Gerald egy álompasi. Legalábbis számomra. Jól néz ki, tőrödik velem, kedves, vicces és cuki. Amikor azt mondta, hogy nem tudna nélkülem élni, azt hittem elsírom magam az örömtől.
-Lehet, hogy tökéletes pasi nem létezik, de számomra te vagy a tökéletes.
-De cuki vagy.-csókol meg. Ajkai gyengéden és szenvedélyesen mozogtak az enyéimen. Kezem lecsúszik a farkához. Megmarkolom, mire ő belenyög a csókunkba. Elválok ajkaitól és a nyakát kezdem el puszikkal belepni. Fél perccel később lehúztam róla az alsónadrágját. Végignyaltam hosszán majd a számba vettem a farkát és elkezdtem őt szopni. Belemarkolt a hajamba. Egyre gyorsabban kezdtem őt szopni, és ő egyre hangosabban kezdett nyögni. Közben egyre erősebben markolta a hajamafordultt. Pár perc után pedig hatalmasat nyögött, és ezzel egy időben egy sós, meleg nedvet éreztem a számban. Lenyeltem.
-Kifárasztottál, szerintem aludjunk.-mondja mosolyogva Gerald.
-Okés.
Lekapcsolta a lámpát majd felém fordult és a karjaiba zárt. Ő hamar elaludt, de én csak nehezen tudtam elaludni. Mindig sok idő mire elalszom.Reggel hamarabb keltem fel, mint Gerald. Csodálkoztam rajta, mert mindig sokáig szoktam aludni. Na mindegy. Csak néztem Geraldot milyen édesen aludt. Meg bár pasira nem szokás azt mondani, hogy gyönyörű, ő tényleg az. Olyan negyed óra múlva ébredezni kezdett.
-Jó reggelt.-csókolom meg.-Jó reggelt.-mondja mikor elválunk egymástól.
-Jól aludtál a rémálmod után?-kérdem tőle.
-Aha, szerencsére-mondja- amúgy hány óra van?
-Fél9.
Kikeltünk az ágyból és elkezdtünk készülődni. Elmentem a fürdőszobába fogat mosni, majd sminkeltem, megfésültem a hajam és felöltöztem. Fél óra alatt végeztem is.
-Jól nézel ki.-mondja.-Te mégjobban.-adok puszit szájára.
-Na ne túlozz. De amúgy van még egy kis időnk.-kezdi el puszilgatni a nyakam, majd egyszercsak elkezdi szívni a bőrömet.
-Tiszta piros foltos a nyakam.
-Így legalább tudják, hogy valakié vagy.-kacsint rám Gerald.
-Oh, akkor te rólad is tudják.-mondom majd elkezdem a nyakát puszilgatni...
Hazafele a kocsiban elkezdtem lealapozni a nyakam. Azért kicsit érdekes nézne ki, hogy "Kendallnél" voltam és kivan szívva a nyakam. Anyám, hogy is mondjam, kinyírna, mert rájönne, hogy máshol voltam.
-Hé, ez csalás, nem éri. Te letudod alapozni, de én meg nem.-mondja Gerald.
Amikor olyan egy f*sz vagyok, h csak azért megyek el adventi koszorúzásra az anyámnal, hogy láthassam Geraldot. Lol.
Anyám kérdi, hogy mehetünk e vagy még iszok teát, és csak azért kértem még, hogy nézhessem Őt xD btw, annyira forró volt a tea, h konkrétan leégett a nyelvem és még mindig nem érzem. Ez az én formám 😂