3/3
Het is twee maanden geleden dat ik terug kwam. Alles is nu terug normaal. Nina is terug de oude. Niemand anders dan ik weet wat er gebeurt is, ze wil niet dat iemand anders het weet dan ik. Erik is niet meer terug gekomen en ik hoop dat dat zo blijft want het gaat nu weer goed met Nina. En ook met ons samen, we brengen weer veel tijd door zoals vroeger toen we samen waren. Ik weet niet wat zij voelt maar ik voel nog steeds het zelfde als toen.
Vandaag hebben we afgesproken in het park. Ik vroeg haar gisteren. Ik wil vertellen dat ik nog steeds het zelfde voel voor haar. Ik hoop dat we terug samen komen. Ik en Matteo zijn nu op de plek om alles voor te bereiden ik wil wel dat alles goed gaat. Het is een half uur voor ze komt. Ik ben zo nerveus.
- Rustig, het komt goed. Iedereen ziet dat ze nog steeds van elkaar houden.
- ik hoop dat je gelijk hebt.
- je zult het zien.
Matteo gaat weg. Ik blijf wachten, de zenuwen doden me. Ik wil dat dit voorbij is en we samen zijn. In de verte zie ik haar aankomen, ze ziet er prachtig uit. Ik heb dit al eens gedaan en toen waren we samen. Alles gaat goed komen. Ze komt naast me zitten en legt haar hoofd op mijn schouder zoals ze wel vaker doet.
- waarvoor moest ik naar hier komen?
- omdat ik het iets belangerijks heb te vertellen.
- en wat is het?
Ik ga een beetje van haar weg om haar in de ogen te zien die me betover.
- ik weet niet hoe jij er over denkt maar ik wil dat het weer zoals vroeger word voor ik vertrok. We doen nu alles het zelfde maar toch is het nog anders.
- je bedoelt dat we niet samen zijn.
- ja, ik wil dat we dat terug zijn. Ik weet dat het niet makkelijk is na wat er gebeurde met Erik maar je weet dat ik anders ben, ik zal je geen pijn doen, ik hou van je en dat heb ik altijd al gedaan.
- ik ook van jou.
- dus je wilt ook dat we terug samen zijn?
- ik denk dat dit een goed antwoord is.
Ze komt naar me toe en kust me. Dit is het best antwoord. Ik neem haar middel en druk haar dichter tegen me aan. Ik heb haar zo gemist en het meest van alles haar kussen.
[...]
Het is een paar weken dat ik en Nina een koppel zijn. Deze paar weken is het fantastisch tussen ons. Ik kan het me niet beter voorstellen.
Nu zitten we in mijn appartement films te kijken. Lekker dicht bij elkaar. Het is rond 10 uur in de avond nog niet al te laat. Nina blijft vandaag bij me slapen.
- Gastón?
- ja, wat is er liefje?
- ik wil iets anders doen.
- wat stel je voor?
- ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen.
- zeg het gewoon, je kunt alles tegen me zeggen.
- ik wil...ik wil dat we de liefde bevrijden.
Ik had niet verwacht dat ze me dit zou vragen. Tuurlijk wil ik het, ik dacht alleen niet dat zij het zou willen.
- als je het niet wil maakt het niet uit.
- nee, dat is het niet, ik wil wel, ik dacht dat jij er nog niet klaar voor was.
- ik wil dat vergeten. Ik wil het doen met iemand waar ik echt van jou en die me goed behandelt.
- waarom zitten we hier dan nog.
Tussen kussen en strelen neem ik haar in mijn armen naar mijn slaapkamer. Daar leg ik haar in mijn bed en kleden we elkaar uit. Je weet wel wat er voor de rest gebeurde.
[...]
Die ochtend wordt ik wakker met Nina in mijn armen. Ze kijkt me aan met haar lief gezicht. Meteen moet ik aan gisteren denken, het was geweldig, ik zou het nu weer willen doen maar ik wil haar niet verplichten.
- je bent mooi als je slaapt.
- alleen dan? Ik vond jou gister veel mooier toen ik je de mijne maakte.
- het was veel beter, bij jou deed het geen pijn.
- dat komt omdat ik het met liefde deed. Ik hou van je.
- ik hou ook van jou. Ik ben blij dat je terug kwam. Ik weet niet wat er anders was gebeurd.
- ik ben ook blij dat ik terug kwam, en ik je vond en je kon helpen. En met jou de liefde bevrijden is nog het beste van alles. Ik wil niemand anders dan jou.
- ik ook niet.
Einde
JE LEEST
gastina/ Aguslina
Short Storydit zijn kort verhalen over Gastón en Nina of Agustín en Carolina.