Κεφάλαιο 7

418 44 7
                                    

Lilith's pov
Φιλάει τόσο ωραία. Όμως όλο αυτό είναι σωστό? Μήπως έχει κοπέλα και απλά το κρύβει, επειδή του αρέσω και εγώ? Αυτό δεν θα ήταν καθόλου σωστό. Με αυτές τις σκέψεις τον σπρώχνω και με κοιτάει κάπως παράξενα. "Τι έγινε? Μήπως δεν σου άρεσε το φιλί μας?" "Δεν είναι αυτό απλά δεν σε γνωρίζω πολύ καλά και δεν ξέρω αν έχεις κοπέλα ή εάν όντως σου αρέσω ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων" "Σου έχει πει κανείς ότι είσαι πολύ όμορφη ακόμα και όταν έχεις αμφιβολίες? Δεν έχω κοπέλα λόγω της φύσεως μου και μου άρεσες από την πρώτη στιγμή που σε είδα, για αυτό ήμουν τόσο ντροπαλός μαζί σου" "Κατάλαβα. Δηλαδή σου αρέσω έτσι?" "Τι λέμε τόση ώρα?" "Πόσο χαίρομαι για αυτό" "Μπορείς να μου λύσεις μία απορία που έχω?" "Ναι αμέ. Ρώτα με ότι θες" "Λοιπόν είσαι και εσύ Νεφελίμ?" "Εγώ δυστυχώς δεν έχω καμία δύναμη εκ γενετής και αυτό με στεναχωρεί κάπως γιατί νιώθω τόσο αδύναμη και στεναχωριέμαι που δεν είμαι σαν τα αδέρφια μου, με δυνάμεις δηλαδή" "Σκέψου όμως πως είσαι φυσιολογική και θα μπορείς να κάνεις πράγματα που εμείς σαν άνθρωποι με δύναμη δεν μπορούμε να κάνουμε" "Τι μπορώ δηλαδή να κάνω εγώ που εσείς δεν μπορείτε να κάνετε?" "Μπορείς να πηγαίνεις σχολείο χωρίς να φοβάσαι πως κατά λάθος μπορεί να σκοτώσεις κάποιον ή να τον κάνεις πάγο για παράδειγμα" "Ναι αυτό είναι καλό αλλά εγώ θέλω να πετάω όπως ο αδερφός και η ετεροθαλής αδερφή μου, η Θένια" "Ποια είναι η Θένια? Εννοώ δεν έχει τύχει να την γνωρίσω αλλά έχεις ξανά αναφερθεί σε αυτήν χωρίς να μου την έχεις γνωρίσει" "Ναι δεν έτυχε, γιατί δεν μένει σε αυτό το σπίτι" "Αα κατάλαβα. Αν κάποια μέρα τύχει και έρθει από εδώ θα μου την γνωρίσεις?" "Γιατί τόσο ενδιαφέρον?" "Χωρίς να υπάρχει λόγος, απλά θέλω να την γνωρίσω από περιέργεια" "Καλά εντάξει τότε. Μάλλον θα έρθει σήμερα για να δει τον μπαμπά που έχει καιρό να τον δει, όμως δεν είμαι σίγουρη". Μόλις ανέφερα τον μπαμπά εκείνος πέρασε γρήγορα από μπροστά μας και άνοιξε την πόρτα του δωματίου του Άνταμ και μπήκε μέσα. Ύστερα από λίγο βγήκε με κάτι βιβλία και είπε "Σε άκουσα μικρέ" γέλασε και κατέβηκε τις σκάλες. Τι τα ήθελε όμως τόσα βιβλία μαζί του? Ο Wes κουνώντας τα χέρια του μπροστά μου μου είπε "Καλέ που ταξιδεύει ο νους σου?" "Απλά σκεφτόμουν τι μπορεί να τα θέλει τόσα βιβλία ο μπαμπάς μου? Εννοώ γνωρίζει τόσα πολλά πράγματα, λόγω του ότι είναι ένας από τους υιούς του Θεού, αυτά τα συγκεκριμένα βιβλία σε τι θα μπορούσαν να του χρησιμεύσουν?" "Μπορεί να ψάχνει ποιος προκάλεσε την μαύρη μαγεία στον αδερφό σου και στην αδερφή μου και να μην μπορεί να το βρει μόνο από την αύρα που αποπνέει το ξόρκι αλλά να χρειάζεται κάποια βοήθεια από αυτά τα βιβλία" "Έχεις μεγάλο δίκαιο. Πως και δεν το σκέφτηκα?" "Εε δεν πειράζει. Το σκέφτηκα εγώ για εσένα" "Σε ευχαριστώ τότε" του είπα και του έκανα μία σφιχτή αγκαλιά, στην οποία ανταπέδωσε. "Wes έχω ένα άσχημο προαίσθημα" "Για ποιο πράγμα?" "Δεν ξέρω. Αυτό είναι το κακό" "Μην ανησυχείς όλα καλά θα πάνε" "Το ελπίζω". "Έι παιδιά τι έγινε? Lilith είσαι καλά? Γιατί κλαις?" ρώτησε η Fire ανήσυχα. "Απλά έχω ένα άσχημο προαίσθημα και φοβάμαι πως όλα θα πάνε στραβά" "Ωχ αυτό δεν είναι καλό. Μπορεί η Lilith να μην έχει δυνάμεις αλλά όταν έχει κακό προαίσθημα τα περισσότερα πράγματα στραβώνουν" είπε ο Άνταμ και είχε δίκαιο. Καμιά φορά δεν είχα κάνει λάθος στα προαισθήματα και όπως και να το κάνεις το να πιστεύεις πολύ έντονα σε κάτι τέτοιο μπορεί και να σου βγει σε κακό. Μόλις βράδιασε τα παιδιά έπρεπε να φύγουν, όμως θα τα λέγαμε ξανά την επόμενη μέρα. Έτσι πήγαμε όλοι για ύπνο, εκτός από την μαμά με τον μπαμπά που πήγαν μια βόλτα για να θυμηθούν τα παλιά όπως είπαν και οι ίδιοι. Εμένα δεν με έπαιρνε ωστόσο ο ύπνος οπότε πήρα το κινητό μου και άρχιζα να χαζεύω κάποιες ιστορίες σε διάφορα site μέχρι που εμφανίστηκε μια παράξενη κυρία μέσα στο δωμάτιό μου σαν όραμα και μου είπε αρχικά "Μην φωνάξεις" εγώ κούνησα το κεφάλι μου θετικά και εκείνη συνέχισε "Ξέρω ποιος έκανε μαύρη μαγεία στον αδερφό σου και την φίλη σας. Θα σου πω μόνο αν δεν πεις σε κανέναν πως με είδες σε αυτό το δωμάτιο ποτέ" "Και αν δεν συμφωνήσω τι θα συμβεί?" "Αν δεν συμφωνήσεις καλή μου ο αδερφός σου θα πεθάνει μέσα σε 10 μέρες. Θα φροντίσω εγώ προσωπικά για αυτό" "Ποια είσαι?" "Λοιπόν μικρή εγώ είμαι..."

*...*
Γεια σας μπισκοτάκια μου. ❤ Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο.

Ποια λέτε να είναι αυτή που μεταφέρθηκε κάπως περίεργα μέσα στο δωμάτιο της Lilith? (Μια μικρή βοήθεια ήταν και στο προηγούμενο βιβλίο μου) 😈😏😜💝

Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena 😙😘😚

#teammpoui 💖

The devil's daughterWhere stories live. Discover now