"Eninde sonunda
kaybolacağını bildiğimiz şeyleri,
elimizde tutmak için
çok çaba harcıyoruz.""Bugün seni bulmak oldukça zor oldu."
Bakışlarımı yerden kaldırıp karşımda duran griler içindeki adama diktim. O da aynı şekilde bakışlarını elimdeki yanan sigaraya dikti.
"İçer misin?" dedim ona uzatarak. Sessizce yanıma oturdu ve uzattığım sigarayı alıp dudaklarına götürdü. Soğuk havada yükselen sigara dumanını izledim sessizce.
"Sigara içmediğini söylemiştin."
"Hayır. İki yıl önce içmediğimi söyledim."
Başını bana çevirip masmavi gözleriyle öylesine dikkatle izledi ki beni... Neden korkmadığımı anlamadım. Sanki hislerim yok olmuştu.
"Peki neden şimdi içiyorsun?"
"Merak."
Bir şey demedi ve biten sigarayı yere atıp söndürdü. Son dumanı da dışarı bırakınca yeniden bana baktı.
"Bugün bana ne anlatacaksın?"
"İlk randevumuzu. Aslında sinemaya gitmeyi planlamıştık ama ilk randevumuz yanlışlıkla hastanede gerçekleşti."
🔻🔻🔻
Aynada son kez kendime baktım. Dantelli mor elbisemin eteği dizimin biraz üstünde bitiyordu. Saçlarımın ön tarafını örerek taç havası yaratmıştım. Kısacası her şey harikaydı. Tugay bir parkta buluşmayı teklif etmişti. Ben de nereye gideceğimizi bilmeden hemen kabul etmiştim. Sonuçta bu ilk buluşmamızdı ve çok güzel görünmem gerekiyordu. Sallanan küpelerimi kontrol ettikten sonra çantamı alıp evden ayrıldım. Dışarı çıkınca telefonum çaldı ve arayanın Çiçek olduğunu gördüm.
"Alo? Çiçek ben evden çıkıyorum, çok heyecanlıyım. Ne yapacağım?" Bunu söylerken siyah stilettolarımla yürümeye devam ettim. Umarım oturacağımız bir yere gideriz, bu topuklular ile çok uzun süre ayakta duramam.
"Sakin ol. Her şey harika olacak. Kendine güvenmiyor musun sen Dilara? Daha önce kaç tane erkekle çıktın."
Göz devirdim ve biraz kısık bir sesle, "Bu onlar gibi değil. Çok farklı," dedim.
"Tabi ki farklı ama bu ortada tecrübesiz tavuk gibi dolanmanı gerektirmiyor değil mi?"
"Haklısın. Ben sadece... ondan çok fazla hoşlanıyorum Çiçek. Bir sorun çıksın istemiyorum." O sırada durağa vardım ve otobüsü beklemeye başladım.
"Hiçbir şey olmayacak. Merak etme. O da sana deli oluyor ki, seni ikinci görüşünde çıkma teklif etmiş."
Bu beni gülümsetti ve gözümün önünde o güzel an canlandı. Dört gün önceydi. Sanki dün, hayır iki saat önce yaşanmıştı. Vücudum ısındı birden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Anım Sensin
Короткі історіїHer anım sensin. Sevdiğimde de, acı çektiğimde de. Veda anımızda bile benim için tüm dünya sendin ve her an sensin. -2019- ©Tüm Hakları Saklıdır.