*din perspectiva lui Neji*
Toti am iesit din biroul doamnei Tsunade , cand a terminat de precizat , explicat , toata misiunea . Una grea , ca deobicei . Si s-a va zic , eram "pozitionati" cam asa :
Eu sunt "sefu" , pentru ca sunt singurul care are acel Byakugan si avem nevoie foarte mult de el ;
Kiba si Aka , in caz ca ne ratacim ; Shika cu strategiile sale si cu umbrele ; Gaara cu nisipul de care avem nevoie ; Iar , amm Ino , mda..Ino , ne ajuta cu citirea mintii adversarului si a invatat de curand sa faca un jutsu de vindecare . Cred ca Kankuro ne ajuta si el cu "papusile" lui , la atacurile directe si la distanta . Pornim la drum foarte grabiti , deoarece trebuie sa ne infiltram printre dusmani si sa distrugem podul , care desparte muntele . Trebuie sa fim foarte rapizi si cel mai important lucru este s-a nu esuam . Hmm e ceva ciudat....Le fac in secunda doi cu mana la coecopieri mei s-a se opreasca .
Neji : Shika ! Ino ! Fiti pregatiti pentru atac ! Strig eu catre ei care spun un "Da" .
Kankuro : Nu-i frumos , sa iti ranesti coecopierul ! ...E ? El... Ce chakra speciala are....
*din perspectiva lui Shika*
Un tip cu un costum negru si fata pictata cu mov , se aproprie de noi si îi imbratiseaza strans pe Gaara .
*din perspectiva lui Ino* Nici macar nu seamana cu fratele sau ! Ripostez eu in gand si holbandu-ma .
Kankuro : Buna , fratiorul meu mai mic ! Spune si se pare ca a rupt imbratisarea .
Gaara : Buna si tie *face o pauza* Kankuro !
Kankuro : Siii mergem ?
Neji : Sunteti pregatiti cu toti ? Incuvintam din cap cu toti si pornim la drum . Neji e primu , Shika si Kiba sunt urmatori , iar eu cu Gaara si cu Kankuro am ramas in spate , eu fiind in mijloc .
Kankuro : Iar , tu esti-
Ino : Ino . Ino Yamanaka .
Kankuro : Incantat . Sii amm , cum te intelegi cu cei din echipa ?
Ino : Amm paii..
Gaara : Las-o in pace , frate !
Kankuro : Vreau sa aflu mai multe...nu de alt ceva .
Ino : Nu ma deranjeaza , Gaara . Mie mi se pare dragut , ca este interesat .
Kankuro*se aproprie mai mult de Gaara , dar e suficient sa aud ce spune* : Vezi , asa ai succes la fete .
Gaara*aproape strigand la el* : Are iubit ! Ma uit ciudat la el....Se refera la Shino ? Dar el nu e...
Kankuro* se intoarce spre mine si ma priveste in de lung* : Oph...Iarta-ma !
Ino : Dar , nu am...
Gaara : Ba da ai ! Tipa , deja nervos de discutia asta . Ne oprim la o pajiste , unde este doar un copac mare si gros unde , ciudat sa zic incapem cu totii . Chiar cand sa ma asez....
Gaara*ma prinde de incheietura maini si ma trage , aproape lipindu-ma de pieptul lui bine lucrat .
Ino : Ce-ce faci ?
Gaara : Vi cu mine . Patru ochi . Spune scurt si ma trage in spre padurea din apropierea noastra . Cand intram destul de adanc in padure , imi da drumul la mana si ma priveste . Suntem destul de apropiati .
Gaara : Nu cred ca vrei , s-a fi cu Kankuro . El e mai rau ....
Ino : Sii ? Care-i faza ? Ce-ti pasa tie ? Strig catre el .
Gaara : Am vrut doar sa te protejez , Ino ! Striga ca disperatu' la mine .
Ino : Serios ? In tot acest timp , eu credeam ca tu esti tipul rau si fara sentimente " .
Gaara : In totdeauna am avut sentimente ! Imi scuipa cuvintele si se intoarce , privindu-ma cu coada ochiului .
Ino : Ah.....Esti atat de..EMO ! Tu na-i sentimente !
Gaara : Ma calci pe nervi . Am sentimente . Am multe sentimente . Imi bate inima de fiecare data . Trecutul ma facut mai inchis in mine....dar nu inseamna ca sunt emo ! Ai inteles ? .....Nu mai spun nimic si plec , îl las singur . Dar cred ca nu trebuia sa fac asta . Cand ajung langa copacul gros , Kiba intreaba ingrijorat : Unde e Gaara ? S-a intamplat ceva ?
Ino : N-nu ....l-am lasat singur .
Kankuro : Ce ti-a spus , idiotu ' ?
Ino : N-nimic serios ...
Neji : Stam peste noapte , aici ? Mai sunt ore bune de ajuns si cred ca nu vom fi in pericol .
Toti : Da .
*din perspectiva lui Gaara*
Aveam ocazia . O aveam . Îi puteam spune ca o plac . Dar ea a plecat . Ce dracu ' nu intelege ca am sentimente ? Am sentimente pentru ea .
*din perspectiva lui Ino*
Si daca are sentimente ? Eu am strigat ca o proasta la el , ca nu are.....Trebuie sa-mi cer scuze .....Ma ridic din locul meu confortabil si alerg spre padure .
Ino : Gaara ! Gaara ? Strig cand vad ca nu e de gasit . Unde naiba te-ai dus prietene ? Scuze ! Chiar imi pare rau , eu chiar nu am stiu ca ai sentimente . Gaa- ? Am mai vrut sa stric mai o data , da' cava ma oprit .
Ce dracu-? Aaaaaa ! Ajutor echipa ! Aju-......Strig cat pot de tare , dar inamicu' pe care nu îi vad , mi-a pus mana la gura . Ma trage pana la o scorbura mare , unde incapem amandoi . Se pare ca e o camera secreta . Gaara , era legat de un stalp gros de fier , iar pe mine m-au pus langa el dar , nu eram legata . Incerc sa-i soptesc la ureche un : Imi pare asa rau ! Scuze ca nu te-am crezut ...
Sasori : O sa-i folosesc drept papusi . Spune incantat , dusmanul nostru ....
Deidara : Nu mai sari , perversule , un ! Mai intai trebuie sa le punem un jutsu , un !
Sasori : Pe cine faci tu pervers , blondule ? Arta ta-i perversa ! Nu auziși cum face : Bum..bum..
Deidara : Pe tine , un ! Si esti prost de bubuie peretii , apropo un .
Sasori : Nu mai zi un ! Si ce papusile mele inseamna ?
Deidara : Un , inseamna "Mda..." . Si acu' ciocu mic , un .
CITEȘTI
Ready to fly ~Naruto World~
Fiksi RemajaTotul incepe cu mutarea ei , la alta scoala de ninja .... Acolo , va avea o echipa . Care devin cu timpul , cei mai buni prieteni . Dar , va avea parte de dragoste ? Daca da , va trebui sa aleaga ? Cartea este plina cu : drama , suspans , actiune...