21

24 2 2
                                    

Ma péntek van. Ma átmegyek és ott alszom Geraldnál.
7-kor indultam el hozzá. Mikor már csak pár méterre voltam házától lassítottam lépteimen. Talán egy picit féltem, vagy nem is tudom. Bár csak akkor fog történni bármi is, hogyha én is akarom. És akarom, de bennem van egy kis félelem. Ami normális ilyenkor. Becsöngettem. Pár másodperc múlva hallottam a kulcszörgést, és a  kapu nyitódását. Megláttam Geraldot. Megöleltem.
-Szia.-köszönt nekem.

-Szia.
Bementünk a házba. Levettem a cipőm meg a szvetterem. Majd a konyha felé vettük az írányt. Gerald meglepett egy romantikus vacsorával. Olyan cuki. Amúgy rántott sajt volt hasábbal, a kedvencem. A vacsora alatt nagyon sokat beszélgettünk és nevettünk. Igazából élvezek minden percet amit vele töltök.
Ezek után felmentünk a hálószobába. Leültünk az ágyra. Rámnézett és megcsókolt. Az ajkai gyengéden mozogtak enyéimen. Eldöntött az ágyon. Egyre szenvedélyesebben csókolt. Majd nyakamat kezdte el belepni nedves csókokkal. Lehúzta rólam felsőm, és melleim láttára megnyalta a száját. Levette a melltartóm és elkezdte nyalogatni, harapdálni a mellbimbómat. Aztán erősen kezdte el szívni a mellbimbómat, mire felnyögtem. Ezután nedves csókokkal kezdte el belepni a testem. Mikor abbahagyta, megszabadítottam a felsőjétől. Ő pedig lehúzta a nadrágom, a sajátját is. Rajtam csak egy bugyi, rajta pedig csak egy alsónadrág volt. Lehúzta rólam a bugyimat, majd saját magáról az alsónadrágját. Kihúzta a fiókját, és kivett belőle egy óvszert. Felhúzta farkára. Rám nézett.
-Biztos, hogy akarod?-kérdi tőlem.

-Igen, akarom.
Lassan belém hatolt. Eleinte nagyon fájt. Eleve, mert szűz voltam meg a mérete miatt. Lassan kezdett el bennem mozogni.
-Nemsokára elmúlik a fájdalom.-mondja Gerald.
Még egy ideig nagyon fájt, de aztán a fájdalmat átvette egy fantasztikus, leírhatatlan érzés. Elkezdtem nyögni. Gerald elmosolyodott, és gyorsabban kezdett el mozogni. Lábaimat átkucsoltam derekán, ezzel mégközelebb vonva magamhoz.
-Gyor...gyorsíts.-mondtam. Még gyorsabban kezdett el bennem mozogni. Mindketten egyre hangosabban nyögtünk. Éreztem, hogy egyre közelebb érek ahhoz, hogy elélvezzek. Gerald megcsókolt, és pár másodperc múlva hangosan nyögve mentem el. Ő még mozgott bennem egy ideig, és ő is elélvezett. Kihúzta belőlem magát, levette a farkáról az óvszert, és kidobta a kukába. Visszafeküdt mellém az ágyba. Még egy ideig ziháltunk. Aztán Gerald felém fordult.
-Nagyon szeretlek.-puszilja meg az arcom.

-Én is szeretlek Gerald.
Annyira szeretem őt, teljes szívemből...

Aw, ma is láttam Geraldot. Míg előző héten megégettem a nyelvem, most lefagyott a lábam. xD De mindegy, megérte csak azért, h lássam Őt. Aj, annyira szerelmes vagyok 😍

Szeretlek...Where stories live. Discover now