Mike Schmidt
- Foxy oddaj tą gwiazdę!- krzyknął Freddy próbując złapać lisa.
- Nigdy!- chłopak przeskoczył krzesło w biurze, a Freddy na nie wpadł.
Wpatrywałaś się w tą scenę z uśmiechem.
- [t/i] pomożesz mi?- spytała grzecznie Chica trzymając dekoracje do ozdobienia pizzeri.
- Jasne- wzięłaś od niej połowę ozdób.
***Time skip***
- Cześć [t/i]- powiedział radośnie Mike, który wszedł do pizzeri.
- Udało się!- krzyknął zadowolony z siebie Freddy trzymając gwiazdę w górze.
- A gdzie Foxy?- spytał Bonnie, który majstrował przy gitarze.
Freddy nagle zbladł- Eeee... Odpoczywa?- popatrzył się na Bonnie'ego.
- Czemu Foxy jest miażdżony przez drzwi?- spytał Golden Freddy, który pojawił się obok ciebie.
- Dobra nieważne, chodźmy ozdobić choinkę- powiedziałaś uśmiechnięta.
***Time skip wieczór***
Ponieważ Chica nie potrafi gotować nic innego niż pizzy, musieliście zjeść pizzę z rybą.
Wszyscy wpatrywali się nie pewnie w pizzę.
- Raz się żyje- odezwał się Foxy, wziął kawałek pizzy do ust i ugryzł.
- I jak?- spytaliście wszyscy równocześnie.
- Nie jest najgorsza- powiedział przełykając.
W końcu wszyscy zaczeliście jeść.
***Time skip***
Wszyscy zaczeli sobie rozdawać prezenty, ty dostałaś prezent od Golden'a i Mike'a, a ty dałaś prezent Chice i Mike'owi.
Najpierw otworzyłaś prezent od Golden Freddy'ego w którym była książka [twoja wymarzona książka].
- Wielkie dzięki Golden- powiedziałaś radośnie i go przytuliłaś.
- Nie ma za co- odpowiedział i oddał uścisk.
Odsunął się od ciebie, a ty zaczęłaś otwierać prezent od Mike'a.
Była to połowa łańcuszka w kształcie serca z napisem "together".
Popatrzyłaś się na niego, a Mike wyciągnął z kieszeni drugą połówkę serca, podszedł do ciebie i złączył obie połówki.
- "Together Forever"- przeczytałaś cicho i mocno go przytuliłaś.
- Teraz ja otworzę twój prezent- powiedział i odsunął się od ciebie.
Powoli zaczął otwierać prezent od ciebie, z pudełka wyciągnął bluzę w jego rozmiarze z piernikiem, który pokazuje środkowe palce.
Chłopak mocno cię przytulił- Wesołych Świąt [t/i]- powiedział radośnie.
- Nawzajem- oddałaś uścisk.
Phone guy/Scott
- Phoney oni się nie pozabijają?- spytałaś szeptem patrząc na Mike'a i William'a, którzy mordują się wzrokiem.
- Mam nadzieję że nie- odpowiedział cicho też się na nich patrząc- Jakby co to ty trzymasz Mike'a a ja William'a- powiedział, niepewnie się w nich wpatrując.
- Jasne- kiwnełaś głową.
- Dajcie spokój chłopaki są święta- powiedział Fritz spokojnym głosem.
CZYTASZ
/Fnaf/ Boyfriend Scenarious Security guards
RomanceScenariusze i preferencje z stróżami nocnymi z Fnafa (Pierwsze scenariusze z stróżami na polskim wattpadzie) #1 w Phoneguy 20.02.2019 #1 w Purpleguy 15.11.2018