Mike Schmidt
- Ja mogę spać na kanapie- powiedziałaś zarumieniona patrząc na Mike'a, który stoi przed tobą w samych bokserkach.
- Kanapa jest nie wygodna, a po za tym mam duże łóżko- uśmiechnął się delikatnie.
- To ja idę wziąść prysznic- mruknełaś i poszłaś do łazienki.
***Time skip***
Wyszłaś przebrana w piżamę, już do waszego pokoju. Mike leżał na łóżku i wpatrywał się w sufit, aż w końcu popatrzył się na ciebie i się uśmiechnął. Poklepał miejsce obok siebie dając ci znak żebyś się koło niego położyła, nie pewnie to zrobiłaś.
Chłopak obrócił się do ciebie i cię przytulił, a ty zrobiłaś to samo.
- Śpimy- mruknął cicho przykrywając was kołdrą.
Oboje zasnęliście przytulając się do siebie.
Phone guy/Scott
Ty i Scott leżycie na łóżku czytając książki.
Scott popatrzył się na ciebie zauważył, że kiedy czytasz nie zwracasz uwagi na otoczenie wokół.
Przyciągnął cię do siebie i cię delikatnie pocałował w szyję.
Przeszły cię dreszcze i popatrzyłaś się na niego z wyrzutem. Wziął twoją i swoją książkę i odłożył je na szafkę nocną
- Pora spać- powiedział i wyłączył lampę, która stoi koło łóżka.
Odwróciłaś się do niego tyłem, a on cię przytulił i zasnęliście.
Jeremy Fitzgerald
Jeremy czeka, aż wyjdziesz z łazienki, kiedy pomyślał o tym, że będziecie spać w jednym łóżku mocno się zarumienił.
Wtedy wyszłaś z łazienki- Czemu się rumienisz?- spytałaś ciekawa patrząc na niego.
- N-nie ważne, ch-chodźmy spać- powiedział patrząc na ciebie.
- Jasne- powiedziałaś i położyłaś się na łóżku, a on Jeremy położył się koło ciebie.
Blondyn nie pewnie objął cię ramieniem, a ty się do niego przytuliłaś. Przyciągnął cię bliżej siebie i oboje zasnęliście.
Fritz Smith
Fritz zaraz po tobie wszedł do łazienki. Zbytnio się mu nie śpieszyło, zastanawiałaś się czy przypadkiem nie zasnął w wannie bo, cóż to było by w jego stylu.
Patrzyłaś się na drzwi do łazienki, aż w końcu wyszedł.
- Śpisz?- mruknął cicho patrząc się na ciebie, masz głowę opartą na ręce. Rudowłosy podszedł bliżej ciebie i usłyszał twój równy oddech.
Uśmiechnął się i delikatnie cię podniósł i położył na łóżku. Położył się koło ciebie, delikatnie cię objął i zasnął.
Purple guy/William
- Pamiętaj tylko spanie- podkreśliłaś.
- Dobra niech ci będzie- mruknął patrząc na ciebie.
Położył się na łóżku tak, żeby nie było miejsca dla ciebie.
- Serio?- popatrzyłaś się na niego.
Uśmiechnął się i przyciągnął cię do siebie tak, żebyś leżała na jego klatce piersiowej.
- Nie masz wyboru- powiedział radośnie przytulając cię.
Mruknełaś coś cicho pod nosem i też go przytuliłaś. Chłopak delikatnie pocałował cię w szyję.
- Mówiłam tylko spanie- powiedziałaś leniwie i zasnęłaś. Will po chwili też zasnął.
******************************
Witam ogłaszam że nową książką będzie Eddsworld x male reader.Trzeba wybrać charakter i wiek [t/i].
Do wyboru:1. Nieśmiały, nie ufny, czasami agresywny, ale rzadko, 17 albo 19 lat.
2. Chamski, agresywny, ale potrafi być miły kiedy chce, 17 albo 19 lat.
Pytanie [t/i] ma być potworem jak Tom? Zależy od charakteru jak będzie 1 to będzie potworek.
Jeszcze raz Wesołych Świąt i szczęśliwego nowego roku 🎄🎅🎊🎉
CZYTASZ
/Fnaf/ Boyfriend Scenarious Security guards
RomanceScenariusze i preferencje z stróżami nocnymi z Fnafa (Pierwsze scenariusze z stróżami na polskim wattpadzie) #1 w Phoneguy 20.02.2019 #1 w Purpleguy 15.11.2018