Хейли и Зак са вече над тридесет години, но това не им пречи да са все толкова влюбени един в друг, колкото и преди 10 години. Вчера двамата бяха на интервю в късното късно шоу, където водещият шокира Америка с въпросите си.
- Хейли. Не веднъж си разказвала, че със Зак сте се запознали в незаконен бар. - Хейли разказваше историята по заобиколен начин, защото не искаше Америка да знае всичко, което е преживяла. Също така не искаше постоянно да си спомня за това. - Вярно ли е, обаче, че Зак е бил наркопласьор и е работил със сводници, на които е помагал?
- Кой... - физиономията на Хейли се обърна от усмихната в шокирана, но тя трябваше да прикрие истината. - Кой ви каза това?
- Имаме източници. - Зак беше безмълвен, а тя не можеше да лъже прекалено много, но можеше да овърти истината към лъжа.
- Не точно, Джими. Знаеш ли... в онзи бар, където се запознахме... той беше на Зак. - тя погледна към него, а той знеше, че може да й има доверие. - За да го поддържа се налагаше да работи с хора, които се занимават с нещо нелегално. Работил е с всякакви хора - със сигурност някои са били сводници, други наркодилъри. Но това не прави него такъв.
- Вярно ли е това, Зак Дилън? - той все още не знаеше какво да каже или кой е дал тази информация на медията.
- Това, което казва Хейли е вярно. Барът беше мой. Работих с много хора, за да може той да се разчуе сред тези, които е окей да го знаят. Разбираш ме... не трябваше случайни хора или полицията да чува за това място. За това ми помагаха няколко човека. Едни от тях има свой стриптийз бар. В последствие разбрах, че са сводници. Наложи се да ги предам на полицията, но за тази цел признах и за бара. Не съм употребявал наркотици. - беше му лесно да каже това, но не и да каже, че не е продавал такива на деца.
Двамата се прибраха в новата си по-голяма къща в Калабасас, където ги чакаха децата им и бавачката им, за която винаги беше удоволствие да се грижи за малките Дилън. Трима от четиримаа бяха по леглата в късния час. Само най-големият - Джордж не спеше. Чакаше най-любимите му хора на този свят да се приберат. Всяко от децата обичаше безкрайно Хейли и Зак. 14-годишния Джордж най-много. Близначките Сабрин и Катрин на 9, са гордостта на Хейли. Вече се снимат в телевизионни реклами, а след една седмица им предстои кастинг за първия им самостоятелен филм. Надяват се да вземат двете главни роли - на момиче с раздвоение на личността. Катрин иска да вземе ролята на втората личност, защото тя е тази, която съветва главната героиня - Лорън, да прави лоши неща. Момичетата имат талант, а и красота. Определено приличат на майка си - имат руса коса, сини очи и плътни устни. Явно генът на Хейли беше по-силен, защото четвъртото им и най-малко дете - Стивън, също имаше русолява коса, но очите му бяха зелени. Той е едва на четири, но иска да стане супергерой. Кой знае, може да играе ролята на Спайдърмен след двадесет години. Все още са млади, но не искат повече деца. Не че ще го оставят, ако им се роди, но гледат да се пазят. Искат да обръщат внимание на всички. Всъщност искаха три. Но раждането на близначки не беше планирано. Никой лекар не успя да види, че бебета са две. Проблемът беше в Сабрина, която не беше доразвита. За това се наложи да извадят и двете едва в началото на седмия месец. Почти не вярваха, че ще оцелеят, но те успяха. Стиви не беше най-желаното дете, но е обичано безкрайно много.
Хейли нямаше намерение да се отказва от кариерата си скоро, а Зак нямаше намерение да спира да я обича. Въпреки това, те искаха да разберат от къде, кого и как, медията беше разбрала за наркотиците и сводничеството, което свързват със Зак.
- Трябва да разберем от къде са научили. - Хейли настояваше.
- Недей. Моля те. Не искам да се връщаме към това.
Трудно, но Зак успя да убеди жена си да не предприема никакви мерки. Наложи се да дадат още няколко интервюта, в които обясняват по-подробно историята на Зак и тяхното запознанство. Той подготви всичко. Цялата измислена история. Наложи се да я научат наизуст, но не им беше проблем. Никой не трябваше да разбира за цялата истина. И слава богу, поне не предполагаха, че Хейли е била част от работата на Зак с близнаците-сводници. След няколко месеца вече никой не говореше за това и не ги разпитваха. Но Хейли нямаше как да забрави всичко. Понякога си спомняше и се разтройваше, но като една добра акриса, успяваше да скрие това от Зак. А понякога той разбираше причините, но се правеше, че не разбира. За да не я кара да влиза в обяснителен режим. Той наистина се превърна в един умен мъж. Чудите ли се с какво се занимава той? Все пак са доста богати и Хейли е актриса. Ще си помислите, че тя издържа цялото семейство. През последните дванадесет години, Зак се опитваше да създаде своя марка спортни дрехи. И след много партньорски връзки успя да създаде първите си модели суитшърти. Продължи с маратонки и спортни клинове за мъже. Разшумялата се информация за бившата му работа в незаконен бар с незаконни връзки, леко повлия на бизнеса му, но успя да се задържи. Искаше да си партнира с някакъв много известен фитнес модел - Британи някаква си. Да създаде колекция и за жени. Хейли малко ревнуваше, но той я увери, че всичко е наред. И наистина беше наред. Той искаше просто бизнес, а тя - също като него, беше омъжена и имаше две деца.
Животът им до този момент е приказка. Какво ще става нататък - бъдещето ще покаже. Дали ще имат пето дете или следващото дете в семейството ще им е внуче - не се знае. Животът ги обичаше. Животът им даваше всичко заслужено. За това, което постигнаха след всички препядствия. Хейли още не е преживяла майка си. Предложиха й да води онлайн предаване за хората, които помагат през това - да им помогне. Интересите й не бяха само в киното, но и във философията - тя обичаше да помага на хората и да се поставя на тяхно място. За това и прие. Предаването й помогна дори на самата нея.
Те бяха щастливи. А това беше най-важното.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Обърканият стокхолмски синдром
RomanceХейли е била толкова щастлива, че никога не си е представял, че може да й се случи нещо подобно. Тя е на 16, когато майка й умира в катастрофа. Най-близкият й човек вече го няма. Тя е съсипана. Перфектното семейство продължава да се руши, когато ба...