Mike Schmidt
Tego dnia Mike chodził zdenerwowany, ty nie rozumiałaś czemu, ale kiedy się go spytałaś powiedział ci że zaraz wróci.
Kiedy wrócił klęknął na jedno kolano, wyciągnął pudełko i je otworzył. Spytał czy chcesz zostać jego żoną, a ty oczywiście się zgodziłaś i go pocałowałaś.
Phone guy/Scott
Scott zaproponował ci pójście do restauracji, zgodziłaś się. Razem z chłopakiem weszliście do niej, a Scott mówił do jakiegoś mężczyzny o rezerwacji stolika.
- Rezerwacja na nazwisko Cawthon- powiedział poważnym tonem Scott.
- Proszę za mną- powiedział mężczyzna, a wy za nim poszliście.
***Time skip***
Po kolacji Scott klęknął przede tobą- [t/i] czy uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją żoną?- ludzie zaczeli klaskać, a ty się zgodziłaś ze łzami w oczach.
Jeremy Fitzgerald
Jeremy dzisiaj jąkał się bardziej niż zwykle, kiedy się go spytałaś klęknął na jedno kolano i zaczął się jąkać.
- Cz-czy w-wyj-wyjdziesz z-za m-mnie?- spytał, a ręce się mu trzęsły.
Zaśmiałaś się i się zgodziłaś, a szczęśliwy Jeremy mocno cię przytulił.
Fritz Smith
Fritz zrobił wam kolacja, o dziwo jej nie spalił i była nawet jadalna. Kiedy skończyliście jeść, Fritz do ciebie podszedł i klęknął przede tobą, a kiedy zadał ci pytanie czy chcesz być jego żoną, w twoich oczach pojawiły się łzy radości i się zgodziłaś.
Purple guy/William
On zaprosił cię do lasu na piknik, okazało się że to przyjemne miejsce i nawet się do ciebie nie dobierał, a to nowość.
Jedliście owoce i kanapki, kiedy już niczego nie było Will wyciągnął małe pudełko i klęknął przede tobą otwierając je. Chciał, żebyś została jego żoną, a ty się zgodziłaś.
Will pocałował cię i obiął cię w biodrach chcąc złapać twoje intymne miejsce, a ty mu zagroziłaś że zmienisz zdanie.
CZYTASZ
/Fnaf/ Boyfriend Scenarious Security guards
RomanceScenariusze i preferencje z stróżami nocnymi z Fnafa (Pierwsze scenariusze z stróżami na polskim wattpadzie) #1 w Phoneguy 20.02.2019 #1 w Purpleguy 15.11.2018