Aici ai cateva retete pentru shake-uri delicioase , foarte usor de facut si cu diferite beneficii pe deasupra ce te vor indulci si racori vara asta :)
1. Vanilie si miere -Te face mai fericita
Ingrediente : 400 ml lapte dulce , 1 lingura de praf de vanilie , 2 lingurite de miere
Cum faci : Incalzeste laptele si dizolva in el praful de vanilie si mierea de albine . Aceasta bautura iti imbunatateste starea de spirit si te va face sa te simti excelent !
2. Bomba de vitamine - Iti da energie
Ingrediente : 1 portocala , 1 lamaie , 1lingurita de miere , apa
Cum faci : Curata portocala si lamaia de coajs si pune-le intr-un storcator de fructe. Subtiaza sucul cu apa si indulceste-l cu miere de albine , dupa gust .
3. Banane si soia -Stimuleaza creierul
Ingrediente : 2 banane , 500 ml lapte de soia , 2 linguri de fulgi de ovaz .
Cum faci : Curats bananele de coaja , piseaza-le cu furculita si amesteca-le cu laptele de soia si fulgii de ovaz . Daca bauturs nu este suficient de dulce , adauga dupa gust , o lingura sau doua de miere.
4. Shake de ananas -Te ajuta sa slabesti
Ingrediente : 100 g ananas proaspat , 1 bucatica de ghimbir proaspat ras , 1 lingura de miere , 100 ml de suc de portocale .
Cum faci : Taie ananasul in bucatele si da ghimbirul pe razatoare . Pune-le intr-un pahar si adauga sucul de portocale . Indulceste cu miere de albine . Poti adauga si o lingurita de zeama de lamaie . Tine coktail-ul la frigider 30 de minute !
Asta a fost si cu acest capitol , sper sa va fie de folos , ca v-a placut si ca veti incerca si voi unul din ele , va puup :* :* :*
CITEȘTI
Beauty Tips
NezařaditelnéO carte ce contine tot felul de trucuri ingenioase si informatii dragalase despre frumusete si multe altele ce va vor fi de folos, sper sa va placa :* :* :*