Di telpon , enggak di angkat angkat~
Di wassp , enggak di baca baca~Suara jantan kepit itu segera hilang dari radar setelah yugyeom menjawab panggilan dari iphone 11 nya itu .
"Hello ." Jawab yugyeom .
"Hello sayangg~ babyyy~ i miss u a lot ." Suara jantan yang agak terkepit itu kedengaran di hujung talian .
Yugyeom mengerutkan dahinya seribu .
Dia mengeluh lalu segera mematikan panggilan tersebut .
"Wae yugy bebi ?" Tanya jinyoung .
"Entahlah hyung . Lately ni kan , ramai sangat p**dan yang call yugyeom . Kenapa eh ?" Tanya yugyeom kepada jinyoung . Dahinya masih berkerut memikirkan masalahnya itu . Macam fikir masalah negara pulak .
"Ha tu lah yugyeom dah kena sumpahan lah tu ." Kata jackson pula .
"Sumpahan apa pulak ni ? Eh tak faham lah . Yugyeom tengah hidup zaman paleolitik ke ni ?" Jawab yugyeom kembali .
"Jadah dia ." Bambam bersuara .
"Ringtone yugyeom tu . Tukar lah . Tak baik support elgibiti tau ." Jb mencelah ketiak .
"Apa itu elgibiti brada ? Saya tak faham . Maklumlah saya kan baru lahir kat dunia ni semalam ." Jawab yugyeom .
"Pale wotak awak ." Youngjae kini bersuara .
"Elgibiti means ELleh perGI saBIT rumput nI ." Terang mark . Mohon faham ya anak anak .
"Ouhh ." Mulut yugyeom membulat tanda faham .
---
"Apa khabar rakan rakan ku , oppa oppa ku sekalian ." Minju tiba tiba muncul sewaktu got7 sedang nyandor je tengok pemandangan ayam ayam sedang berkejaran di halaman rumah .
"Hah datang dah si bimbo ni ." Kata bambam perlahan tetapi masih didengari oleh jinyoung dan bukan minju .
"Eh . Sedap sedap je nak cakap awek kita bimbo eh ." Kata jinyoung menyebabkan semua ahli menumpu ke arahnya .
"Apa pandang pandang . Nak tumbuk ." Tambah jinyoung lagi sambil menghalakan segenggam tangannya kepada ahli got7 yang sedang memandangnya itu . Tiba tiba saja mahu emo ini budak .
"Rilek brada brada rilek ." Jawab jackson .
"Boleh beta tahu , apakah hajat tuan hamba mencemar duli ke istana beta ini ya ." Jb mencelah punggung .
"Ampun tuanku beribu ribu ampun . Hajat patik mencemar duli ke istana adalah kerana patik mahu menyampaikan misi kepada prince prince sekalian ." Jawab minju .
"Jap . Aku kat melaka ke ni ?" Youngjae kehairanan . Kepalanya digaru .
"Apakah misi yang bakal beta lakukan ?" Drama diteruskan .
Minju menghulurkan sekeping kad . Jb segera mencapai kad tersebut . Mata kesemua ahli sudah tertumpu pada kad yang berada di tangan jb yang halus mulus seksi menawan itu .
"Hye . Selamat pag--"
"Op . Kejap kejap ." Minju terlebih dahulu memotong percakapan jb .
YOU ARE READING
Jeju × g7
Humor【COMPLETED】 Got7 merupakan group lelaki bawah agensi jyp . Hidup mereka tidak ada yang berubah . Segalanya normal . Bangun , berlatih , perform & tidur . Aktiviti itu diulang setiap hari . Itulah kehidupan yang bergelar idol . Tetapi semuanya beruba...