Κεφάλαιο 8

383 43 4
                                    

Άνταμ's pov
Εκείνο το βράδυ δεν με έπαιρνε ο ύπνος. Δεν ξέρω γιατί και έτσι αποφάσισα να πάω στο δωμάτιο της αδερφής μου να δω τι κάνει. Τότε την άκουσα να μιλάει με κάποιον ή κάποια και άνοιξα λίγο την πόρτα για να ακούσω τι λέγανε. Είδα μια μορφή σαν όραμα να κάθετε απέναντι από την αδερφή μου και να της λέει "Μην φωνάξεις" και εκείνη κούνησε το κεφάλι της θετικά και η άλλη συνέχισε "Ξέρω ποιος έκανε μαύρη μαγεία στον αδερφό σου και την φίλη σας. Θα σου πω μόνο αν δεν πεις σε κανέναν πως με είδες σε αυτό το δωμάτιο ποτέ" "Και αν δεν συμφωνήσω τι θα συμβεί?" "Αν δεν συμφωνήσεις καλή μου ο αδερφός σου θα πεθάνει μέσα σε 10 μέρες. Θα φροντίσω εγώ προσωπικά για αυτό" "Ποια είσαι?" "Λοιπόν μικρή εγώ είμαι η γιαγιά σου δηλαδή η μητέρα της μαμάς σου" "Αδύνατον. Εσύ δεν είχες γίνει σκόνη?" "Αυτό ακριβώς μικρή, σκόνη είχα γίνει δεν είχα πεθάνει" είπε η τρελή πρώην άγγελος και άρχισε να γελάει και καλά σατανικά. Ο μπαμπάς μου γελάει πιο σατανικά από εσένα 'γιαγιά'. Και τι εννοεί ότι θα πεθάνω? Έχω πολλά να ζήσω ακόμα τρελόγρια. Αδερφούλα μην την ακούς δεν θα μου κάνει τίποτα. "Κατάλαβα ποιος τους το έκανε αυτό" "Αα ναι? Για πες μου και εμένα για να δω πόσο έξυπνη ή χαζή είσαι" "Εσύ τους το έκανες αυτό" "Χμμ τελικά είσαι έξυπνη, αλλά δεν το έκανα μόνη μου, είχα και μία μικρή βοήθεια" "Σιγά μην ήθελε κανείς να συνεργαστεί μαζί σου" "Όχι δεν το ήθελε και μόλις μάθει ότι ο ίδιος το έκανε θα ρίξει το φταίξιμο πάνω του. Πάντως να ξέρεις, κάποιος από εσάς τους 2 το έκανε" "Ωχ όχι. Μη μου πεις πως..." "Ναι μικρή εσύ με βοήθησες σε όλο αυτό και τώρα θα κάνεις και κάτι άλλο χωρίς να το θες" "Όχι δεν πρόκειται να σε βοηθήσω πουθενά αλλού" "Ακόμα και αν σου δώσω αυτό που ποθείς πιο πολύ?" "Δεν θέλω τίποτα από εσένα κακιά μάγισσα" "Θα μου το πληρώσεις αυτό μικρή να το ξέρεις. Θα επιστρέψω" και κάπου εκεί μπήκα και εγώ μέσα και της είπα "Μην τολμήσεις να της κάνεις τίποτα γιατί θα έχεις να κάνεις μαζί μου. Σε έχω νικήσει ήδη μία φορά και δεν θα με εμποδίσει κανείς από το να το ξανά κάνω" "Δεν είσαι εσύ ο εκλεκτός μικρέ για αυτό δίνε του" "Χάσου από μπροστά μας" "Θα το κάνω αλλά να ξέρετε πως θα επιστρέψω" "Το καλό που σου θέλω να μην ξανά έρθεις" της είπα και μετά το όραμα της αδερφής μου εξαφανίστηκε. "Μπορείς να κοιμηθείς μαζί μου όπως όταν ήμουν μικρή?" "Ναι μικρή μου" είπα και εκείνη έκανε χώρο στο κρεβάτι για να κοιμηθούμε μαζί. Ύστερα από λίγο άκουσα την εξώπορτα να ανοίγει και επειδή δεν ήξερα ποιος ήταν προετοιμάστηκα για τα χειρότερα. Κατέβηκα γρήγορα κάποια από τα σκαλιά και ήμουν έτοιμος να επιτεθώ αλλά δεν το έκανα γιατί είδα να την Θένια να βρίσκεται στην εξώπορτα με τα κλειδιά του σπιτιού και να μου χαμογελάει στραβά. "Τι έγινε μικρέ είδες κανέναν εφιάλτη και σηκώθηκες για να δεις αν υπάρχει κανένας κλέφτης στο σπίτι?" "Χαχα πολύ αστείο. Γελάσαμε και απόψε. Τι θες τέτοια ώρα εσύ στο σπίτι?" "Ήρθα να δω τον μπαμπά μου. Τόσο κακό είναι αυτό?" "Καλά έκανες αλλά γιατί τόσο νωρίς? Αα και επίσης ο μπαμπάς δεν είναι εδώ, έχει βγει με την μαμά μου μια βόλτα για να θυμηθούν τα παλιά λέει" "Ίου κατάλαβα δεν χρειάζομαι περισσότερη ανάλυση. Σε ευχαριστώ πολύ για αυτό. Πάω στον ξενώνα" "Όπως θες. Κάτι άσχετο την θυμάσαι την μαμά της μαμάς μου?" "Ποια αυτή που είχατε πολεμήσει?" "Ναι αυτή" "Ναι τι τρέχει με αυτή? Δεν έχει ψοφήσει?" "Πολύ φοβάμαι πως όχι γιατί ήρθε σαν όραμα μπροστά στην αδερφή μου, γι' αυτό παραλίγο να σου επιτεθώ καταλάθος" "Μάλιστα, δηλαδή έχουμε μεγάλο πρόβλημα" "Ακριβώς. Δεν ξέρουμε ακόμα πως να την ξεφορτωθούμε" "Μα νόμιζα πως εσύ είσαι ο εκλεκτός γι' αυτή την δουλειά" "Και εγώ το ίδιο νόμιζα μέχρι που μου είπε 'Δεν είσαι εσύ ο εκλεκτός μικρέ γι' αυτό δίνε του'. Ποιος λες να είναι?" "Λες να είναι η αδερφή μας?" "Δεν νομίζω αφού ούτε δυνάμεις δεν έχει" "Έχεις ένα δίκαιο σε αυτό το κομμάτι" "Λοιπόν πάμε για ύπνο και το βλέπουμε όλοι μαζί το πρωί αυτό το θέμα" "Καλώς. Άντε καληνύχτα" μου είπε η Θένια και αμέσως μετά πήγε στον ξενώνα και εγώ στο δωμάτιο της αδερφής μου παίρνοντάς την αγκαλιά. Το επόμενο πρωί δεν προβλέπεται καλό.

*...*
Γεια σας μπισκοτάκια μου. ❤ Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο.

Τι λέτε να γίνει μόλις η τρελή άγγελος αναστηθεί? 😈😜😏💘

Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena 😚😙😘

#teammpoui 💝

The devil's daughterWhere stories live. Discover now