26. Trucuri pentru un look fresh

1.4K 29 4
                                    

   Fiecare mai are cate o dimineata proasta in care se trezeste cu ochii umflati si o fata de tot rasul ( la mine se intampla cel mai des :)))  ) , ei bine, aceste trucuri te vor ajuta sa scapi de toate astea si sa arati mult mai fresh .

 

1. Dus vesel si plin de prospetime : Buna dispozitie te face sa arati bine. Si e atat de usor sa o capeti atunci cand inspiri arome fructate . Spre exemplu , gelul de dus cu aroma de lamaie sau fructe de padure va aduce zambetul pe fata ta si te va relaxa instant . Tot ce trebuie sa faci este sa te bucuri de aroma lui in timp ce faci un dus matinal.

2. Ten proaspat : Chiar daca te-ai demachiat inainte de culcare si ti-ai curatat tenul , acesta acumuleaza peste noapte particule de praf, sebum si tot felul de impuritati pe care trebuie sa le indepartezi dimineata. Pentru a face asta , primul pas este sa iti speli fata cu apa curata la o temperatura potrivita . Tamponeaz-o apoi cu un prosop moale pentru a absorbi apa si aplica un produs special de curatare.

3. Curatare in profunzime : Dupa ce ti-ai spalat fata, este momentul sa folosesti un produs special care iti va curata tenul in profunzime si va elibera porii pielii de orice impuritate. Cel mai recomandat este sa folosesti o lotiune de curatare fara alcool. Pune putina lotiune peste o discheta demachianta si sterge-ti fata cu ea . ( P.S.: Apa micelara hidratanta din gama " Hydra Vegetal" de la Yves Rocher , este super , e 24 de lei parca ;)  :)

4. Masca rece : Aceasta masca nu este din filmul " Avatar " si nici nu e un accesoriu pentru balul venetian ( poza in dreapta ) . Ea este o masca din gel care se tine in frigider si pe care trebuie sa o porti timp de 5 minute in fiecare dimineata. Ea calmeaza ochii umflati si iritati si te face sa arati super.

5. Lingurile reci :Chiar daca nu ai fi crezut, si tacamurile iti pot veni in ajutor. Baga doua linguri in frigider timp de 10 minute , aseaza-te in pat cu fata in sus , inchide ochii si tine lingurile deasupra ploapelor.

6. Castravetii :Tine mereu un castravete in frigider pentru ca este de mare ajutor ( nu ganditi pervers :))))  ) . Dimineata , aplica pe fata proaspat spalata felii subtiri de castravete.

   *Special* : BB-Cream este un produs de mare succes pentru ca are efecte multiple : acopera impuritatile tenului , il hidrateaza , si il protejeaza. Este tot ce ai nevoie pentru un ten perfect .

Ieeeiii , capitol terminat , daca vreti dedicatii la vreun capitol din urma , sau chiar acesta sa ma anuntati , lav iuuu all :***** 

P.S. : Doamne uneori sunt asa o mare idioata , aproape era sa uit , este o fata super draguta aici pe wattpad care se numeste Lovely_Girl_123 , trebuie neaparat sa o cunoasteti este super de treaba si este noua in chestia asta asa ca vreau sa treceti cu o parere si pe la cartea ei : " Probleme de adolescnete " , s-ar bucura super mult , credeti-ma , v-am pupat :* :* :*

Beauty TipsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum