Am promis in capitolul trecut, " #Star beuty " ca voi incerca sa fac si eu un capitol special despre corector si diferitele sale intrebuintari , asa ca iata-l : Fie lichid , fie sub forma de baton sau crema , corectorul este cel mai bun prieten al oricarei fete si nu trebuie sa lipseasca din trusa ei de machiaj. Este extrem de practic si poate fi folosit in o groaza de moduri :
1. Acopera cearcanele
Cercurile intunecate de sub ochi sau umbrele vor fi sterse pur si simplu de pe chipul tau daca folosesti un anticearcan . Il gasesti sub forma lichida sau baton. Desi anticearcanul lichid adera mai usor, cel sub forma de baton acopera mai bine cearcanele. Cum faci : Daca folosesti un anticearcan baton , traseaza o linie sub ochi si estompeaz-o cu degetul. Pentru cel lichid , traseaza in zona cearcanelor o linie punctata , apoi uneste punctele estompandu-l tot cu degetul.
2. Da luminozitate umbrelor
In loc de fard de ochi alb sau bej deschis, poti folosi un corector. Cu ajutorul lui poti colora colturile interioare ale ochilor si alte zone mai intunecate pe care vrei sa le acoperi. Cum faci : Pune un pic de corector lichid pe o pensula mica si trece-o peste zonele intunecate ale ochiului. Uniformizeaza si estompeaza corectorul cu ajutorul degetului aratator . El va intra in piele , iluminandu-ti privirea.
3. Acopera cosurile
Corectorul este foarte eficient cand vine vorba de acoperirea imperfectiunilor tenului, printre care se numara petele rosiatice, punctele negre si semnele lasate de cosuri. Poti folosi doar corectorul sau poti aplica dupa ce te dai cu fond de ten. Cum faci : Puncteaza cu ajutorul batonului corector zonele afectate de cosuri si apoi estompeaza corectorul cu degetul.
4. Coloreaza si subliniaza
Tot corectorul este cel care te poate salva daca pielea de deasupra gurii tale este intunecata , nu iti place forma buzelor tale, sau pur si simplu daca vrei ca buzele tale sa para mai pline si cu mai mult volum.Cum faci : Cu ajutorul unui corector lichid cu pensula incorporata, trage o linie fina deasupra buzei superioare, urmarind conturul natural al acesteia.Estompeaza corectorul cu degetul aratator. Acum mai traseaza inca o linie peste prima si estompeaz-o usor , si..., gata ! Acum poti aplica luciul de buze sau rujul cu care te dai de obicei.
5. Folosit ca machiaj de baza
Pentru a uniformiza pielea din jurul ochiului , de pe arcade si ploape ce prezinta zone intunecate, aplica anticearcanul pe toata ploapa superioara si pe arcade si nu doar sub ochi. Acum poti aplica fardul . Cum faci: Pune un pic de unticearcan lichid pe varful degetului si tamponeaza usor pleoapele si arcadele , apoi uniformizeaza. Nu uita sa aplici anticearcanul si sub ochi .
Asta a fost si cu acest capitol , sper ca v-a placut si ca va va fi de folos , v-am pupaat , lav iu :* :* :*
CITEȘTI
Beauty Tips
De TodoO carte ce contine tot felul de trucuri ingenioase si informatii dragalase despre frumusete si multe altele ce va vor fi de folos, sper sa va placa :* :* :*