💘valentijn💏💗

35 1 0
                                    


Gastina 2/2

14 februari

Ik doe mijn ogen open en kijk door mijn raam naar buiten. Het is een mooie dag, de zon scheid en laat het er op lijken dat het warm is, maar het is winter dus dat is het niet.

Ik stap uit mijn bed douche me, kleed me aan en ga naar beneden om te ontbijten. Na het ontbijt ga ik terug naar boven voor mijn school spullen en ga dan naar school.

Luna staat al te wachten als ik aankom.

- en klaar voor je afspraakje?

- ik denk het wel.

- je moet niet denken maar zeker zijn. Het gaat goed komen, dat weet ik zeker.

- ik hoop het.

De bel gaat en de meisjes gaan naar de les.

Luna en Nina staan bij de uitgang van de school.

- wat als het een grap was en hij niet komt.

- nee, ik geloof niet dat Gastón dat zou doen.

- meschien was hij het ook niet.

- jawel je zult zien. Als ik weg ga komt hij, dus ik zie je morgen. En vertel me alles.- zegt Luna als ze zich omdraait en weg loopt.

- nee, Luna!

Nu sta ik hier alleen. Niet helemaal er zijn nog andere leerlingen maar die ken ik niet. Ik wil net naar huis gaan als ik een hand om mijn schouder voel. Ik kijk om en zie Gastón achter me staan. Zou Luna dan toch gelijk hebben?

- sorry dat het zo lang duurde, maar mijn leerkracht van geschiedenis wauw nog even met me praten.

- maakt niet uit. Heb jij die brief gister in mijn kleusje gelegd?

- ja, ik durfde het niet goed te vragen dus schreef ik het. Ik hoop dat dat ook goed was.

- je schrijft mooi.

- bedankt. Zullen we gaan.

Hij neemt mijn hand en vlecht onze vingers. Ik ben verbaasd dat hij het zomaar doet, maar het voelt goed. Samen wandelen we het schoolplein af naar een park in de buurt.  Hij neemt me nee het park door, en stopt bij een plek die ik helemaal niet ken. Ik ben hier al zo vaak geweest maar nog nooit op deze plaats.

We praten tot het donker wordt dan meent hij me mee naar een restaurant. Het is geen heel chic restaurant maar dat had ik ook niet verwacht.

Hiervoor had ik amper tot geen contact met hem en nu lijken we bijna een stel. Deze paar uur samen heeft me nog meer verliefd op hem gemaakt.

Na het eten neemt hij me mee naar de Jam& Roller waar het versierd is met roode ballon in hartjes vorm. Het is echt prachtig. Ze zijn nog een paar ander koppels die aan het dansen zijn. Hij neemt mijn hand en trek me de dansvloer op. Hij neemt mijn middel en brengt me dichter bij hem. Aan het einde van het liedje zijn we heel dicht bij. Ik kijk in zijn ogen en hij in de mijne. Ik zie dat hij naar mijn lippen kijkt en dan terug naar mijn ogen. Hij sluit de zijne en komt met zijn lippen tegen de mijn. Ik open mijn lippen om dezijne te proeven. Ik doe mijn mond meer open om zijn tong binnen te laten. Onze tongen beginnen een gevecht die onderbroken word door te kort aan zuurstof.

- ik hou van je - zegt Gastón, met zijn ogen nog steeds dicht en zijn voorhoofd op die van nina.

- ik hou ook van jou.

Daarna kussen ze terug.

Na nog wat gedanst te hebben brengt Gastón Nina naar huis en gaat dan zelf.

De volgende dag verteld Nina alles aan Luna.

Na die dag zijn Gastón en Nina nog lang  gelukkig samen geweest.

gastina/ AguslinaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu