23. Par grozav de la prima ora

1.7K 43 10
                                    

'key , stiu ca v-am innebunit pana acum cu diferite chestii si trucuri pentru par, dar asta chiar mi s-a parut interesant , si cateva informatii in plus nu strica niciodata , nu ? :)))

Gata cu nemulțumirile legate de par! Îngrijește-l ca la carte și vei vedea ca în fiecare dimineața va arata surprinzator de frumos.

 TREZEȘTE-TE CU VOLUM

Simpla idee ca te vei trezi cu parul lipsit de volum, fara o forma bine definita, te face sa vrei sa mergi din nou la culcare? Am gasit soluția salvatoare, indiferent de lungimea parului.

PENTRU PARUL SCURT: Înainte de a merge la culcare, împarte parul în suvițe, rasuceste-le pe degete si prinde-le cu câte o agrafa de par. Te vei trezi cu bucle fine prin care îți poți trece pur si simplu degetele.

PENTRU O LUNGIME MEDIE: Spala-te pe par si , cât înca este umed, împleteste-l nu foarte strâns. Rasuceste coada si prinde-o într-un coc.

PENTRU PARUL LUNG: Daca vrei sa ai bucle valuri, împarte parul în patru si împleteste suvițele. Dimineața, desfa cozile si aplica un spray fixativ.

EXTRA HIDRATARE

Acum, la începutul sezonului cald, te vei confrunta tot mai des cu uscarea parului, însa nu te îngrijora! Un ulei de par este soluția cea mai buna. Venind în completarea rutinei de îngrijire a parului, uleiurile de par ofera o hranire suplimentara, astfel încât acesta va deveni mai sanatos, și astfel mai ușor de aranjat.

L’Oréal Elsève Ulei Extraordinar, 32 lei, combina șase extracte de uleiuri florale: lotus, mușețel, floare de tiare, margarete, trandafiri, semințe de in.

AI PĂRUL ÎNCURCAT?

Daca ai avut un somn agitat, în care te-ai întors de pe-o parte pe alta, cu siguranța ai avut o surpriza neplacuta la trezire. De ce? Pentru ca parul s-a încurcat foarte tare. Cum nu ai timpul necesar la dispoziție pentru a-l peria, prinde-l într-un coc lejer, în partea de sus a capului, pe care sa-l accesorizezi cu o esarfa. Firele rebele nu au nevoie de stilizare.

CE ALEGI? Cea rotunda este ideala daca îți dorești mai mult volum, cea cu dinții de lemn este foarte utila atunci când vrei sa periezi parul ud, iar cea lata este potrivita parului foarte fin.

USUCĂ-L ÎN MOD NATURAL

De câte ori ai folosit în ultima vreme uscatorul de par? Recunosc, eu îl folosesc de fiecare data, motiv pentru care parul a devenit foarte uscat. Pentru a preveni acest lucru, alterneaza uscatul artificial cu cel natural. Pulverizeaza la radacina parului umed un spray pentru stralucire si când te vei trezi vei vedea ca nu mai ai nevoie de alte produse de styling pentru a-ți coafa parul.

Spray-ul Leave In din gama Thick&Strong, de la Pantene, ofera parului un aspect mai bogat, fara a-l încarca.

MASAJUL CAPILAR

Maseaza-ți scalpul câteva minute, înainte de a merge la culcare: vei stimula circulația sanguina, care va revitaliza parul. În timp, acesta va deveni mult mai usor de aranjat.

BENEFICII Masajul capilar realizat acasa sau la salon are numeroase beneficii, pornind de la faptul ca va calma mâncarimile scalpului iritat și sensibil și ajungând la contribuția importanta de a avea un par mai moale și mult mai ușor de aranjat. Cel mai bun moment pentru realizarea unui masaj capilar este atunci când aplici balsamul. Acorda-și un minut în care, prin atingeri energice ale pielii capului realizate cu buricele degetelor, sa masezi întreaga suprafața. Începe de la frunte și continua spre ceafa.

DE CÂTE ORI ÎL SPELI?

Exista persoane care se spala zilnic pe par și persoane care fac lucrul acesta o data pe saptamâna. Nu exista o varianta buna sau rea, ci varianta potrivita ție, în funcție de tipul tau de par și de produsele de îngrijire și hairstyling pe care le folosești. Evita-le pe cele cu alcool!

AI UN ȘAMPON PREFERAT?

Cât de des trebuie sa schimbi tipul de șampon? E simplu, ghideaza-te dupa vreme. În lunile de vara, alege un șampon cu o formula mai ușoara, iar pentru lunile friguroase un șampon care sa ofere o hranire suplimentara parului. Urmarește mereu lista de ingrediente și elimina produsele care conțin sulfați.

CUM APLICI MASCA?

Aplicarea unei maști, o data sau de doua ori pe saptamâna, în locul balsamului, face parte din îngrijirea de baza a parului. Acesta nu trebuie sa fie foarte ud, de aceea absoarbe apa în plus cu ajutorul unui prosop, apoi aplica masca mai jos de radacina firului de par. Las-o sa acționeze 2-3 minute, apoi clatește.

Șamponul Vital Booster de la Londa Professional, 29,02 lei, conține o combinație de mentol și cafeina, ce ofera parului o racorire binevenita în lunile calduroase.

CULOAREA PĂRULUI VOPSIT

Începe-ți dimineața cu un suc de fructe proaspete. Îți vei hidrata organismul de la prima ora și astfel parul tau va fi hranit din interior.

PRIMA VOPSIRE: Atunci când te hotaraști sa faci aceasta schimbare de look, asuma-ți faptul ca va trebui sa acorzi îngrijirii parului mai mult timp decât pâna acum.

CÂND SA ALEGI ȘUVIȚE? Șuvițele sunt o modalitate foarte buna de a da stralucire culorii parului, fara însa a-i schimba complet structura.

ALERGIILE: Este important sa testezi vopseaua de par de fiecare data când vrei sa-ți schimbi culoarea parului, chiar daca ai folosit același tip de vopsea și înainte.

CE ȘAMPON ALEGI?

În cadrul saloanelor Gett’s vei gasi șamponul Fudge Color Lock pentru par vopsit, 62 lei. Acesta protejeaza culoarea parului și lasa parul profund hidratat, datorita combinației de ingrediente organice și agenților de hidratare. Acesta protejeaza împotriva razelor UV, poluarii și efectelor produselor de styling, datorita unui strat protector de proteina și keratina hidrolizata.

PROTECȚIA SOLARĂ

Vara, soarele devine problematic nu doar pentru piele, ci și pentru par. Expus timp îndelungat la ultraviolete, parul își pierde repede din culoare, din stralucire, devine mult mai uscat și mai fragil, în timp ce vârfurile se despica mult mai repede.  Protejeaza-l în mod constant, purtând palarii de soare și folosind produse de protecție termica.

Alege pentru parul tau Sun Protection Spray, de la Wella Professionals, 63 lei. Hidrateaza parul și ofera protecție împotriva razelor ultraviolete.

UN PĂR REGENERAT

Profita de lunile de vara pentru a acorda parului o atenție deosebita. Fa-ți timp pentru o cura de tratament pentru regenerarea și stimularea creșterii parului. Aceasta este o parte importanta atunci când vrei sa reechilibrezi starea de sanatate a întregului organism, care trebuie sa se confrunte cu stres, astenie, dezechilibre.

Gama Klorane cu Chinina ofera rezultate vizibile când te confrunți cu alopecia, datorita ingredientelor sale de top, chinina și cofeina. Disponibila în farmacii.

ALIMENTE PENTRU UN PĂR SĂNĂTOS

Consuma în lunile de vara pește gras – ton, somon, sardine, macrou – care, datorita conținutului de acizi grași, redau stralucire parului. Morcovii sunt importanți datorita conținutului de vitamina A, atât de benefica pentru parul subțire și fragil. Semințele de in, de asemenea, sunt bogate în acizi grași Omega-3 și vitamina E, care protejeaza structura pielii.

   Sper ca nu v-am plictisit cu acest capitol , iar daca am facut asta , chiar imi cer scuze . Sincer , chiar as fi fericita daca as primii si eu pareri in legatura cu acest capitol , sau oricare altul , sau poate chiar intreaga mea carte in general , nu am primit prea multe pana acum si asta nu ma face decat sa ma intristez si sa cred ca nu va place ceea ce fac . V-am pupaat :* :* :*

Beauty TipsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum