- Майкъл, ела тук веднага. - извиках Майкъл, защото нямаше как иначе да се справя сам. Трябват ми четири бона до довечара. Иначе съм пътник. Дължа ги на Окото. - това беше прякорът му, защото има само едно око. - И ще ме очисти. Взех ги за една друга сделка, за която имам време, но парите ми трябват до десет вечерта. Може ли да направиш нещо?
- Разбира се, шефе. - С момчетата ще измислим нещо. - слава богу, че имах тези хора.
Оставих всичко в ръцете на Майкъл и останалите, но трябваше да събера всичките пари, които имах в излишък. А аз нямах в плюс, така че каквото намеря - това е. Имах сейф в офиса в Бейсик параноик и там държах големите пари. Но изобщо не ми хареса как стояха нещата. Вътре имаше само пет бона. Мислех, че са шест, мамка му, трябваше да са шест. В апартамента държах около два. И ако общо имах седем, а не осем, щях да полудея. Прибрах парите в един чувал, който пъхнах в колата и веднага тръгнах към апартамента. Оставих Хейли там снощи, след като се напуши и я изчуках върху една кофа за боклук. Колко романтично. Когато завих по улицата, преди да стигна до сградата, видях позната физиономия. Едно момиче, с което се занимавах преди половин година. Яка е, но само това. Все пак нещо в мен ме накара да спра и да се видя с нея.
- Здрасти, Джейд. - тя се обърна веднага.
- Зак. колко се радвам да те видя.
- Знам, бебчо. Какво те води в района?
- Ами изгубих се. Търся ето този адрес. - показа ми листче с адреса.
- На грешен път си. Това място е чак от другата страна на улицата. Искаш ли да те закарам? - защото аз исках.
- Да, супер. Благодаря ти.
Тя се качи в колата ми на предната седалка и не спираше да ме зяпа, а аз усещах как прехапва устните си. Знаех за какво съм тръгнал, но не можех да се сдържа. Тя беше адски секси и супер перверзна. Не можех да пропусна този шанс. Отбих се в една уличка, където не минаваха много хора, а тя вече беше прочела мислите ми и знаеше какво следва. Мръднах седалката си назад, а тя се намести върху мен, събувайки своите и моите панталони. Беше доста напреднала в тази роля и успя бързо да се справи с пречките. Усещах го толкова готино. Тя вършеше цялата работа, а аз си правих кефа. Докато целувах врата й се сетих за Хейли- Откакто тя е в живота ми съм правил секс с друга само два пъти. И тя е момичето, с което най-дълъг период съм спал, като изключим двете ми гаджета. Поне се водеха, че са ми гаджета. И всеки друг секс беше кеф. Хейли, обаче е някак различна. Полудявам от тялото й и от нея като цяло. Замислих се дали бих си плащал да я чукам, когато я дам на близнаците. те се нуждаеха от момичета доста спешо, защото бизнесът им все повече пропадаше. Вече беше трудно. Никой не искаше да си плаща за секс, освен тираджиите. А тях шефовете им ги притискаха и винаги бързаха. Нямаха време за удоволствия. Веднъж поръчахме проститутки за рождения ден на Травис, който просто си падаше по руси курви. За това взехме най-бруталните. Много се зарадва. Ама тези мацки са за веднъж. Хейли не е. Именно за това те искаха нея. Не която и да е, а точно нея.
YOU ARE READING
Обърканият стокхолмски синдром
RomanceХейли е била толкова щастлива, че никога не си е представял, че може да й се случи нещо подобно. Тя е на 16, когато майка й умира в катастрофа. Най-близкият й човек вече го няма. Тя е съсипана. Перфектното семейство продължава да се руши, когато ба...