"Играта на живота: Завръщане на терена" е новия филм на Blumhouse productions, в който Хейли Картър-Дилън отново играе главната роля. Премиерата е тази вечер в Pacific Theatres - кино салонът в мол The Grove, Лос Анджелис. Хейли и екипа на "Играта на живота" ще присъстват на нея и ще се срещнат с феновете на поредицата. Младата актриса, която на скоро се е омъжила е нетърпелива за излизането на филма на големите екрани. Тя приготвя тоалета си, в компанията на съпруга си - Зак. Женени едва от три месеца, те очакват първото си дете и са готови да го съобщят на медиите като официална новина.
- Искам да си до мен в този момент. - молбата на Хейли бе разбираема. - Не ме интересува, че не си актьор. Известен си покрай мен. - двамата се засмяха. - Мислиш ли, че на мен ми е спокойно? Не. Адски притеснена съм. И не можеш да ме оставиш в този важен, вълнуващ и в същото време - ужасяващ за мен момент. Не знам как ще реагират феновете, медиите и колегите ми. Едва на двадесет и три години съм. В нашите среди, жените се стараят да не забременеят и на тридесет, а аз се старах на двадесет.
- Защото и двамата го искахме, любов. И знаем, че няма нищо по-важно от това в момента. Това е и ще бъде нашето най-голямо щастие и постижение. И трябва да си горда с това. Майка ти също ще е горда.
Хейли, очевидно, беше наследила и любовта към деца и ранната бременност от майка си - Ашли. Също като нея, пожела да бъде млад родител, знайеки, че това ще помогне и на нея и на детето й в живота. Тя не искаше голямо семейство. Не повече от две деца - а второто желаеше да роди поне след пет години. Хейли имаше сериозна работа по фимовата продукция в последните месеци и със Зак нямаха време за така желания меден месец.
- Обещавам ти, че щом приключа с всички тези глупости, ще заминем някъде. - каза Хейли напрегнато. - Знаеш ли къде ми се ходи? - очите й светнаха. - Париж. Знам, че е скъпо и точно за това ще идем там. Можем да си го позволим. Но ми обещай този път аз да организирам всичко, защото ти не се справяш добре. - Зак знаеш това добре.
YOU ARE READING
Обърканият стокхолмски синдром
RomanceХейли е била толкова щастлива, че никога не си е представял, че може да й се случи нещо подобно. Тя е на 16, когато майка й умира в катастрофа. Най-близкият й човек вече го няма. Тя е съсипана. Перфектното семейство продължава да се руши, когато ба...