Κεφάλαιο 5

460 45 0
                                    

Lilith's pov
Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι μαζί με τον Wes στο δωμάτιό μου. Η μαμά έχει πάει στο δικό της δωμάτιο και είμαι σίγουρη πως έχει βάλει τα κλάματα γιατί φοβάται για τον Άνταμ. Λογικό το βρίσκω και εγώ έχω τρομοκρατηθεί για τον αδερφό μου όπως και ο Wes για την αδερφή του. "Θα μου εξηγήσεις τελικά τι είστε?" "Την αδερφή μου την ονόμασαν Fire γιατί από την στιγμή που γεννήθηκε μπορούσε να βγάζει λίγες φωτιές από τα χέρια της, ενώ εγώ είμαι..." Δεν πρόλαβε να μου πει τι είναι ο ίδιος γιατί μέσα μπούκαρε η μαμά μου χωρίς να χτυπήσει την πόρτα. "Εε ο πατέρας σου τέλειωσε με την αφαίρεση της μαύρης μαγείας. Μήπως ξέρεις ποιος μπορεί να τους το προκάλεσε αυτό?" "Όχι μαμά ιδέα δεν έχω, αλλά άμα μάθω ποιος τους το προκάλεσε αυτό θα έχει να κάνει μαζί μου. Να σε ρωτήσω κάτι?" "Ναι μικρή μου φυσικά. Μπορείς να με ρωτήσεις ότι θες" "Θυμούνται τίποτα από ότι συνέβη?" "Δεν ξέρω μικρή μου. Θα το μάθουμε μόλις κατέβουμε κάτω" "Εντάξει. Wes πάμε κάτω να δούμε τι συνέβη?" "Ναι ανυπομονώ να δω τι έχει γίνει με την αδερφή μου. Και με τον αδερφό σου φυσικά". Κατεβήκαμε γρήγορα τις σκάλες για να δούμε σε τι κατάσταση βρίσκονται και οι 2 αλλά ακόμα κοιμόντουσαν. "Lilith ξέρεις πότε ξεκίνησαν να συμπεριφέρονται έτσι περίεργα?" με ρώτησε ο μπαμπάς μου. Εν τω μεταξύ ο Wes είχε κοκαλώσει στην θέση του γιατί δεν πίστευε πως μπροστά του είχε ακόμα τον ίδιο τον διάβολο μεταμορφωμένο σε άνθρωπο. Πίστευε στα μεταφυσικά αφού και ο ίδιος με την αδερφή του ήταν πλάσματα βγαλμένα από την φαντασία αλλά ποτέ του δεν περίμενε να δει τον μεγάλο Λούσιφερ από τόσο κοντά. Υποκλίθηκε μπροστά του αφού φοβήθηκε την τρομακτική του αύρα αλλά ο μπαμπάς μου τον σήκωσε επάνω γιατί δεν ήταν ο ίδιος με κάποια χρόνια πριν. "Σήκω παιδί μου δεν χρειάζεται να υποκλίνεσαι μπροστά μου" "Αφού κύριε σώσατε την αδερφή μου και είστε αυτός που δημιούργησε σχεδόν όλα τα μεταφυσικά πλάσματα, οπότε πως να μην υποκλίνομαι μπροστά στον δημιουργό των παραφυσικών πλασμάτων?" "Εσύ είσαι ένας απόγονος του νερού, ενώ η αδερφή σου είναι ένας απόγονος της φωτιάς. Το κατάλαβα από την αύρα σας" "Τι? Μπαμπά πως το έκανες αυτό?" "Είναι μία από τις πολλές δυνάμεις μου. Λοιπόν ας επανέλθουμε στο θέμα μας. Θυμάσαι πότε ξεκίνησαν να συμπεριφέρονται περίεργα?" "Ναι θυμάμαι. Από την στιγμή που ο Άνταμ ζήλεψε όταν κάποιος έδωσε το τηλέφωνό του στην Fire στην καφετέρια" "Λες αυτός ο άνθρωπος να είναι χρήστης μαγικών και ειδικά χρήστης της μαύρης μαγείας?" ρώτησε η μαμά μου. "Μπορεί και να είναι γλυκιά μου ή μπορεί κάποιος άλλος να του έδωσε αυτές τις ιδιότητες. Αυτό δεν μπορώ να το γνωρίζω ακόμα". Όταν τελείωσε την πρόταση ο πατέρας μου ξύπνησαν και οι 2 αλλά κοιτούσαν το μέρος περίεργα λες και δεν θα έπρεπε να βρίσκονται εκεί. "Lilith γιατί είμαστε στο σπίτι? Τι συνέβη?" "Τι θυμάσαι για να μπορέσω να σε βοηθήσω" "Το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι είναι πως πήγαινα έξω και ήρθε μαζί μου και η Fire. Μέχρι εκεί θυμάμαι μετά τι έγινε?" "Γελούσατε σαν καθυστερημένα και κάνατε λες και είστε ζευγαράκι. Αα και κάτι ακόμα Fire μου άρεσαν οι φλόγες σου" "Μα μα πως το ξέρεις?" "Σου είπα πως θα το μετανιώσεις που μίλησες Fire" της είπε ο αδερφός της. "Ωχ συγνώμη  Wes είπα και για εσένα?" "Όχι αλλά το είπε ο Λούσιφερ ο μπαμπάς τους" "Μιλάς σοβαρά?" "Ναι γλυκιά μου και σε ακούω ξέρεις". Έμεινε να τον κοιτάει σοκαρισμένη και δεν ήξερε τι να πει. "Ευχαριστώ που με βοηθήσατε κύριε" "Δεν κάνει τίποτα γλυκιά μου. Μπορείτε να πάτε πάνω τώρα" "Εντάξει μπαμπά" είπα εγώ και όλοι μαζί ανεβήκαμε τα σκαλιά για τον επάνω όροφο. "Θα πάμε στο δικό μου δωμάτιο ή στο δικό σου Άνταμ?" "Πάμε καλύτερα στο δικό μου Lilith" "Καλά εντάξει" "Αλήθεια μοιάζουμε με ζευγάρι?" ρώτησε η Fire και τα μάγουλά της έγιναν κόκκινα. Άχου γλυκούλα μου που να ήξερες πόσο σε θέλει και ο αδερφός μου. "Ναι" πετάγεται ο αδερφός της. Είδα και τον Άνταμ να χαμογελάει με αυτό που είπε ο Wes και στην τελική λογικά θα της έλεγε πως νιώθει μιας και κατάλαβε ότι μπορεί να γουστάρει και εκείνη να γίνουν ζευγάρι. "Παιδιά μπορείτε να πάτε λίγο έξω για να συζητήσω κάτι με την Fire?" είπε ο αδερφός μου και μας έκλεισε το μάτι για να καταλάβουμε τι θα της έλεγε και εγώ απάντησα θετικά και τράβηξα τον Wes έξω από το δωμάτιο του αδερφού μου και έκλεισα και την πόρτα. "Lilith θέλω και εγώ να σου πω κάτι" "Πες μου βρε" του είπα και εκείνος αντί τελικά να μου πει τι ήθελε μου το έδειξε σε πράξη.

*...*
Γεια σας μπισκοτάκια μου. ❤ Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο και ελπίζω να είστε καλά.

Ωπ ωπ ωπ δύο ερωτικές εξελίξεις σε ένα κεφάλαιο? Σαν πολύ γρήγορα δεν το πάνε αυτοί? Επίσης μάθαμε τι ακριβώς είναι ο Wes μαζί την Fire 😍😏😈

Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena 😙😘😚

#teammpoui 💝

The devil's daughterWhere stories live. Discover now