Alaturi de ruj, rimelul e indispensabil in trusa ta de machiaj. E cel mai seducator, dar si greu de stapanit element al unui make-up reusit.
*Cum a fost creat rimelul ?
A fost creat in 1915 de catre chimistul T.L. Williams, care si-a observat sora amestecand praf de carbune si vaselina pentru a-si pune genele in valoare.
Williams a perfectionat si marketat produsul sub numele de Maybelline (o combinatie intre numele surorii lui, Mabel, si vaselina).
*Cum iti alegi rimelul ?
Periuta de aplicare spune multe despre compozitia si utilitatea rimelului. Priveste-o, asadar, cu atentie:
*daca periuta are perii fini si rari, rimelul e unul destinat alungirii genelor
*daca e voluminoasa si deasa, ai de-a face cu un rimel pentru volum
DON'T: Nu alege un rimel doar pentru ca are periuta curbata/sofisticata. Cele mai bune sunt periutele scurte si subtiri, care iti permit aplicarea produsului pana in coltul ochilor.
*Mascara cu polimeri sau vitamina B5 e ideala pentru genele cu probleme: pe langa faptul ca le infrumuseteaza, le si confera un plus de sanatate si vitalitate
*Cat despre culoare, negrul e favorit in materie de mascara! Totusi, pentru ochii albastri e indicata mascara de aceeasi culoare, iar rimelul mov face minuni pentru orice pereche de ochi caprui.
*Cum aplici rimelul ?
Aplica rimelul de la dreapta la stanga, la baza genelor . Daca mascara are consistenta mai mare la radacini, va crea iluzia de lungime. Foloseste un pieptene pentru gene: poate parea cam complicat la inceput, dar e vital pentru aspectul ingrijit si separarea genelor. Daca totusi nu suporti pieptenele, sterge usor periuta de un servetel inainte de aplicare: astfel vei inlatura mascara in exces Pentru un look dramatic, aplica mascara doar pe genele superioare. Daca vrei ca ochii tai sa para mai mari, ai nevoie de rimel si pe cele de jos - dar discret! Asteapta 5 secunde inainte de-a clipi, pentru a nu intinde rimelul.
*Cum faci rimelul sa reziste ?
Scufunda tubul de rimel intr-un vas cu apa fierbinte. Asta il va face mai fluid. Chiar inainte de aplicare, da-ti cu putina pudra pe gene: primul strat de mascara se va fixa astfel mai temeinic. Pentru extra-rezistenta, apeleaza la un rimel waterproof .
DON'T: Nu turna ulei de ricin in tubul de rimel. E un mit comun dar crede-ma pe cuvant, nu face decat sa distruga produsul!
*Cat timp pastrezi rimelul ?
Odata ce l-ai desfacut, vei putea folosi tubul de mascara maxim 2-3 luni. Ca sa eviti introducerea eventualelor bacterii in recipient, nu atinge periuta de tub.
DONT: Nu e recomandat sa imprumuti rimelul; la fel ca si rujul, este un produs cosmetic destinat unei zone sensibile si nu ai vrea sa "faci schimb de microbi" nici cu cea mai buna prietena.
*Truc pentru gene lungi *
Acum cateva luni am auzit si eu cate ceva despre uleiul de ricin si cum ca este foarte bun pentru par, gene si sprancene, asa ca mi-am cumparat si eu o sticluta de la farmacie imediat dupa ce am aflat asta. Acolo farmacista mi-a spus ca daca vreau intradevar niste gene lungi si sanatoase, sa curat foarte foarte bine o periuta de la un rimel mai vechi , si care nu imi mai trebuie , si sa aplic in fiecare seara cu ajutorul ei , ulei de ricin pe gene timp de o luna cu strictete . Bineinteles ca la cat de uituca sunt eu , nu am respectat programul de o luna ci probabil o saptamana sau doua, tar totusi am putut sa observ schimbari in bine , iar genele mele capatasera mai multa stralucire.
As fi foarte fericita daca ati incerca si voi acest " experiment" si sa imi spuneti daca la voi au intervnit performante.
Sper ca acest capitol v-a fost de folos si ca o sa puneti si voi in aplicare aceste sfaturi , mie sincer mi-au placut aceste informatii si chiar o sa incerc sa tin si eu cont de ele data viitoroare , v-am pupaaaat :* :* :*
CITEȘTI
Beauty Tips
AléatoireO carte ce contine tot felul de trucuri ingenioase si informatii dragalase despre frumusete si multe altele ce va vor fi de folos, sper sa va placa :* :* :*