who is actually gay??

24 3 24
                                    

"yah park jimin aku akan pastikan yang kau milik aku seorang je!!!" jerit v di biliknya...

"uhuk uhuk uhuk" kataku sambil terbatuk, yah jimin.. Sape pulak yang sebut nama kau ni? Hahaha saeyoon kot, rindu laa tu.. Kata ku lalu tersengih macam kerang seorang diri..

"jom lah pakai rantai ni, mesti jimin suka" kata ku lalu memakai rantai yang diberi jimin.. Memang betul laa orang cakap, barang mahal ni memang cantik walaupun pakaikan dekat orang yang hodoh.. Hahahaha

"morning oppa" kata ku lalu masuk ke dalam kereta lamborghini milik jimin. Jimin menunjuk ke arah pipi nya.. "kiss?" soalnya.. "yah oppa, janganlah" kata ku yang blushing di situ..

Jimin hanya tertawa.. Jimin agaknya perasan tak aku pakai rantai ni ye? "cantik nya chagi dengan rantai tu" puji jimin.. Oh.. Dia sedarlah hahahaha...

"hehehehe thanks oppa" but kenape ye? Jauh dalam sudut hati aku ni risau semacam je.. Aku dah tak nak lalui ape ape lagi.. Oh tuhan, aku rela korbankan ape ape je untuk dia, sebab aku sangat sangat cintakan dia..

Waktu lunch tu jimin tak dapat join aku sebab busy dengan projek projek lagi....  Aku pun sebenarnya tak terasa nak makan nak lunch ni.. Macam takde selera je.. So aku putuskan nak ke gereja untuk berdoa... Aku betul betul risau sejak dua tiga hari ni...

Seoul street church

Aku nak petunjuk, "oh tuhan, tolong laa lindungi orang orang yang aku sayang..terutamanya dia, park jimin.. Aku sangat cintakan dia.. Aku tak boleh hidup tanpa dia..dia yang kekal dalam hati ni"

Aku lintas jalan tanpa lihat kiri dan kanan, tiba tiba datang sebuah kereta bmw yang melulu laju ke arah ku... "saeyoon!!!!" ade orang yang jerit ke arah ku..

Kaki aku kaku, pantas dia menarik aku ketepi.. Nasib aku baik, nasib dia tak langgar aku.. Kalau tak aku mesti dah takde dalam dunia ni...

"saeyoon awak tak ape ape ke?" tanya v.. Aku tak sempat jawab.. Aku pengsan dalam dakapan v.. V panik and cepat cepat bawak aku balik ke office..

"yah jimin!!! Wei saeyoon pengsan.." kata v dengan panik.. Padahal.. "chagi!!" jimin membaling fail yang dipegang nya.. Waktu tu hati aku ni macam dah luluh rasa nyer...

"macam mane bole jadi macam ni v??" tanya jimin.. "tadi ade kereta bmw nak langgar dia.. Nasib aku sempat tarik.. Then aku tanya dia ok ke tak? Dia tak sempat jawab.. Terus pengsan" terang v ....

Aku tatap muka saeyoon.. "aku nak gi hospital jom tolong aku.. Raeun, saya nak pergi hospital ni..urgent!" pesan ku pada exsecutive...

Jimin memecut laju ke hospital sambil diekori motosikal berkuasa tinggi milik v..

"nurse!! Girlfriend saya pengsan ni!! Tolong!!"jimin dah macam orang gila untuk carikan bantuan ... Saeyoon diusung masuk ke emergency room...

"v thanks weh, aku nak cakap banyak banyak thanks kat kau.. Kalau kau takde tadi, aku dah hilang saeyoon" kata jimin dengan rasa bersyukur dan kesal dalam masa yang sama, sebab tak mampu nak jaga saeyoon...

"its ok bro aku tolong ape yang mampu" kata v lalu memeluk jimin.. "thanks bro!!" kata jimin membalas pelukan v.. Aku akan pastikan kau jadi milik aku jimin.. Tak best lah game kalau aku terus hapuskan saeyoon right?

"encik?" tegur doktor bogum.. "yes doktor.. Mcm mne keadaan girlfriend saya??" tanya jimin... "dia ok, cuma terkejut sikit je..kami dah beri dia suntikan.. Dia dah sedar, encik boleh jumpa dia"... Jimin mengucapkan terima kasih dan doktor pun berlalu pergi ..

"weh jimin, aku balik dulu lah.. Saeyoon pun ok kan? See you again!!" lambai v..

Jimin pun tak sempat nak cakap dan membalas lambaian v dan terus berjumpa saeyoon...

Betulke kereta bmw tu tak sengaja nak langgar saeyoon or ia nya dirancang????

Sambungssss

My Blue's HusbandWhere stories live. Discover now