#16. Kiedy zmienia się w kota

1.1K 46 4
                                    

Mike Schmidt

- Mike gdzie jesteś?- krzyknełaś szukając brązowego kociaka.

- Meow- popatrzyłaś się na dół, a przy twoich stopach leżał zadowolony Mike.

Westchnąłaś i wziełaś go na ręce. Zastanawiałaś się czemu jest tak zadowolony, kiedy weszłaś z nim do salonu odkryłaś czemu.

- Jak się wytłumaczysz?- spytałaś patrząc na resztki fotelu.

Kot zamiałczał radośnie, a ty westchnąłaś patrząc na niego z niedowierzaniem. Mike wyrwał ci się z rąk i uciekł.

- Mike zostaw to!- krzyknełaś, kiedy zaczął "atakować" poduszki.

Phone guy/Scott

Dziękowałaś Bogu, że Scott jest grzeczny, a nie jak inne koty, które rozrabiają.

- Meow- kot skoczył ci na kolana, kiedy ty czytałaś książkę.

- O co chodzi Phoney?- czarny kot radośnie zamiałczał na to zdrobnienie.

Zaczełaś go głaskać i się z nim bawić i wtem sposób zwrócił na siebie uwagę.

Jeremy Fitzgerald

Szukasz Jeremy'ego po całym domu i nie potrafisz go znaleść, więc wpadłaś na pomysł.

Włączyłaś jego ulubione anime i zaczełaś oglądać. Usłyszałaś miałczenie, a po chwili poczułaś coś na kolanach.

- Tu jesteś- powiedziałaś cicho, żeby go nie spłoszyć, a on wpatrując się w telewizor zamruczał i razem oglądaliście anime.

Fritz Smith

Wpatrywałaś się w rudego kota, który zasnął w paczce po chipsach.

Zastanawiałaś się jak tam wlazł i jak się zmieścił. Podniosłaś go i zabrałaś do waszego pokoju.

Fritz miał na wszystko wywalone i spał cały dzień.

Purple guy/William

Will albo leżał na twojej klatce piersiowej albo wylegiwał się w twojej bieliźnie.

Kiedy czytałaś książkę próbował zwrócić twoją uwagę, aż w końcu wziełaś go na ręce i zaniosłaś do pokoju.

Resztę dnia spędziłaś na czytaniu i modlitwie żeby chłopak był już sobą.

******************************
Wesołego nowego roku i powodzenia w szkole w 2019 r.
🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊
Ps. Ja nie chcę do szkoły

/Fnaf/ Boyfriend Scenarious Security guardsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz