Heii lume , astazi am decis sa scriu un capitol despre tendintele de machiaj ale anului 2014 vara aceasta , deoarece acum cateva zile ma uitam printre fiecare capitol al meu , si am fost surprinsa sa nu gasesc aproape nicio chestie despre machiaj si chestii de genul , asa ca haideti sa trecem la treaba :
Ochii conturaţi cu tuş negru pe pleoapa de sus şi dermatograf alb în partea inferioară reprezintă un must-have în machiajul acestei veri. Totodată, nu vă temeţi să alegeţi portocaliu pentru buze pentru că este o nuanţă în tendinţe. Expertul în machiaj Loredana Dragomir ne prezintă câteva dintre elementele în vogă în machiaj pentru vara 2014.
- Rujul portocaliu
Pentru cele mai îndrăzneţe dintre voi vă propun să încercaţi rujul portocaliu care este vedeta sezonului vară 2014 în ceea ce priveşte tendinţele de make-up. Dacă vrei să fii în topul tendinţelor, alege un ruj portocaliu mat şi cu siguranţă vei da lovitura!
- Look natural
Şi când spun natural mă refer la un machiaj delicat care să conţină un fond de ten fluid, un blush rozaliu şi un rimel care să nu încarce genele. Ce poate fi mai frumos într-o zi însorită de vară decât o ieşire în parc cu iubitul sau cu prietenii? Poartă machiajul natural cu această ocazie şi vei fi admirată.
- Alb
Machiajul alb a devenit o adevărată declaraţie de modă. De la fardul alb aplicat pe pleoape, la creionul alb pe conjunctiva ochiului sau chiar tuşul alb, aşa cum l-am văzut în cadrul prezentării Galliano. Dacă această tendinţă este prea mult pentru tine sau, pur şi simplu, fardul de pleoape alb nu te avantajează, atunci ai şi alte modalităţi de a rămâne în tendinţe. Poţi da iluzia unor ochi mai mari, folosind un creion alb pe conjunctiva ochilor sau îi poţi ilumina cu ajutorul fardului alb aplicat în colţurile interioare ( aveti poza in mass media cu un exemplu de machiaj cu tus alb ) .
- Eyelinerul negru
De la contururi subtile până la linii dramatice, eyelinerul poate fi folosit pentru a crea cele mai diverse lookuri. Pentru machiajele de zi, eyelinerul poate fi aplicat trasând o linie fină la baza genelor. Aceasta va da impresia de gene mai dese. Dacă îţi doreşti un look rock & roll, poţi trasa linii mai groase, accentuând colţurile exterioare ale ochilor. Pentru a crea un look de felină, aplică ascendent eyelinerul, pornind din colţul intern al ochiului şi îngroşând linia spre colţul extern. Dacă lookul ţi se pare prea strident, îl poţi estompa cu fard.
- Culorile pastelate
Culorile pastelate, printre care rozul, lilaul sau verdele, s-au regăsit printre alegerile făcute de case de modă precum Anna Sui, Marc by Marc Jacobs sau Costello Tagliapietra. Aceste nuanţe definesc deseori sezonul cald şi sunt îndrăgite pentru aspectul tineresc pe care îl conferă. „Poţi folosi culori pastelate, indiferent de culoarea ochilor“, spune Loredana Make up Artist. Recomandarea ei este să ne îndreptăm atenţia spre nuanţele de roz, portocaliu şi galben.
Cam asta a fost si cu capitolul acesta , v-am pupat , iar in dreapta v-am lasat un video cu un exemplu de machiaj de vara pe care o sa vi-l prezinte o fata extrem de dragalasa pe nume Lorena Popa , byeee :* :* :*
CITEȘTI
Beauty Tips
De TodoO carte ce contine tot felul de trucuri ingenioase si informatii dragalase despre frumusete si multe altele ce va vor fi de folos, sper sa va placa :* :* :*