Umm.. hei ! :D Isi mai aminteste cineva de mine ? Mno ? Bine... pentru ca azi m-am gandit sa-i urmez in sfarsit sfatul lui @moonlight_123 si sa fac un capitol despre sprancene , asa ca haideti sa trecem peste partea in care eu imi cer mii si mii de scuze pentru ca nu a mai postat de secole si motivele pentru care nu am facut-o , pentru ca stiu ca o sa va plictisesc si o sa va fac sa ma urati si mai mult :)) So... acum ca am si o introducere sa inceapa sfaturile :
De ce sunt atat de importante sprancenele? Pentru ca de ele depinde foarte mult expresia fetei. Fie ca alegi sa le porti subtiri sau groase, in functie de forma fetei tale, sprancenele trebuie ingrijite constant ca sa se armonizeze frumos cu restul trasaturilor tale. Un prim pas important in ingrijirea sprancenelor il constituie definirea lor corecta.
Ingrijirea corecta a sprancenelor este esentiala daca vrem sa avem un chip armonios!
Eu te sfatuiesc sa apelezi la un specialist care sa-ti realizeze designul sprancenelor, deoarece este un procedeu destul de complicat care necesita experienta. Fiecare femeie este unica, iar forma sprancenelor difera in functie de forma fetei si de trasaturi. De aceea, atunci cand te pensezi poti gresi usor si risti sa creezi un efect negativ: o fata prea mirata, prea trista ori prea vesela. Deci, lasa aceasta operatiune pe mana unei cosmeticiene!
Ce poti sa faci, este sa-ti ingrijesti corespunzator sprancenele dupa ce le-ai pensat. Un simplu pensat nu este de ajuns pentru ca sprancenele tale sa fie perfecte. De cele mai multe ori, acestea trebuie ajustate cu ajutorul unui creion special si a unei pudre. In plus, multe femei se plang ca au sprancenele mai rare ori ca au mici goluri in interiorul sprancenelor. Aceste mici probleme pot fi insa “reparate” acasa, in asa fel incat sprancenele sa para cat mai naturale. Retine si faptul ca definirea sprancenelor este esentiala in orice tip de machiaj abordezi. Iata care sunt pasii pe care trebuie sa-i parcurgi ca sa obtii sprancene frumoase si echilibrate!
7 pasi pentru ingrijirea sprancenelor
1. Alege un creion pentru sprancene mai moale care este cu o nuanta mai deschisa decat culoarea sprancenelor tale si o pudra care are aceeasi culoare cu sprancenele. Aceste produse cosmetice sunt preferate deoarece se “lipesc” de piele si nu de firul de par, reusind sa acopere zonele cu probleme.
2. Urmatorul pas este pieptanarea sprancenelor cu ajutorul unei periute curate de mascara. Examineaza cu atentie sprancenele ca sa vezi unde exista acele goluri, pe care vrei sa le maschezi.
3. Umple golurile cu ajutorul creionului, pe care cel mai bine ar fi sa-l aplici in directia cresterii firului de par. Ideea este sa creezi iluzia unor fire de par si nu o linie bine definita. Ai grija sa nu subliniezi intreaga spranceana deoarece risti sa obtii un look nenatural.
4. Creionul pe care il folosesti trebuie sa fie foarte moale, ca sa alunece usor in zonele pe care vrei sa le “umpli”. In cazul in care varful creionului este mai dur, incearca sa-l incalzesti in palme.
5. Dupa ce ai creionat sprancenele cu creionul, cu ajutorul unei pensule aplica pudra de-a lungul sprancenelor. Pudra ar trebui sa se aseze pe creion, astfel incat sa creeze un aspect cat mai natural. Inainte de a aplica pudra, umezeste putin pensula pentru ca fardul sa se fixeze si mai bine!
6. Poti sa incerci doua culori pentru conturarea sprancenelor: o pudra mai deschisa la culoare in zona unde sprancenele sunt mai subtiri si o pudra mai inchisa pentru a accenuta linia sprancenelor.
7. Pentru ca sprancenele sa arate bine, aplica pe deget putin fixativ si apoi piaptana usor fiecare spranceana.
As vrea sa fac un mic anunt girls , a fost ideea lui @Hatenutella , iar mie mi s-a parut una foarte buna . S-a gandit sa faca un grup pe what's app pentru wattpad-isti unde ne vom cunoaste mai bine , sau vom discuta diferite subiecte , deci cine este interesat nu trebuie decat sa imi lase in privat numarul de telefon , iar eu i-l voi trimite ei . Chiar azi m-a rugat sa o ajut cu asta, deci daca vreti sa multumiti cuiva pentru acest capitol spunetii "Saru' mana " lui @Hatenutella :)))) Va pup si va iubeeesc ♥♥ ( ca mic bonus am lasat un video despre sprancene in mass media :*** )
CITEȘTI
Beauty Tips
De TodoO carte ce contine tot felul de trucuri ingenioase si informatii dragalase despre frumusete si multe altele ce va vor fi de folos, sper sa va placa :* :* :*