ZAMAN GERİYE ATSIIIN!!

382 10 6
                                    

Arkadaşlar bu bölüm sadece flascbachdan ibaret bu arada finale az kaldı ama uzatabildiğim kadar uzatıcağım yani inşallah :))

Yazarın ağzından

"ZAMAN GERİYE ATSIIIN!!"

14 sene önce...

Melek ve Rüya hiç bir şeyden habersizlerdi her zaman gibi baba gibi bildikleri İlker,anne gibi bildikleri Eylül'le oyun oynamaktaydılar.

Rüya; "Melek bak pamuk şekerci gel babamın yanına gidelim söyleyelim"

Melek; "Olur"

Rüya ve Melek; "Babaa baabaa!"

İlker; "Efendim canlarım"

Melek; "Pamuk şeker bak baba alalım mı?"

İlker; "Alalım bakalım.Eylül biz pamuk şeker alıp geliyoruz"

Eylül; "Tamam canım ben buradayım"

Rüya onlardan önce koşarak gitmişti pamuk şekercinin oraya İlker ve Melekte koşarak arkasından gittiler ama ortalıkta pamuk şekerçi yoktu Rüya'da dahil..

Melek; "Rüya nerde baba?" (İlker telaşlanmıştı Meleği kuçağına aldığı gibi Eylül'ün yanına gittiler)

Eylül; "Rüya nerde?" (Melek ağlama başlamıştı)

İlker; "Meleğim tamam ağlama bulucaz"

Melek; "Söz mü?"

İlker; "Söz bebeğim"

Yazardan; "İlker sözünü tutamadı ne kadar arasalarda polise gitselerde bulamadılar Rüyayı.Seneler geçti onsuz Melek hiç bir şey hatırlamıyordu.

1 sene önce İlker ve Eylül'ün Trafik Kazası..

İlker; Karıcım nereye gidelim yemek yemeye Melektr arkadaşlarıyla

Eylül; Bilmem ki

İlker; Yeni açılan yere gidelim mi?

Eylül; Olur

(Evden çıkıp yemek yemeye gidiyorlardı kaza yapacaklarından habersiz zaten kim haberdar olabilirdi ki kazadan)

Bir kaç dakika sonra

Eylül; İlker arkadan araba geliyor hızlı şekilde dikkat et

İlker; Bu adam ne yapmaya çalışıyor ya!

(Arkada ki araba çok hızlı geliyordu ve o yol kıvrımı)...

Eylül; Aaa dikkat et çok hızlı (İlker arabadan kurtulmaya çalışıyordu ki başaramadı o hız karşısında arabayı başka yöne süreyim derken çimenlerin arasında ters takla oldu araba)

Eylül; Aaa bebeyiiimm!

Not: Biliyorum ne bebeği diyeceksiniz İlker ve Eylül haricinde kimsenin bilmediği Eylül'ün karnında ki 2 aylık bebek

Not Defterim!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin