#1 Star beauty

2K 49 5
                                    

Ok , poate plagiez , poate ca nu , dar chestia asta e mult prea tare , am gasit asta acum cateva luni intr-o revista , iar eu , fiind eu, am copiat asta pe o foaie iar acum mi-am amintit de ea si mi s-a parut super sa impartasesc asta si cu voi asa ca.... , sa incepem :


Stefanie Scott , interpreta lui Lexi Reed , din serialul " Bobocii isteti "  a decis sa ne ofere cateva sfaturi si informatii personale despre frumusete . 

     * Trucuri si sfaturi de la Stefanie *

* " Indiferent ca e vara sau alt anotimp , este foarte important sa folosesti o crema de fata cu protectie solara pentru a-ti pastra tenul sanatos si tanar .

* " In zilele in care nu reusesti nicicum sa iti aranjezi parul , cea mai buna solutie este o palarie draguta si colorata care te scapa de orice stres . Mai poti apela si la accesoriile de par ( diademe si bentite. ) "

* " Cand mergi la o intalnire , mai ales la prima , nu te machia prea strident . Alege un machiaj natural si fii tu insati. Tipul vrea sa se intalneasca cu tine si nu cu cine pretinzi ca esti "

      *Produsele preferate*

1 . Fard de ploape : " Cel mai des folosesc fard de ploape in culori naturale. Rozul discret si bejul sunt preferatele mele dar uneori mai folosesc si fard gri ."

2. Buze : " Prefer gloss-ul de buze in locul rujului . Folosesc des gloss-urile roz-corai . La unele filmari si evenimente speciale , ma dau cu ruj rosu , dar pentru zilele obisnuite, prefer culorile naturale de gloss. "

3. Blush : " Fardul de obraz nu lipseste din trusa mea de make-up. Prefer nuantele naturale de roz si roz-corai " 

4. Produsul de make-up preferat : " Tusul negru de ochi este produsul de make-up pe care il folosesc cel mai des pentru a realiza machiajul Caty Eyes "

5. Stil de make-up : " Cel mai mult imi place machiajul Cat Eyes . Cred ca mi se potriveste si ma simt foarte bine purtandu-l . In plus , e si usor de realizat . "

6. Coafur : " Imi place sa am bucle si cred ca parul drept ma face sa par mai matura , de aceea il prefer ondulat si lasat liber pe spate . "

7.Culoare de par : " Cred ca blondul deschis mi se potriveste foarte bine si nu ma vad cu o alta culoare de par. Poate as incerca si un saten deschis , dar bruneta nu cred ca voi fi vreodata . "

 

   Ok , deci inainte sa va spun vesnica mea poezie : " Daca vreti dedicatii sau sfaturi de la mine , sunt aici oricand " , vreau sa va cer  parerea voastra cat mai sincera despre acest capitol , daca v-a placut sau nu . In caz ca raspunsul vostru este unul negativ , voi sterge imediat acest capitol , deoarece nu vreau sa fiu acuzata de plagiat sau alte tampenii . V-am pupat :* :* :*

Beauty TipsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum