-Most nem lehet, mert az anyud vár. De ha a héten az egyik nap itt aludnál, akkor lehetne.-mondja.
-Okés.
-De csak akkor, ha tényleg akarod és biztos vagy benne. Semmit nem akarok rád erőltetni.-puszil meg.
-Annyira cuki vagy.-mosolyodok el.
-Képes vagyok bármeddig várni rád, mert csak te vagy a fontos.
Lehet, hogy már ezerszer leírtam. De akkor most ezeregyedszerre is elmondom, hogy ő egy álompasi. Annyira cuki és megértő most is.-Szeretlek.-ülök az ölébe.
-Én is. Mindennél jobban.
Másnap átmentem Kendallhez. Rögtön Geraldtól kezdett el faggatni.
-Na, beszéltél Geralddal?-kérdi.-Igen, és kibékültünk.-mosolyodok el.
-Mondtam én, hogy kibékültök. Na de mesélj, hogy volt.
-Hát mellém ült le és mondta, hogy gondolkodott kettőnkön, meg hogy majd színdarab után menjek fel az emeletre, a WC-k elé. Felmentem, behúzott a WC-be és azt mondta, hogy nem tudna nélkülem élni és megcsókolt. Majd átmentem hozzá és átbeszéltük a dolgokat és...-itt elgondolkodtam, hogy el-e mondjam neki, hogy majdnem lefeküdtünk.
-És mi? Tudni akarok mindent.
-Majdnem lefeküdtünk.-hajtom le a fejem mosolyogva.
-Mi???-lepődik meg- és hogyhogy csak majdnem?
-Hát elkezdtünk csókolózni, majd kimondtam, hogy akarom őt, és ő azt mondta, hogy csak azért nem jó az alkalom, mert az anyum vár engem. De azt is mondta, hogyha nála alszok valamelyik nap akkor megtörténhetne.
-Wow, te elfogod veszteni a szüzességed.-neveti el magát.
-Na de komolyra fordítva a szót, biztos vagy benne, hogy leakarsz vele feküdni?-kérdi.
-Sosem voltam még ennyire biztos valamiben.
-Azta, te nagyon szerelmes lehetsz.
-És most viszonzott szerelemről van szó.
Eddig akiket szerettem, nem szerettek viszont. Idősebbek voltak. Ezért még elmondani sem mertem nekik, hogy mit érzek. Úgyse változtatott volna semmin. De ennek ellenére, hogy tudtam, hogy nem velük semmi, mégis szenvedtem. És fájt. Na de erről már meséltem részletesebben is.
Geralddal szerencsésnek érem magam. Ő számomra a legfontosabb.<3
Aw, találtam egy képet, amin én is meg Gerald is rajta vagyunk, persze még jópáran vannak a képek. De csak Gerald lényeg 😍 aj, annyira szerelmes vagyok belé. 😭💕