Gerald reggel 5-kor keltett.
-Baba, ébresztő.-puszil meg.-Még 5 perc...-momdom álmosan.
-Jó, de csak 5 perc.
Majd 5 perc múlva nagynehezen kimásztam az ágyból és a fürdőszobába mentem. Ott megmostam a fogam és az arcom, majd megfésültem a hajam és elkezdtem sminkelni. Utána felöltöztem. Felkaptam a cuccaim és lementem az előszobába, ahol Gerald várt. Kimentünk az autójához és elindultunk.*Gerald szemszög*
Olyan 2 óra múlva Alexis elaludt. Csak néztem milyen cukin aludt. Nagyon örültem, hogy eljött velem. Eleve nem akartam egyedül jönni meg legalább ezt a napot is együtt tölthetjük. Meg este végre megkérdem tőle, hogy lesz-e a baránőm hivatalosan is. Elmondhatatlanul szeretem őt.
Délben érkeztünk meg a hotelhoz. Amikor a recepciós pulthoz értünk láttam, hogy az ott lévő,olyan 25 évesnek kinéző pasi, Alexist bámulja. Kissé ideges lettem, de próbáltam nem kimutatni. Átvettük a szobakulcsot és bementünk a szobába és elkezdtünk kipakolni.-Minden okés?-kérdi Alexis.
-Miért ne lenne?-kérdem.
-Idegesnek tűntél az előbb, én csináltam valamit?-hajtsa le a fejét.
-Dehogy-nyúlok álla alá- csak az a pasi eléggé megbámult.
-Csak nem féltékeny valaki?
-Neem.
-Na persze-csókol meg- csak téged szeretlek.
1 órakor megvolt az átadás. Most este 8 óra van és a hotelszobában vagyunk. Közben pedig vacsoráunk, mert felhozattuk. Amúgy rántott sajtot ettünk hasábburgonyával és majonézzel. Majd miután megettük felé fordultam.
-Alexis-fogom meg a kezét- fontos kérdést kell feltennem.
-Mit?-kérdi.
-Leszel a barátnőm?
-Igen. Persze, hogy leszek. Nagyon szeretlek.-tapad az ajkaimra.
*Alexis szemszög*
Gerald barátnője lettem, annyira boldog vagyok. Lehet túlzás ezt mondani, de őt szeretem a világon a legjobban.
-Nagyon szeretlek, én is.-mondja Gerald.