Prieteni de nedespartit . Cu concluzii pripite .

154 11 0
                                    

Razele soarelui ma mangaie incet dar ironic ma trezesc .

Ino : Un tablou fosforescent " Borborasesc pentru mine . Draga mea , nu mai vorbi singura ...In plus e ziua in care o petreci numai cu prieteni tai ! Am si uitat ! Vaii ..uituca de mine ! Trebuia s-a ne intalnim deja...ceasul indica ora 11 : 00 . Asa de mult am dormit ? Caut ca disperata numarul de telefon lui Kiba . De ce , el ? Paii pentru ca in el am mai multa incredere . Nu intelegeti gresit ...

Kiba : Alo ..?

Ino : Eu sunt . Sunteti gata ?

Kiba : Eu unu da ! Dar de ei nu stiu...dar ii sun acum ..Adica il sun pe Gaara , care sigur ii suna si pe ceilalti doi .

Ino : Amm..bine ! Si inchid telefonul fara a mai zice un ceva Salut ! Ceau ! sau na...Sau puteai sa-i zici o sa ne mai vedem iubire ! Mai taci ! Constiinta proasta ce esti ! Nu imi place de el ! Dar de cine ? De Gaara ? Nici de cum ! Dar de ceilalti doi ? Nuuuuuu ! Bine , bine iti sunt doar prieteni ! Asa , mai merge ! Ma simt multumita de declaratia facuta de mine insumi .

Sunt gata de jumatate de ora , dar tot astept telefonul sa sune . Nici macar un mesaj nu am primit....Ma uit pe fereastra si realizez ca astazi e un timp excelent ! .....Intre timp , ma hotarasc sa merg prin padure la o mica plimbare . Imi iau telefonul si am pornit . Merg cam de vreo 10 minute si am cutreierat jumate din padurea luminata puternic de razele incinse ale soarelui . In inima padurii , zaresc o silueta de om . Dupa ce ma apropri considerabil , imi dau seama este silueta a unui baiat . Seamana mult cu Shino . Si in cateva clipe negandite , inaintez si il pot vedea . Da , el e ! Sta intins pe iarba moale . Saluta-l Ino ! Ma bate la cap , constiinta mea nenorocita .

Ino : Ceau Shino !

Shino : Ceau ...Ino ! Se ridica brusc in fund si se uita la mine . Oare am ceva pe fata sau l-am speriat rau ?

Ino : De ce te uiti la mine , asa ciudat ? Spun asta si ma asez langa el pe iarba , dar la o distanta putin mai mare .

Shino : Eram.....surprins....

Ino : Te inteleg...Ti-am furat linistea ?

Shino : Nici de cum !

Ino : Bine . Presupun ca mai pot sta ? Zic , si ma pun cu capul pe iarba ca si el , uitandu-ma in gol ...cred ca mai precis , ma uitam la niste nori...

Shino : Nu ma supar...eu ...Eu oricum ma simteam singur. . . Asa ca pot spune : Multumesc .

Wow ! Asa de surprinsa ......Cum ? Imi multumeste pentru un nimic. . . sau doar pentru mine e un nimic ?

Ino : Multumesc ? Dar nu am facut nimic ......

Shino : Nici nu trebuie ! Prezenta ta aici , ma bucura foarte tare !

Rosesc instantaneu , dar sper din tot sufletul , ca nu a observat ! Ino ..delirezi ! Baiatu' iti face declaratii de dragoste , si tu nu faci nimic ! Suntem prieteni ! Ripostez eu .

Inghit sec , privind cu emotie golul ...

Shino : Adica...Adica vroiam sa zic ca ......ca sunt asa singuratic...sii....sii e bine ca te am ca ....amica....prietena buna ! Se balbaie dar reuseste sa scape din situatie...

Ino : Mda...e in regula  ...adica si eu te consider un prieten apropriat care are o inima mare .

Shino : Crezi ..??

Ino : Nu o cred.....o stiu !

Telefonul imi vibra din ce in ce mai tare . Offf ! Da-l dracu de telefon ! Imi zice constiinta mea....dar stiam trebuia s-a raspund ...Pe ecran scria "Kiba" . Aha , deci el !

Ino : Alo ...?

Kiba : Suntem gata cu toti ! Si apropo , m-am gandit ca pana e soarele asa puternic si arzator , s-a mai stam pe afara , ce spui ?

Ino : Mda...pare o idee buna !

Kiba : In padure ..?

Ino : Ammm da , da sigur ! Cand aud intrebarea ma panichez rau de tot ! Nu vroiam s-a ma vada cu ....

Kiba : S-a facut ! Venim in 5 minute in inima paduri ...Si imi inchide telefonu' in nas...Vaiii ce ma fac...?

Shino : E ceva , grav ?

Ino : Ce ? Nuuu...nu e nimic...doar ca vin in coace ...

Shino : Ham...echipa ta ? Pai presupun ca trebuie sa o ster de aici .....

Se ridicase , dar "timida" de mine la oprit . L-am tras cu putere pe jos , langa mine ...Care apropo : pe naiba distanta ! Ce se va intampla acuma...? Intreaba constiinta mea perversa ...

Ino : Amm scuze , dar nu ...adica ....nu vreu sa te simti vinovat ....nu vroiam sa pleci...ca ma distram...Spun si se pare ca este 1 centimetru intre noi ....si buze...Ahhh ! La naiba , Ino !

Saracu' baiat ! Era speriat si rusinat...dar si eu...Nu stiu ce sa mai inventez ...Adica..suntem prieteni , nu ?

Shino : Amm ..mai bine plec. . . Dar nu te simti prost , nu e vina ta ! E a mea...scuze ! Se indeparteaza de mine fugind ...

Ino : Suntem doar prieteni ! Strig eu catre el , cu cea mai mare putere pe care o aveam in plamani ....

Gaara : Mai , mai , ce avem noi aici ?

Ino : Hmm ? Ma-ti spionat ?!

Neji : Nu doar....paii...Kiba !

Kiba : Am venit incet si cum nu am vrut sa intrerupem "triunghiul amoros" ( si in clipa urmatoare primeste o palma serioasa , facandu-i obraji rosii ca rosia . Hmm , ca rosia ? .....Auuuu ! Dai palme serioase ! Asa...paii nu am vrut sa sari la noi , asa ca am stat intr-un copac....siii am privit....

Ino : Nu imi place de el , bine ??!!!!! Deloc ! Suntem doar amici ! Amici ! Am tipat atat de tare incat se auzea ecou in toata padurea....

* din perspectiva lu Shino *

Ma simt din nou...jalnic...saraca ....trebuia sa ii spun ca o plac , putin...Da doar putin....Iar eu...La nici 2 secunde de cand am plecat de langa ea , fugind ....S-a auzit un tipat si un ecou...Am fost daramat ...

Ino : Nu imi place de el , bine ?!!!! Deloc !! Suntem doar amici ! Amici ! Mda..plec cu capul in jos , privind micutele ganganii ...

* din perspectiva lu Ino *

Gaara : Hooo ! Am inteles !

Ino : Bine daca ati inteles...!!!

Shika : Acum ...ce facem ? Pe bune , acum ?

Ino : Paiii ...petrecem timp in preuna .

Neji : Daaa...paii eu am uitat complet de un antrenamentul de rugby ...imi pare rau echipa dar s-ar putea sa vin peste 2 ore.... Spune asta cu o "scuza" in vocea ragusita a lui , iar apoi se duse spre sala de sport a scolii .

Ino : Paii sa castigi ! Ii spun eu increzatoare si ii urez un sincer "noroc" ....

Neji : Mersi , mult ! Si ne face cu mana la toti ...

* din perspectiva lui Neji *

E atat de dragalasa , cand face cu mana . Dar ho ! Baiete ! Nu-i de tine ! Eu sunt mai calm de fire decii....Oricum mi se pare doar dragalasa nu o iubesc ! E o diferenta mare ! Si in plus cred ca Gaara si Kiba , ar fi cam gelosii . E singura fata din echipa ! Cum sa nu te uiti la ea ? Adica...acum ma credeti pervers !!! Dar aleluiah ! Din fericire , nu sunt ! Nu am avut primul sarut desii am 16 ani ....Cam toti din echiipa aveam 16 ...Doar eu am 17 ani...dar asta nu conteaza in acest moment....

* din perspectiva lui Shika *

Stateam de vorba , unul cu altul , face to face...si ei bine alcatuiam si niste secrete ...Doar eram echipa , nu ? Ne puteam zice orice . ..Cate o data mi-as dori sa fim mult mai apropriati decat suntem .

Ready to fly ~Naruto World~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum