Eve yaklaşdığında Akberi ilk gün bulduğu yerde gördü.Ona düşmanca bakışlar sergiledi Akber..
-Akber,buraya.. nasıl.. geldin?!
-beni niye terketdin!!
- Bu ne yaralandımı? - elini kan akan yere dokundurdu.Akber elini kızın itip bağırdı ve yere yığıldı
-bunun hepsi senin suçun!!
ve Akber karanlıkta yok olmaya başladı..
Tiksinib rüyadan ayıldığında bir ağacın altında uyuya kaldığını fark etdi.
-Şahzade,rüyanı mı karıştırdın? Kıyamam..
Sesin geldiyi yere baktı,karşısında bembeyaz elbisese işık saçan bir kadın dayanmıştı.
-gelirken kapını çalman gerek Afri-diyerek Şahzade karşısındakı kadına ironi ile seslendi.
-Akberi neden yalnız başına bıraktın?
-Ben onu yalnız burakmadım,insanların olduğu yerin yakınına gönderdim sadece..
-insanların mı? peki sen nesin Şahzade?!
-evet,ben basit bir insanım.Ama "HUZUR KANUNLARI"NA göre bir erkekle yaşayamam,bu.. olumsuz şeylere getirip çıkarır!
-Hayatım ben 3milyar yıl o kitabı okudum orda orda öyle bir madde yok.Sadece 114 cü fesilde "birbirinize şehvetle değil,sevgiyle bağlanın" diye bir not var.Ve birde yardıma muhtaç birini burakıp gitdiyin için kanunları ihmal etmiş oldun..
-hayır ben onu terket..
-onun insanların yanına ulaşdığına emin oldunmu?
-hayır ama bulmuştur eminim..
-bu kadarlık tecrübeyle ben bile emin değilsem.. sen neye eminsin fani?
Aslında biraz düşünürsek Belki de Akber döneceğimi sanıp ordan kıpırdamamışdır.Yok artık! olamaz canım..
-emin olmaktan ziyan gelmez.
-düşüncelerimi okumaktan vaz geçermisin lütfen?!
-ah üzgünüm alışkanlık.. (:D)
- Peki ceza alıcakmıyım kuralları bozduğum için?
- vicdanın devreye girdiyi için şimdilik hayır,ama şimdilik!
"birkere de ceza almıycaksın dese nuru eksilecek sanki!"
-fani, içinden konuşmayı kes!
-senle çene çalmaya vaktim yok,ben gidiyorum.(az önce fani olmayan birine trip mi atdım ben?ahh.. şu bozuk kız genlerim!trip atmazsam DNT'm bozulacak sanki:D)
Kalın karı yara-yara Akberi buraktığım semte ilerliyordum.Umarım onu buraktığım gibi bulurum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~HAYALPEREST YAZAR ~
Non-Fiction-"Dünya nefes alınacak yer değil Afri,ben.. artık dayanamıyorum!" -Sen istesen de istemesen de bu dünyaya aitsin Şahzade,her ne kadar kaçmaya çalışsak da hepimiz bu dünyanın bir parçasıyız.Zamanı geldiğinde tüm insanlar dünyayı terk eder.Ama zamanı...