Vine vara si toata lumea isi doreste sa aibe un bronz uniform si frumos. Iata aici cateva sfaturi despre cum sa arati super vara asta :
1. Exfolierea inainte de toate
Cu aproximativ 2 saptamani inainte de a merge la mare, la piscina, sau oriunde altundeva vrei sa te bronzezi, trebuie sa faci zilnic un gomaj, ceea ce inseamna exfolierea intregului corp, pentru a obtine un bronz de durata. Poti folosi unul din comert, sau unul natural.
Iata cum obtii unul natural : - Poti obtine un gomaj amestecand ulei de masline cu sare gronjoasa, sau sare de mare.
-A doua varianta, sau cea mai simpla dupa parerea mea, este sa amesteci gelul tau de dus cu sare sau zahar.
Atentie insa : Daca ai inceput deja sa te bronzezi, nu face acest lucru, deoarece acesta se aplica strict inainte de asta.
2. Atacul morcovilor!
Al doilea truc ar fi sa mananci inainte de a te duce la plaja, de fiecare data, 2 sau 3 morcovi. Ei o sa te faca sa te bronzezi mai repede, si iti vor da acea tenta de bronz auriu. Super dragut, nu-i asa? Acest lucru se poate aplica si in cazul altor alimente, cum ar fi : rosiile, capsunele, piersicile, spanacul, dar mai presus de toate : PEPENELE GALBEN (iammiii, preferatul meu :)
3. Bronzeaza-te incet, dar bine!
Lucrul care trebuie facut pentru a avea un bronz uniform, este sa o iei usor, treptat. In prima zi de expunere stai 30 de minute. In a doua zi 45 de minutev. In a treia zi 1 ora, toate astea pana la ora 10 dimineata, sau fie dupa 4 dupa-amiaza, din cauza razelor ultraviolete.
Inca un lucru : ai grija ca protectia ta solara sa nu fie mai mica de 15, ar putea fi periculos pentru pielea ta.
4.Hidratare
Hidratarea este cheia mentinerii bronzului perfect. Daca iti vei lasa pielea sa ti se usuce, dupa ce ai facut toate astea, este ca si cum ai muncit degeaba pana acum. Este indicat ca atunci cand te intorci de la plaja sau piscina sa faci un dus si sa te usuci numai prin tamponarea pielii cu un prosop (nu-ti freca pielea cu prosopul) astfel risti sa iti strici bronzul , iar apoi sa aplici o crema delicata de corp .
Heyy, dupa cum observati am reusit sa scriu o noua carte , pentru ca am vazut ca numai sunt altele in genul acesteia , si mi s-a parut buna ideea. Sper ca aceasta sa fie cu mult mai mult pe placul vostru , dar mai ales ca aceste lucruri , sfaturi si informatii sa va fie de mare folos si sa va bucurati de ele , pupici :* :* :*
CITEȘTI
Beauty Tips
De TodoO carte ce contine tot felul de trucuri ingenioase si informatii dragalase despre frumusete si multe altele ce va vor fi de folos, sper sa va placa :* :* :*