*din perspectiva lui Ino* Parintii nu sunt acasa . Deciii nu mai bun de facut o petrecere super reusita ! Dupa ce ne-am despartit , am dat o fuga la magazin sa cumpar doze de suc si poc porn . Ce nu fac eu pentru prieteni si echipa ?! Termin asta cam in 20 minute si ajung la casa . Imi scot banii si îi zambesc politicos vanzatoarei , in loc de "buna seara" .
Merg rapid in dormitor , lasand plasa in sufragerie . Deschid shifonierul si ma uit : Ce pijamale super avem , noi pe aici ? Hmmm ....
Imi aleg o pijama cu inimioare formata din doua bucati : tricou & pantaloni scurti . Imi trec de cateva ori , mana in par si imi fac un coc lejer . Deschid usa cu putere , iar dupa aceea ies din incapere . Inaintez spre sufragerie , unde incep pregatirile . Oare un film de groaza ? Imi iau telefonul meu din camera si îl pun la ureche .
Kiba : Da ... Ino ? Ce este ?
Ino : Paiiii...un film de groaza sau unu mai pasnic ?
Kiba : Eu zic de groaza .
Ino : Merci . Intotdeauna ma pot baza pe tine . Eh..si apropo cand vii ?
Kiba : Acum ..sunt pe drum . Hmm de ce ?
Ino : Am nevoie de putin ajutor....
Kiba : Vin imediat ! Imi inchide telefonul iar eu merg spre usa , pentru al astepta . In aproximativ 3 minute , soneria se aude . Ma ridic de pe canapeaua subra si deschid usa .
Ino : Poftiti la casa-vero !
Kiba : Si care-i meniu-trilulilu ?
Ma amuz , si incepem sa radem impreuna . Îi zambesc larg si îi arat mana pentru a ma ajuta cu bolurile de pop corn .
Kiba : Inca nu la-i facut ? Stramb din nas si îi arat bucataria .
Ino : Nu am avut timp.....
Aka : Ham..ham..!!
Ino : Tie fomica , puisor ? Uite , sper sa-ti placa !
Am zarit un bol si am golit si ultima mancare de catei .
Kiba : Stiii..ca nu trebuia , nu ?
Ino : Dar imi face placere ! Si tu fi atent la pop corn , nu la mine !
Kiba : Cine a zis ca la tine ? Hmm nu . Eu ma uitam la Aka .
Ino : Mda..da...Si frumoasa pijamaua ! Iti sta chiar bine ! El era imbracat simplu dar arata excelent pe el . Avea un tricou alb larg si pantaloni trei sferti in carouri .
Kiba : Mersi...si a ta e super . Esti indragostita ?
Ino : Pop corn ! In momentul in care-l atentionez , el se uita si opreste microundele .
Kiba : Scuze...sper ca nu s-au ars .
Ino : Nu cred...si nu are nimic ! Mie imi plac si arsi .
Nu imi raspunde dar zambeste atat de larg incat , lasa sa iasa la iveala dantura perfecta . Ino : Acum ....sa punem pop corn-ul in boluri .
Kiba : S-a facut !
Dupa ce terminam , le ducem in sufragerie si le asezam pe masa de sticla . Scot din plasa , dozele de suc si le pun pe masa , langa pop corn .
Kiba : Si doze ?? Dau din cap si ma asez pe canapea . El se pune langa mine , iar eu incep sa caut la televizor ceva interesant . Se pare ca nu e....
Ino : Vrei un post anume ?
Kiba : Nu...
Las telecomanda pe canapea langa mine , si incep sa-l privesc ciudat .
Kiba : Ce ?
Ino : Nimic...scuze dar eu...
Kiba : Nu iti cere scuze . Nu ma supar .
Ino*schitez un zambet* : Minunat atunci ! Imi intind mana spre parul lui si îi aranjez o suvita care era mai rebela .
Ino : Iti statea ciudat.....
Kiba : Oph...merci atunci !
Ino : Cupla .
Momentul a fost stricat de insusi "soneria" . Trebuia sa deschid . Ma ridic cu greutate de pe canapea si ma indrept catre usa . In fata mea , stateau : Gaara , Neji si Shika . Toti erau in pelerine de ploaie , dar aveau pijamale pe dedesupt .
Ino : Intrati va rog !
Prieteni mei au intrat si abia acum , cand si au dat jos pelerina pot observa superbele pijamale : Gaara , avea un tricou rosu cu un craniu negru pe el si pantaloni trei sferti negri . Neji , era imbracat cu un tricou larg crem si pantaloni trei sferti verzi . La urma este Shika , care avea pe el un tricou albastru inchis si pantaloni trei sferti erau un albastru mai deschis .
Ino : Ce pijamale super aveti ! Toti imi multumesc si îi poftesc pe toti sa se aseze pe canapeaua subra . Si ca s-a va spun cum eram : Eu ma aflam langa Kiba si Gaara iar cei doi se aflau pe partea stanga a canapelei .
Shika : La ce film ne uitam ?
Ino : La un film de groaza . Ce ziceti de Blestemul 4 ?
Neji : Vreau sa-l vad ! Imi tipa in urechi , prietenul meu , chiar daca nu eram langa el .
Ino : OK .
Incepe filmul . Suntem toti masca , la cate crime , paranormal , sange si chesti scarboase se intampla . Yech ! Imi vine sa vomit ....
*din perspectiva lui Kiba*
Filmul degroaza a inceput . Ino se ghemuie , tot mai aproape de mine . Cred ca e dea binelea scarbita . Si eu sunt . Nu ma impotrivesc si chiar o trag si mai aproape , mai aproape decat credeam . Bine ca ceilalti nu observa ca sunt foarte absorbiti de actiune si drama .
Kiba : Tie frica ? Îi soptesc la ureche , in speranta ca ceilalti nu ma vor auzi .
Ino : Putin........Isi "doboara" greutatea capului incet pe pieptul meu . Stam imbratisati asa cam mult ...si ea adoarme.......
As vrea sa o trezesc ...dar , e asa adorabila ! Filmul s-a terminat chiar acum , unde sunt terminat si eu ! ( la propriu ! cand vor observa... )
Gaara : Men ! Ce faci ????! Bai esti prost ?
Neji : Ce nai-
Shika : Ce penibil....
Kiba : Nu am cuvinte....
Ea...nu eu...Nu am vrut ! Ma apar , dar sunt un idiot ! Nu trebuia s-a dau vina pe ea .
Gaara : Hmmm..s-a te credem ? Nu ! Logic ca o placi !
Kiba : Hăm..mmm..ar trebui sa plecam ! Îl anunt pe Shino s-a steie cu ea...pana se trezeste sa-i explice...
Gaara : Stau eu ! Oricum Kankuro si Temari nu sunt acasa ! Si ma plictisesc de unu singur !
Kiba & Shika & Neji : Ok .Te lasam pe tine de data asta....
Gaara : Yuppi !
*din perspectiva lui Gaara*
Baieti sunt super de acord . Ultima fraza spusa deodata , si îi vad cum pleaca . Am ramas singur cu ea . Hihihi..nu-s pervers ! Dintr-o data , se aude soneria la usa . Poate ..? Au uitat ceva .
Deschid usa cu putere ...si ce nai- ? Ora asta el ...
CITEȘTI
Ready to fly ~Naruto World~
Novela JuvenilTotul incepe cu mutarea ei , la alta scoala de ninja .... Acolo , va avea o echipa . Care devin cu timpul , cei mai buni prieteni . Dar , va avea parte de dragoste ? Daca da , va trebui sa aleaga ? Cartea este plina cu : drama , suspans , actiune...