Brunetka zajmowała swoje miejsce w prywatnym samolocie Smithów, przyciskając ręce do twarzy.
Starała się zapanować nad ich drżeniem, jednak było to trudne.
Poczuła jednak ciepłą dłoń, która delikatnie dotknęła jej ramienia.
Luna podniosła wzrok a jej oczy skrzyżowały się z niebieskimi tęczówkami.
Blondynka posłała delikatny uśmiech siedzącej obok brunetcę, kciukiem masując spód dłoni Luny.
-Jak się czujesz? - spytała po chwili, spoglądając na poszarszałą twarz Valente.
-Jakbym była bez duszy - odparła po chwili namysłu. -Gdyby nie Twoja obecność, chyba bym umarła.
-Bez przesady - machnęła ręką blondynka. -Nie mogłabym Cię zostawić samej w takim dniu.
-Jednak jestem Ci wdzięczna, Ambar - odezwała się brunetka, spoglądając na ukochaną z wdzięcznością. -I przepraszam za naszą ostatnią kłótnię. Przegiełam mówiąc, że masz lepiej.
-Nie myśl o tym - odparła Smith. -Zostawmy przeszłość za sobą i zajmijmy się tym co jest teraz.
-Na przykład czym?
-Nami - powiedziała Ambar a ręką delikatnie przejechała po policzku młodszej.
-Widzisz jakąkolwiek przyszłość? - spytała Luna z nadzieją, patrząc prosto w oczy niebieskookiej.
-Tak bo zrozumiałam, że moja przyszłość wiąże się z Tobą, Luna - wyznała szczerze blondynka, czując jak łzy wzruszenia napływają do jej oczu.
-Zależy Ci na mnie w jakimś stopniu, czy to wciąż jest tylko fascynacja seksualna?
-Kocham Cię - przyznała w końcu głośno, nachylając się nad młodszą. -Szkoda, że nie dotarło to do mnie wcześniej.
-Wystarczająco - odparła Luna i przywarła ustami do warg starszej, przelewając w pocałunek wszystkie emocję, które w niej tkwiły.
___________________________________________
Witam w epilogu kochani!
Historia miłości Luny oraz Ambar zakończyła się happy-endem lecz od razu zastrzegam, że narazie nie planuję kontynuacji.
Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, gwiazdki i wyświetlenia ❤
Aż się twarz sama uśmiecha, jak czytam tak miłe komentarze od was także raz jeszcze dziękuję i zapraszam do innych książek! 😊
CZYTASZ
gινє υѕ α ¢нαη¢є - ℓυηα × αмвαя ✔
FanfictionLuna - 17-letnia meksykanka, która przyjeżdża do Argentyny, aby spełnić marzenia. Ambar - 20-letnia córka najbardziej wpływowego producenta muzycznego. Co się stanie, jak te dwie dziewczyny staną na swojej drodzę? Dowiecie się, czytając "Give us a...