a goodbye?

26 3 6
                                    

Aku telah sedar.. Aku perlahan lahan membuka mata.. Kami dekat mana ni? Kilang kosong?? Oppa?? Jimin mana dia?!!!!

Aku tengok jimin masih tak sedar kan diri dan dia diikat di kerusi tanpa seluar.. Hanya kemeja putih yang menutup badan nya.. (pftt means masih ada seluar dalam tu keyh)😂😂

"kau dah sedar eh betina?" tanya v.. Yang hanya berseluar jeans tanpa sebarang baju.. Dan memegang botol wine.. "hari ni, aku akan tunjuk dekat kau.. Yang kau tu tak pernah layak untuk jimin!!!" herdik v...

"kau nak ape hah?!! Ape salah aku? Ape salah jimin?!!! Jungkook dan raeun mana?!!!! Kau cakap dekat mana lah setan!!!" jerit ku sekuat hati...

V menarik rambut ku.. "kau ni kan kalau tak bising tak bolehkan? Nak aku tembak kau ke hah hanat?!!!" maki v sambil menghala pistol ke arah aku...

"kau tengok ape yang jadi lepas ni" kata v lalu smirk... Hati aku sakit sangat.. Aku dah tak mampu..

Tapi aku teringat, pesan jungkook pada aku.. "kau jangan sesekali takut dengan orang macam v tu, sebab dengan cara tu.. Dia akan lagi kacau kau.. Dia macam manusia hantu yang merosakkan fikiran manusia" kata jungkook...

Aku perlahan lahan bangun.. Walaupun pergelangan aku dah berdarah sebab bergesel banyak kali dengan tali ni..  Aku tetap, nak selamatkan jimin!! Dia kekasih aku!! Dia blue's husband aku!!!!

"kau!!!!!!" aku merentap tali yang mengikat aku.. "kau tu lah yang patut mati setan!! Manusia tak guna macam kau tak patut hidup!!! Kau.. Aku akan hantar abu kau ke neraka lah sialll!!!" kata ku lalu menumbuk v sekuat hati hingga darahnya bersembur keluar...

Aku menarik jimin yang diikat di kerusi ke tepi... "akuuu... Lahhh neraka kau seterusnya!!!" kata ku lalu memijak v lagi... Tetapi...

"chagi!!!" jimin menjerit ke arah aku.. Aku pantas berlari ke arahnya dan membuka tali yang mengikatnya.. "kau jangan sentuh kitorang!!!" dan kebetulan jungkook dan raeun tiba...

"hehehehehe.. Aku tak mudah untuk dikalahkan!!" tiba tiba konco konco v datang dan mengikat aku bersama jungkook dan raeun.. Manakala jimin..

"oppa!!!" jerit ku.. Jimin dalam posisi menonggeng.. Dan v.. "aku mintak maaf lah saeyoon" kata v lalu smirk dan memasukkan membernya ke ass jimin...

"arghhhh!!!" jimin menjerit dan menghentak meja.. Dia tidak dapat melawan kerana tangan dan kakinya telah digari...  "you like it babe?" jimin menghantuk kan kepala nya ke meja.. Dia berasa sangat malu.. Diperlakukan sebegitu.. Di hadapan kekasih sendiri...

Aku tak sanggup melihat.. Tetapi konco konco v memaksa aku melihatnya.. V tersenyum puas.. "moans my name babe" kata v lalu melajukan perbuatan nnya.. "arghhh shhittt!!" kata jimin.. Rasa sakit tadi dah bertukar nikmat...

"you dont huh? Lets make it rough babe.. I make you call me daddy" kata v lalu melajukan perbuatan nya di tahap maksimum... "arghhh v!!!" akhirnya terkeluar juga nama lelaki sial itu...

Jimin pantas menekup mulutnya.. Namun rasa nikmat lebih menguasi nya.. Aku melihat saeyoon.. Dia yang tidak berdaya.. Hanya terus menangis.. Aku, rasa sangat bersalah...

"ini ke yang kau kata aku tak layak untuk jimin? Aku rasa kalau dengan perbuatan macam ni.. Bukan aku yang tak layak... Tapi kau tu yang tak layak v.. Tuhan pun takkan mengaku ada hamba macam kau!!!" kata ku geram...

Binatang juga ada perasaan kasihan.. Tetapi jika manusia sendiri tiada hati dan perasaan.. Tak ke lagi teruk dan jijik dari haiwan?

"kau diam or kau mati!!!" ugut v...  Sekali lagi aku.. Aku menyiku jungkook.. "kau tahu kita tak boleh kalah kan? Walaupun kita mati?" aku senyum pada jimin..

Luluh hati aku bila tengok saeyoon.. Dahinya berdarah sebab dihentak v, bibir dia pecah sebab kena lempang.. Habis berdarah... Dan senyuman terakhir dia buat aku rasa sedih sangat sangat...

"kau memang kuat.." kata jungkook lalu menyiku ku kembali sebagai tanda.. V akhirnya cum.. Nafasnya laju turun dan naik.. "dia milik aku sorang je" kata v lalu memeluk jimin...

"kau ni memang tak serik!!!" kata ku lalu membelasah konco konco v dan jungkook menembak sebahagian dari mereka... "aku rela mati atas nama cinta dari jadi orang bodoh dan bernasib malang macam kau!!!" jungkook membaling pistol sniper (penembak tepat)...

"aku.. Rela masuk penjara atas sebab bunuh kau.. Dari tengok kau seksa kekasih aku" kata ku lalu menghala kan pistol sniper ke arah v.. V hanya smirk...

"heh.. Aku dengar kau belajar muay thai.. Marilah lawan" kata v.. Jimin menarik lengan ku supaya berundur.. Tapi pantas aku menarik lengan ku dan memberikan nya.. Rantai yang aku dapat sewaktu aku belajar muay thai bersama jungkook...

"aku akan menang saeyoon!!!" kata v pantas menyerang dan menumbuk ku.. Namun sempat aku tepis, dan menumbuk nya...

(Lebih kurang macam gambar nii) V terbaring lemah dan berdarah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Lebih kurang macam gambar nii)
V terbaring lemah dan berdarah.. Aku berundur setapak.. "kau kena belajar untuk lepaskan sesuatu yang bukan milik kau... Barulah kau akan bahagia" aku dengar bunyi siren polis.. Dan aku rebah...

Hubungan kami ibarat sebuah gunung.. Yang penuh berliku, curam, bahaya, suhu sejuk yang melampau, dan memerlukan banyak pengorbanan untuk sampai ke puncak...

"chagiii.." Jimin sudah memakai tuala yang diberi jungkook.. Yelah untuk menutup apa yang patut😂😂

Jimin mengusap muka ku.. "mianhaeyo saeyoon ah!!!" jimin mencium lembut dahi ku.... Dan kami semua dihantar ke hospital....

Sambungssss

My Blue's HusbandWhere stories live. Discover now