30. Top 5 coafuri la moda

1.4K 27 8
                                    

    Heii garls , stiu ca acesta ar fi trebuit sa fie #5 Star beauty , dar in capitolul anterior  Love_Iolly   m-a rugat ca in acesta sa prezint , sa arat , sa vorbesc ( nu stiu care verb e tocmai potrivit ) despre coafuri elegante . Ce-i drept , chiar am incercat sa gasesc o modalitate de a vorbi si in acelasi timp a le si prezenta. Dar nicaieri nu am gasit o poza cu o coafura frumos aranjata care sa aiba si instructiuni.  Din fericire am reusit sa gasesc cate ceva despre coafurile la moda de anul acesta ( Love_Iolly sper ca nu te vei supara prea tare pe mine ) . Si , am reusit sa fac si un colaj cu acestea ( cu exceptia numarului 5 , scuze dar chiar nu am gasit nicio poza pentru coafura aia :(  )  , deci haideti sa incepem : 

1. Bucle lejere : Periaza-ti parul , pune suvite mari de par pe ondulator si onduleaza-le. Resfira-ti apoi suvitele cu degetele pentru a desface buclele. Vei obtine niste onduleuri mari si lejere . Poti pulveriza putin fixativ la final. Pentru un look fresh , poti folosi un fixativ pentru stralucire.

2. Updo retro :Deloc sofisticata , aceasta coafura este perfecta pentru o tinuta eleganta. Onduleaza parul cu ajutorul ondulatorului Multistyler cu diametrul 32 mm si prinde buclele la spate , una in continuarea celeilalte cu ajutorul agrafelor.

3. Coada de cal :Aceasta coafura nu se demodeaza niciodata. Netezeste complet parul cu placa, prinde coada de cal jos si lasa doua suvite laterale, pe care le treci peste urechi , ascunzand astfel elasticul cu care ai prins coada . Pentru un look mai dinamic , poti ondula varful cozii.

4. Mega volum :Periaza-ti parul tinand capul in jos , apoi arunca-ti pletele pe spate si aranjeaza-le cu varful degetelor. Tapeaza-ti parul de la radacina cu ajutorul unui pieptene cu dintii rari . Acest lucru ii va conferi parului tau un mega volum.

5. Suvite in relief :Periaza-ti parul si apoi indreapta-l cu placa. Dupa ce placa de par s-a racit, intoarce-o cu partea pentru creponat in sus. Alege 4-5 suvite subtiri , din partea de sus a capului , pe care le creponezi. Ele trebuie sa fie la distante egale.

  Cine vrea dedicatii la capitolele libere din urma sa ma anunte , pupici :***

Beauty TipsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum