Bugün genç adamın sesi çıkmıyordu,"konuşmakdan yoruldu qaliba" diye düşünüp ona yaklaşdı.
- hey,kalk sana patates pişirdim.."
Genç adamdan cevap alamayınca dizlerini yere koyup ona iyice yaklaşdı,elini alnına koydu "Aman Tanrım,ateşler içinde yanıyor!."
Üzerindeki deri montu çıkardı,yun sviterini yukarı kaldırıp kaburgasının üzerindeki yaraya baktı "Lanet olsun! yarası enfeksiyon kapmış"
Yarasının üstündeki bandı koparırken Akperin dudaklarının arasından derin bir inilti kopdu.
-ah.. acıyor deyilmi?! Tanrım ben neler saçmalıyorum tabii ki acıyor!Birazcık daha dayan seni iyileştirecegim..
Yaklaşık 3 gün Akperin ateşi düşmedi.Genç kız onu iyileştirmek için pervane misaĺi etrafında dönüyordu.Gün sonunda ateşi düştü ve gözlerini nihayetde açmaya başladı.Biraz kendine geldikden sonra üzerindeki yeşil desenli kazağa baķıb
- bunu bana sen mi giydirdin yaşlı bayan? o zaman kesin bedenimi incelemişsindir ~dedi ve sırıtmaya başladı.
-kaç gündür birşeyler mükemmel diye düşünüp duruyordum,sesinin kesilmesiymiş meyerse!!~ dedi ve kaşlařını çatdı.
- aa? yaşlı bayan,yoksa iyileşdiyime sevinmedinmi? oysa ne çok telaş geçirdin..
-nee??! senn.. iyileşdiysen iyiyim desene!ne uğraşdırıyorsun adamı.
-böyle yapma yaşlı bayan,asebilik sana yakışmıyor -dedi ve yatdığı yerden kalķıp ona yaklaşdı ve devam etdi:
-ama nedense.. burdan hiç gitmek istemiyorum bana büyü falanmı yaptın yaşlı bayan?
-ne büyüsü?büyü bilsem seni saklamak için deyil kovmak için kullanırdım.Hem benim adım yaşlı bayan degil!benim adım..
Genç kız biranlık duraksadı,devam edemedi.Akber kıza daha da yaklaşdı,ona yakından bakmaya başladı.Kız ilk kez bu kadar yakınlaşmıştı Akberle.. "Bu züppe baya uzunmuş.. Aman YARABBIM o yeşil gözlerini niye dikti lan bu?! lan yürü git uzak dur"
-ne o ?!gözlerini benden alamıyorsun qaliba.eh.. doğru yaķışıklıyım -diye kendinden razı halde geñç kıza baktı.
-baya da tevazöymüşsün -diyerek şehadet parmağıyla onu kendinden uzaklaştırdı.
-ama sen adını söylemedin..
-acıkmadınmı sen?sana bol fındıklı çorba yaptım.
-gerçektenmi? ah ne guzel.evet istiyorum.
Genç kız bir süreliyine ismini sormayacağına emin olarak ona çorbanı verdi.
KitapI GENE FIRLATIP ATDIM "LAN AKBER! BIR ÇORBA YüZüNDEN KIZIN İSMİNİ SORMAYI UNUTDUN SORSANA LAN BEN BURDA ÇATLARIM ŞİMDİ.PEH!! OKUMUYOM SENI"DEDIM VE BIR ANLIK SAATE GOZUM TAKILDI "KAHRETSIN!! SAAT 1 OLMUŞ ÇOKTAN!! DERSE GECİKTiM" HEMEN ÜZERIME BIRŞEYLER GECIRIB AÇ KARINA ÇIKTIM..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~HAYALPEREST YAZAR ~
Non-Fiction-"Dünya nefes alınacak yer değil Afri,ben.. artık dayanamıyorum!" -Sen istesen de istemesen de bu dünyaya aitsin Şahzade,her ne kadar kaçmaya çalışsak da hepimiz bu dünyanın bir parçasıyız.Zamanı geldiğinde tüm insanlar dünyayı terk eder.Ama zamanı...