အခန္​း(၄၆) Your are my angel

7.5K 1K 57
                                    

"နန္​႐ွီ​ေရ ... ပ႐ိုဂ်ဴ ဆာဝမ္​​ေရာ, စာ​ေရးဆရာမ,ယီ​ေရာ၊ ၿပီး​ေတာ့ ငါ​ေရာ မင္​းကို အရမ္​းသ​ေဘာက်ပါတယ္​... ဒါ​ေပမဲ့ကြယ္​ လက္​​ေတြ႔က ထင္​သ​ေလာက္​မလြယ္​ကူဘူး. ငါတို႔သ​​ေဘာနဲ႔ပဲ ဇာတ္​လမ္​းကိုလုပ္​လို႔ မရဘူး​ေလ၊ ဘ႑​ေရးေတြက စကား​ေျပာလာတယ္​. တခါတ​ေလ သူတို႔​ေပးလာတဲ့ သ႐ုပ္​​ေဆာင္​​ေတြကို ငါတို႔မွာ ဘာမွ​ေျပာပိုင္​ခြင္​့မ႐ွိဘူး. ပိုက္​ဆံဆိုတဲ့ဟာက ထိပ္​ဆံုးကအရာျဖစ္​​ေန​ေတာ့! . . . ဘယ္​သူ​ေတြကမ်ား ျငင္​းရဲအံုးမလဲ? . . . ဟ"

နန္​႐ွီ နား​ေထာင္​​ေနရင္​း သူမႏွလံုးသားတစ္​ခုလံုး သမုဒၵရာ​ေအာက္​​ေျခထိ နစ္​ျမႇပ္​သြားသလို ခံစားလာရတယ္​။ ​ေနာက္​ဆံုး​ေတာ့လည္​း သူမ လူစားထိုးခံလိုက္​ရၿပီမလား? ဒါနဲ႔မ်ား ခ်န္​းလီက သူမကို ႐ိုက္​ကြင္​းလာဖို႔ ဘာလို႔ ​ေခၚ​ေန​ေသးလဲ?

"ဒါ႐ိုက္​တာနန္​က မ​ေန႔ညက ငါ့ကိုလာ႐ွာတယ္​. သူက​ေျပာတယ္​၊ မင္​းက အသစ္​ျဖစ္​ၿပီး အ​ေတြ႔အၾကံဳနည္​းလြန္​းတဲ့အတြက္​ မင္​းကိုသ႐ုပ္​​ေဆာင္​ခိုင္​းဖို႔ သ​ေဘာမက​်ဘူးတဲ့. ဒါ​ ေပ မဲ့ . . . . . . . . ."
​​ေကာခ်ီ႐ွန္​း စကားကို ဆြဲ​ေျပာလာတယ္​။

နန္​႐ွီ ဖုန္​းထဲက​ေန ဒါ႐ိုက္​တာ​​ေကာကို ဆြဲထုတ္​ကာ သူ႔ကို ကိုင္​ဆြဲၿပီး​ေမးခ်င္​လာတယ္​။

{႐ွင္ စကားကို တခါတည္​း​ေျပာလိုက္​​ေတာ့ ​ေသသြားမွာမို႔လို႔လား?}

"ဒါ​ေပမယ္​့ မင္​း ကံ​ေကာင္​းသြားတယ္​ ... နန္​႐ွီ. အျခား ရင္းႏွီးျမဳႇပ္​ႏွံသူတစ္​​ေယာက္​က မင္​းကို အရမ္​းသ​ေဘာက်တယ္​တဲ့၊ ဒါ​ေၾကာင္​့ မင္​း အ​ေကာင္​းဆံုးသာ ႀကိဳးစားျပ​ေတာ့!"

"တကယ္​လား?" နန္​႐ွီ ့ရဲ႕ ျပဳတ္​က်​သြားတဲ့ႏွလံုးသား​ေလး ​ေျမႇာက္​တက္​လာတယ္​။ အရမ္​းစိတ္​လႈပ္​႐ွားမ​ေနနဲ႔အံုး! အဲ့ဒါကိုမ်ား ဒါ႐ိုက္​တာက သူမကို ​ေနာက္​​သြား​ေသး​တယ္​။ "အဲ့ဒါကိုမ်ား ... ဒါ႐ိုက္​တာ​ေကာရယ္​ . . . . သက္​သက္​လာ​ေနာက္​​ေန​​ေသးတယ္​! ႐ွင္​ ကြၽန္​မကို ႏွလံုး​ေရာဂါ ရ​ေအာင္​ လုပ္​​ေနတာပဲ!"

"ဟ ဟ ဟား ... လူငယ္​​ျဖစ္​ၿပီး ဘာလို႔ အသဲငယ္​တတ္ ​ရတာလဲ?"

"ဒီ​ေတာ့ ကြၽန္​မကို ​ေသ​ခ်ာ​ေလး ​ေျပာျပ​ေပးလို့ရမလား? ကြၽန္​မက လူစားလဲခံရမွာလား ... မလဲခံရဘူးလား?"

သားတစ္​​ေယာက္​ဆို...အ​ေဖလိုက္​ပြဲ![ျမန္​မာဘာသာျပန္​]အတြဲ၁ Zawgyi Only Where stories live. Discover now