a heartbreaker??

25 4 8
                                    

"v ni hah aku kenalkan properly, ni yeochin aku, saeyoon" kata jimin lalu memperkenalkan dia kepada ku...

"hai, aku v.. Chingu jimin"... "nae, saeyoon imnida" muka dia ni sangat kacak, tapi kacak lagi tuan kesayangan pujangga intan payung aku.. And muka dia ni macam pernah nampak je eh...

"ok lah bro, see you later.. Aku kene balik ni.. See yah!!" kata v berlalu pergi.. Hahahahahaha what a small world.. Kau tak ingat aku ke hah saeyoon.. Aku? Aku lah mimpi ngeri kau... HAHAHAHAHAHA!!!!!

Aku rasa seram sejuk pulak, kenapa eh hati aku rasa bukan bukan lepas jumpa v tadi?? Aihhh, jangan la nak merepek saeyoon-ah....

"saeyoon-ah, kenapa termenung ni sayang?" aku lihat muka jimin.. Lelaki ni, aku sangat sayangkan dia.. Aku dah tak mampu nak hilang dia lagi.. Dia macam nyawa aku... Tapi kenapa pulak aku ni macam over protective?

Adakah sebab aku sayang or sebab aku? Cintakan dia sangat? Aik.. Bukan ke sama tu?? Kau ni dah tak betul ke saeyoon?

"ah, takde pape lah oppa.. Saeyoon rasa penat sikit je" kata ku dengan senyuman yang boleh dikatakan palsu? Aku risau kan something, tapi aku tak boleh bagitau jimin.. Dia, kan kawan v.. Aku tak nak diorang gaduh pula...

Tapi v tu serius menakutkan aku.. Mcm psychopath pun ade.. Haih dunia dunia, kau dah tua sangat ke sampai banyak orang pelik pelik dalam dunia ni...

Sementara di rumah v,

Perfect, macam yang aku rancangkan kalau dulu aku boleh rampas seseorang  dari kau, why not sekarang kan? Perfect comeback for a psychopath... Hahahahaha....

Aku sendiri memang jeles dengan orang yang bernama park jimin ni.. Di sebabkan dia, hyein sanggup tolak cinta aku.. Heyyy, kurangnya apa aku dengan si jimin tu??? Kau tengok ni hyein.. Dulu aku rampas kau balik....

Dengan cara.. Kau mati.. Aku sedih sangat kekasih aku mati, tapi aku lagi sedih kalau tengok si jimin tak guna tu bahagia!!!! Nak kata aku gila ke? Come on.. Kau tahu kan...

malam tu aku tak dapat tidur dengan nyenyak.. Aku tertanya jugak apa yang saeyoon buat malam malam ni.. Haih jimin.. Tidolah, esok kau nak kerja lagi...

Dapatkah jimin mengelakkan diri dari takdir kejam yang seterusnya.. Dapat ke dia pastikan yang dia akan bahagia? Dapat ke dia lari dari psycho macam v tu??

Aku pun dah cuba macam macam cara nak tido ni.. Puas aku cuba kira biri biri, minum susu panas, kira biri biri lagi.. Sampai dah takde bulu biri biri tu aku kira.. Haih saeyoon-ahhh!!! Tapi aku siyes sangat bole rasa bad vibes from v ... Mungkin perasaan je kot... Haih...

"tunggu aku jimin, aku memang jeles dengan kau.. Tapi semua tahu macam mana aku suka kau, tapi kau tak pernah nampak kan.. Aku sanggup bunuh cinta hati aku supaya aku dapat kau.. But, now see what you have done!!"

V melihat semua peralatan yang dibelinya secara haram.. Ade pelbagai senjata, dan ade juga bom tangan dan elektronik.. "i save the best for last!!" kata v lalu membaling pisau tepat ke gambar seorang perempuan..

"you going down.. Saeyoon!!!" v tertawa jahat lagi....

"huarghhhhh oppa!!!!!! Arghhhh!!!" aku ni dah mati ke? "fuh.. Huhuh huh huh, mimpi je rupanya?" aku mimpi aku jatuh bangunan.. Ni pelik ni.. Ahhh tkde ape ape lah saeyoon...

The war is begins....

Sambungssss

My Blue's HusbandWhere stories live. Discover now