Hikayeyi bir şekilde kopyalamak, bunun üzerinden prim elde etmek suçtur.
©Tüm Hakları Saklıdır.
Tür: Romantik, Dram, Kısa Hikaye
Başlangıç Tarihi: 02.12.2018
Hikaye: Teoman-İstanbul'da Sonbahar(Teoman-İstanbul'da Sonbahar)
🎶Mevsim rüzgarları ne zaman eserse,
O zaman hatırlarım çocukluk rüyalarım🎶Kaldırım kenarına oturan bir adam tarafından çalınan Teoman şarkısı ile olduğum yerde kaldım. Dünya sanki o an durdu. Yanımdan geçen insanlar neden yolun ortasında birdenbire durduğumu yüzümden okuyacakmış gibi bana bakıyorlardı. Şarkıyı çalan adama baktım yavaşça. O an gözlerimden akan yaşların farkında değildim.
🎶Ah burda olsan çok güzel hala,
İstanbul'da sonbahar🎶Adamın yanına düşer gibi oturdum birden. Gözlerimi kapattım ve onunla, canımdan çok sevdiğim o kişiyle, ilk karşılaşmamız gözlerimde canlandı. Bu şarkıyı söylüyordu, tıpkı bu adam gibi sokağın birinde oturarak. Çok sevdiğim bir şarkı olduğu için sonuna kadar onu dinlemiştim ve o tüm şarkıyı bana bakarak söylemişti. Böyle bir karşılaşma... hayal bile edemezdim. Sesi çok güzeldi. O şarkı söyleyince dünyada başka bir şey yokmuş gibi gelirdi.
"Neden ağlıyorsun?" dedi gitar çalan adam şarkıya son vererek. Yavaşça gözlerimi açtım. Hala yaşlar aksa da gülmeye çalıştım. "Şarkı... Bana çok sevdiğim birini hatırlattı."
Adam dudağımı ısırdı ve, "Anlatmak ister misin?" dedi. İsterim. Onu herkese, her an, her şeyiyle anlatmak isterim.
"Çok uzun bir hikaye."
"Uzun hikayeleri severim."
Buruk bir gülümseme gönderdim ona. Onu birine daha anlatacak olmanın verdiği mutluluk vardı içimde.
Biri daha onun nasıl biri olduğunu bilecekti.
----------------------------
Sosyal Medya Hesaplarım
Youtube : TTikizler
Bookstagram: ikizlerinsatirlari
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Anım Sensin
Short StoryHer anım sensin. Sevdiğimde de, acı çektiğimde de. Veda anımızda bile benim için tüm dünya sendin ve her an sensin. -2019- ©Tüm Hakları Saklıdır.