~Alina Eremia ~
In ce consta ritualul tau zilnic de frumusete ? : "Imi demachiez tenul atat dimineata cat si seara, upa care aplic crema de fata in functie de momentul zilei , de zi , dimineata sau seara. In general folosesc produse de make-up care lasa pielea sa respire cat mai mult"
Care este parfumul tau preferat ? :" De-a lungul timpului, am tot avut parfumuri preferate, dar acum nu pot sa ma decid intre << Love in Paris >> de la Nina Ricci si <<Just Cavalli >> by Cavalli. Imi plac ambele modele la fel de mult."
In general, carei activitati de infrumusetare ii acorzi cel mai mult timp ? :" Cred ca cel mai mult timp il petrec zilnic aranjandu-mi parul.Am grija ca fiecare fir sa stea la locul lui , iar acest lucru dureaza foarte mult atunci cand ai parul des si lung."
Ce culori iti plac in materie de make-up ( ruj , fard de pleoape ) ? Ai preferinte diferite pentru machiajul de zi cu zi fata de cel pentru concerte ? :Machiajul pe care il port in zilele obisnuite este light iar cel din lumina reflectoarelor este mult mai accentuat. mai glossy. La concerte prefer fardurile inchise la culoare, pe care le folosesc la realizarea machiajului in stil smokey eyes , iar ziua folosesc fardurile luminoase , in nuante de roz sau bej . Imi place sa imi pun ochii in evidenta cu o dunga subtire de tus pe pleoapele superioare . Culorile de ruj care imi vin cel mai bine sunt rozul piersica , rozu si bordo."
Produsele preferate de machiaj :" Produsele mele preferate de machiaj sunt fondul de ten , pudra , eyeliner-ul si mascara waterproof."
Fond de ten :" Imi place sa folosesc un fond de ten mai putin fluid si cu textura cremoasa , care intra in piele si nu o incarca."
Mascara : " Pentru ca nu imi plac surprizele neplacute, cand vine vorba de make-up folosesc o mascara waterproof.
Pudra :" Folosesc pudra pentru ca matefiaza tenul . Prefer pudra compacta si care se potriveste cat mai bine la nuanta cu cea a tenului meu ."
Ai vreun secret de frumjusete ? :" Cred ca secretul frumusetii mele este bunadispozitia. Ei i se adauga faptul ca imi place sa fiu mereu cu zambetul pe buze ."
Ieeiii , un nou capitol incheiat si de aceasta data , daca vreti dedicatii sa ma anuntati , v-am pupat dulce dulce dulce :* :* :* P.S. : Ce parere aveti despre noua coperta ?? Este facuta de DrunkUnicorn69 , careia ii multumesc foarte mult , vreau si parerile voastre :D
CITEȘTI
Beauty Tips
RandomO carte ce contine tot felul de trucuri ingenioase si informatii dragalase despre frumusete si multe altele ce va vor fi de folos, sper sa va placa :* :* :*