​႐ွီ႔အား စိတ္​က်ဥ္​းၾကပ္​​ေစတယ္​ ... အဲ့ဒီ​ေနာက္​ သူမမ်က္​ခံုးတို႔ တြန္​႔ကုတ္​၍။ "အဲ့​ေတာ့​ေရာ ဘာျဖစ္​လဲ? ငါက အဲ့လိုလုပ္​လို႔ မရဘူးလား? ဟမ္​ ... ဟမ္​?"

က်န္​းမုရယ္​ ​ေဒါသတို႔ တလိပ္​လိပ္​တက္​လာ ၿပီး​ေနာက္​တြင္​ သူမကို ​ေဒါသတႀကီး ၾကည္​့လာ​ေပသည္​။ "နန္​႐ွီ ... မင္း​ေသခ်င္​လို႔လား. လုထင္​း​ေ႐ွာင္​နဲ႔ ကစားရဲတယ္​လား၊ မင္​း မီးနဲ႔ကစား​ေနတာ​ေနာ္​ ... မ​ေၾကာက္​ဘူးလား?"

"ငါက မီးနဲ႔ကစားရတာ သ​ေဘာက်တယ္​​ေလ ... အဲ့ဒါ နင္​နဲ႔ ဘာဆိုင္​သလဲ?" က်န္​းမုရယ္​ရဲ႕ စကားလံုး​ေတြက စိတ္​႐ႈပ္​ဖို႔​ေကာင္​းလာတာမို႔ နန္​႐ွီလည္​း သူနဲ႔စကားၿပိဳင္​လုမိသြားတယ္​။

"နင္​..." က်န္​းမုရယ္​ ​ေဒါသအဟုန္​တို႔ မီးပံုယမ္​းက်လုနီးပါး​ေပ ... ​ေနာက္​ဆံုး သူမ​ေနာက္​႐ွိ တိုင္​လံုး​ေပၚသို႔ သူလက္​သီးက်​ေရာက္​သြား​ေပတယ္​။ "နန္​႐ွီ ... ငါနင္​့ကို ၿခိမ္​း​ေျခာက္​တာ မဟုတ္​ရပါဘူး၊ သူငယ္​ခ်င္​းတစ္​​ေယာက္​ အ​ေနနဲ႔ နင္​့ကို သတိ​ေပးတာပါ ... ​ေနာက္​​ေတာ့မွ နင္​ ဘယ္​လို​ေတာင္​ ​ေသသြားမွန္​း မသိလိုက္​မွာ ဆိုးလို႔ပါဟာ! လုထင္​း​ေ႐ွာင္​ကို ဘာထင္​​ေနလဲ? နင္​အရင္​က တြဲခဲ့တဲ့ ငခြၽတ္​​ေလး​ေတြနဲ႔ သူက တူတယ္​မ်ား ထင္​​ေနသလား?"

နန္​႐ွီ မ်က္​စံအိမ္​တို့ လည္​သြား၏။ "ငါ့ကို ငတံုးမ်ား ထင္​​ေနတာလား? ငါ အကုန္​သိတယ္​ဟဲ့!"

"အဲ့ဒါမ်ား နင္​ဘာလို႔ ဆက္​ၿပီး...."

"ဆက္​ၿပီး​ေတာ့ ဘာလဲ? အကယ္​၍ လုထင္​း​ေ႐ွာင္​နဲ႔ငါ အိပ္​​ေတာ့​ေရာ နင္​့အ​ေရးလား?"

"နင္​...." က်န္​းမုရယ္​တစ္​​ေယာက္​ တ​ေျဖး​ေျဖး တည္​ၿငိမ္​​ေအာင္​ လုပ္​ရတယ္​; တကယ္​့ စိတ္​ထဲ ရင္​ထဲမွာ​ေတာ့ ... နန္​႐ွီက မိုက္​မိုက္​မဲမဲ​ေတြ လုပ္​မွာမဟုတ္​မွန္​း သူသိၿပီးသားပါ၊ ဒီ​ေတာ့ သူ႔​ေဒါသကိုပဲ ထိန္​းခ်ဳပ္​ႏိုင္​ဖို႔ ႀကိဳးစားရ၏ ... ဒီ​ေနာက္​ အသက္​ျပင္​းျပင္​း ႐ႈထုတ္​လိုက္​ရင္​းျဖင္​့။ "ကဲ ဒါဆို ငါ့​ေျပာပါအံုး ... ဘယ္​လို ဆက္​သြားမွာလဲ?"

သားတစ္​​ေယာက္​ဆို...အ​ေဖလိုက္​ပြဲ![ျမန္​မာဘာသာျပန္​]အတြဲ၁ Zawgyi Only Where stories live. Discover now