32. Silueta

1.4K 48 5
                                    

    Heiiii lumee , daca va intrebati da, inca mai traiesc :)))) Cu greu tin sa precizez ,dar da , inca mai traiesc :)))) Acum e partea in care eu imi cer mii si mii de scuze pentru ca nu am mai postat nimic cred  ca de vreo 2 saptamani , da , si mie imi plac clatitele :)))) Ce sa spun , abia mai pot respira cu toata chestia asta cu scoala , si liceul , si temele si naveta.... anyway,  va salut de la ora mea de engleza la care profa nu a venit yeeaaayyyy , toti colegii mei se distreaza , iar eu scriu aici pentru voi pentru ca stiti cat de mult va iubesc ^_^  , iar daca o mai lungesc mult s-ar putea sa scriu un roman aici , asa ca hai sa incepem : 

Am vrut de mult mult mult timp sa scriu un capitol despre chestia asta cu silueta , abdomenul plat si mentinerea lui , mos craciun si renii sai , etc :))) dar am tot anulat din motive nestiute inca de mine but..... haideti mai bine sa trecem la partea in care eu doar tac din gura , iar voi cititi si toata lumea e fericita :

1. Razi : Persoanele care rad toata inima au un abdomen mai plat decat cele sobre. De ce ? Explicatia este cat se poate de simpla : atunci cand razi , pui in miscare si  muschii abdominali care se contracta si devin mai fermi ( inca un motiv ca toata lumea sa zambeasca si sa rada pretudindeni iar bucuria sa pluteasca in aer ca intr-o dimineata fericita de Craciun , mda scuzati , nu stiu ce m-a apucat azi dar am vorbit toata ziua despre Craciun :))) , ignorati-ma   ) .

2. Ciupiturile :Poate ti se pare hazliu si chiar este , dar nu strica sa te ciupesti din cand in cand de burtica ,. Chiar daca nu sunt deloc placute , ciupiturile sunt si ele bune la ceva -ard grasimile. Cand pielea se inroseste inseamna ca circulatia sangelui a fost activata.

3. Alimentatia :Multe alimente iti dau senzatia de balonare si fac fac abdomenul sa fie mai umflat . Din aceasta categorie fac parte varza si mazarea asa ca mai bine le eviti. Inlocuieste-le cu fructe proaspete si salate . Un fruct excelent este pepenele rosu .

4. Exercitiile :Pentru a-ti intarii muschii abdominali este nevoie sa ii antrenezi zilnic . Aseaza-te cu fata in sus pe o saltea de fitness. Tine picioarele drepte si indoaie genunchii astfel incat talpile sa fie lipite de sol . Du mainile la ceafa si ridica-te pana cand atingi cu fruntea genunchii. Repeta miscarea de 30 de ori ( deci nu 29 , nu 31 jumate , 30 , ati inteles ? :)) ) .

5. Iluzia optica :Daca esti mai plinuta din fire, nu vei reusi sa scapi prea repede de burtica si va trebui sa combini alimentatia sanatoasa cu sportul. Efectele vor incepe sa apara dupa o perioada de timp , iar burtica ta va disparea pe masura ce vei pierde din kilograme . Pana atunci insa poti sa lucrezi asupra celulitei , aplicand zilnic un ser anticelulitic.

6. Pozitia corecta :Poate parea ciudat , dar pozitia corpului te poate face sa pari mai grasa sau mai slaba cu cateva kilograme . O pozitie corecta , cu umerii drepti , te va face sa pari mai inalta si deci , mai supla . Asa ca merita sa iti corectezi postura. Exerseaz-o in fata oglinzii: indreapta-ti coloana, trage umerii spre spate, priveste inainte , si gata .

7. La scoala :De ce sa nu profiti de timpul petrecut la scoala in favoarea siluetei tale ? Acest exercitiu este foarte simplu si eficient . In timp ce stai in banca , incordeaza muschii abdominali , mentine-i 10 secunde, apoi relaxeaza-i . Repeta miscarea ( asta chiar e putintel ciudat , putintel cam mult :)) )

8. Shopingul :Tocmai ai fost la cumparaturi cu cea mai buna prietena si are mainile pline de plase ? Da-i o mana de ajutor . Repartizeaza greutatea egal in ambele maini si ridica plasele in sus , aplecandu-te usor in partea stanga . Stai asa 10 secunde si apoi apleaca-te spre dreapta.

9. Un pic de alpinism : Cand mergi la jogging , nu te rezuma doar la alergatul in linie dreapta . Cauta un parc in care ai de urcat 10-20 de trepte. Urca-le , coboara-le , odihneste-te un pic si apoi urca-le din nou. Astfel , vei pune serios la treaba muschii abdominali.

10. Bea multa apa : Apa te poate ajuta si ea deoarece iti reduce senzatia de foame si nu vei mai fi tentata sa mananc la fel de mult . Pentru asta , este suficient sa bei un pahar de apa  inainte de masa. In plus, apa ajuta la digestie , evita balonarea si face abdomenul mai plat .

Yeeeeaayyy , iata din nou un capitol terminat ^_^ Sper sa ma tin de cuvant si sa postez cam cat de des pot eu , sper sa imi reuseasca , va pup si va iubesc mult mult , iar in urmatorul cred ca am sa scriu despre alimentele ce scapa de stres si sunt bune pentru silueta , kisses youuuu :**** ♥ ♥ ✌

Beauty TipsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum