Hinata intra in actiune !

60 7 2
                                    

Hey , hey , heyy ! Imi cer scuze ca nu am postat , deoarece nu am avut internet :'( . Dar , acum.......Spor la citit ;)

*din perspectiva lui

Hinata*

Daca-l prind va fi ca si mort  , am pregatit deja un cosciug si nici o inmormantare nu va avea ! Alerg ca nebuna dupa el , eu fiind prima dintre prietenii mei si Ino a doua .

Ino : Hinata ! Opreste-te ! Poate nu-i vinovat ....

Hinata : Intotdeauna a fost asa ! Tip eo , agresiv catre Ino care era de-a dreptu' speriata .

Gaara : Poate Ino , are dreptate ! Si îi mai tine si partea....se vede cu ochiul liber ca-i indragostit nebuneste de ea .

Hinata : O sa-l prind si îi voi cere explicati !

Sakura : Hina....ar....trebui....sa....te...calmezi...un pic ! Spune aceasta gafaind .

Lee : Ajutoooor ! *"nevinovatu" se impiedica de o pietricica si cade* : Va rog , nu ma omorati !

Îl i-au de gat , acesta incercand s-a se elibereze de stransoare .

Gaara : Pune-l jos ! Doar nu o sa-l omori !?

Ino : Oh...haide Hina !

*din perspectiva lui Ino* Trebuie sa o opresc ....Dar cum ?

Intr-o secunda , ea îl lasa pe Lee jos .

Incerc sa-l ajut , intinzandu-i mana .

Lee : Ino..... Sigur de data asta fierbe Gaara .

*Aaaaaa*

Ino : Ce dracu ? Ochii meiiii !

Tenten : Ahhh ! Perversule ! Aia-i lenjeria mea !!!! Aaaa !

Lee  : Ops...

Ino : De data asta !!! Ti-o primesti de la mine !

Hinata : Ino....esti gata ?

Dau din cap rapid si incep sa-i trag un pumn lui Lee . Dupa ce , Hinata la paralizat si la invinetit , am zis sa-l lasam pe strada singur....cica ca asa merita !

*din perspectiva lui Gaara*

Ma obosit , toate astea ! Vreau macar , deci "macar" putine relaxare......singur.....Ma indepartez de prieteni fara a spune nimic , fara sa o anunt......pe......ea .

Ino : Unde naiba te duci ?! Tipa aceasta , alergand spre mine si prinzandu-ma de incheietura maini .

Gaara : Vreau....vreau sa fiu putin singur....asta-i tot ! Am spus eu , incercand din rasputeri sa nu tip la ea....Eram putin cam nervos , trebuie sa recunosc .

Ino : Prietenii ..... nu va suparati daca stau putin de vorba cu Gaara ? Ne intalnim noi maine....

Sakura : Cum s-a ne suparam ?

Hinata : Dute...dar s-a nu uiti maine de petrecere ! Vom fi toti acolo si ne vom distra ! Ok ?

Ino : Desigur ! Pa !

Wait.....sunt singurul care nu a stiut de petrecere ? What ?

Ready to fly ~Naruto World~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum