Az újévet a szüleimmel töltöttem, egy kiránduláson. Aztán 2.-án mentem át Geraldhoz.
-Szia.-mondja mikor ajtót nyit.-Szia.-lépek be rajta. Levettem a cipőm meg a kabátom. Gerald rögtön felkapott, és a lábamat átkulcsoltam a derekán. Az ajkaimra tapadt és vadul kezdte el falni azokat. Az ajkaim szétnyíltak így az alkalmat kihasználva bedugta a nyelvét a számba. És pár percig csak csókoloztunk, mikor elvált tőlem.
-Már nagyon hiányoztál.-mondja.
-Te is nekem.-puszilom meg. Felvitt a hálószobába,majd lerakott az ágyra. Leült mellém. Elkezdte a nyakamat csókolgatni.
-Felhozom a pezsgőt.-mondja. Bőrömön érzem a meleg leheletét. Felállt mellőlem az ágyról és lement a konyhába. Nem kellett sokáig várnom mert 1 perc után vissza is tért, kezében a pezsgővel és még két pohárral. Felbontotta a pezsgőt és öntött mindkettőnknek a poharakba. Az egyiket odaadta nekem, a másikat meg a kezébe vette.
-Utólag is boldog új évet egyetlenem. Annyira örülök, hogy megismertelek és hogy összejöttünk. Egy nagyszerű évet tudhatunk a hátunk mögött. Szeretlek.-puszil meg. Annyira meghódtam a szavain, hogy elkezdtem könnyezni.-Minden rendben?-kérdi, és eltűr egy hajtincset az arcomból.
-Persze, csak annyira szeretlek.-tapadok az ajkaira. A poharamat leteszem az éjjeli szekrényre, nehogy véletlenül kiöntsem. Ő is leteszi. Majd átölelem a nyakát és úgy csókolózunk tovább. Elválok az ajkaitól. A kezembe veszem a pezsgőt, majd koccintottunk és megittuk a pezsgőt.
Majd elkezdtünk filmet nézni. Éreztem, hogy engem néz. Ránéztem és akkor is nézett, kezdtem zavarba jönni. Ha bárki néz engem legalább 5 másodpercig már zavarba jövök és elpirulok. Közelebb jött hozzám. Pár centire az ajkaim előtt megállt.-Annyira szeretlek. És tudom, hogy naponta 1000x elmondom, de ez így van.-mondja. Ismét bekönnyezek. Megölelem.
-Én is téged. A világon a legjobban.-mondom, és eldöntöm őt az ágyon. Elkezdem a nyakát nedves csókokkal belepni. Kigombolom az ingét és a felsőtestét is nedves csókokkal kezdem belepni. Egyre lejebb haladok, közben Gerald halkan sóhajtozik. A nadrágjához érek. Elkezdem kicsatolni az övét és lehúzom a farmerét. Márcsak az alsónadrágja van rajta. Feljebb megyek az ajkaihoz és megcsókolom. Közben megmarkolom a farkát, mire belenyög a csókunkba.
-Ne kínozz.-sóhajtozik. Lehúzom róla az alsónadrágját. Végignyalok a hosszán, majd a számba veszem a farkát. Elkezdem szopni. Hallom, ahogy nyögi a nevem. Imádom, hogy ezt váltom ki belőle. És csakis én. Gyorsabban kezdem el mozgatni a fejem, mire egyre hangosabban és szaporábban kezd el nyögni. Pár másodperccel később egy meleg, sós ízt érzek a számban. Lenyelem. Egy ideig még liheg.
-Ah, kifárasztottál.-mondja.
-Pedig ez mégcsak a kezdet lett volna, de ha elfáradtál abbahagyhatom.-mondom és lefekszek mellé az ágyban.
-Mi? Ne hagyd abba.-fordul felém és megmarkolja a mellem. Majd lehúzza a felsőm, és miután meglássa, hogy nincs alatta melltartó megnyalja a száját. És elkezdi szívni a mellbimbómat, míg a másik mellemet erősen markolja. Majd egyre erősebben kezdi el szívni a mellbimbóm, mire akaratomon kívül is felnyögök. Később áttér a másik mellemre. Majd lehúzza rólam a szoknyámat, a szilonharisnyámat és a bugyimat. Kihúzza az éjjeli szekrény fiókját és kivesz belőle egy óvszert. Felülök melette, és fölé mászok. Nyomok egy hosszú csókot az ajkaira, majd kiveszem a kezéből az óvszert és én húzom fel a farkára. Látom Gerald arcán, hogy meglepődött. Mondjuk én is saját magamon, hogy átvettem a domináns szerepet. Na mindegy. Ezután ráültem a farkára, és elkezdtem rajta lovagolni.
-Azta, többször fogom átadni neked az írányitást.-mondja Gerald, mikor már egymás mellett fekszünk.
Boldog új évet! Ez egy kissé perverzebb rész lett xD De hát este írtam..xd Aw, amúgy Gerald olyan cukin olvasta fel az újévi köszöntőjét, kis cuki. Mondjuk csak youtubon néztem vissza, mert nem voltam itthonxd