Κεφάλαιο 13

374 43 6
                                    

Lilith's pov

Ύστερα από το φιλί πήγαμε στη μέση του bar και αρχίσαμε να χορεύουμε σύμφωνα με τον ρυθμό της μουσικής. Όλα κυλούσαν πολύ όμορφα μέχρι την στιγμή που με ρώτησε αν θα ήθελα να γυρίσω στο σπίτι. "Όχι Wes, θα γυρίσω στο ξενοδοχείο και θα μείνω εκεί για λίγο καιρό" "Μα γιατί?" "Γιατί νιώθω περιττή εκεί μέσα. Νιώθω πως με θέλουν μόνο για να ξεφορτωθούν την τρελή γριά που δεν κατάφερε να ξεφορτωθεί ο αδερφός μου 18 χρόνια πριν" "Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Όλοι έχουν τρελαθεί από την αγωνία τους για το που μπορεί να βρίσκεσαι και πιο πολύ από όλους η μαμά σου. Δεν δέχεται ούτε να φάει από την αγωνία της" "Αχ η γλυκιά μου η μαμά. Τέλος πάντων πες τους που είμαι αλλά δεν γυρίζω στο σπίτι μέχρι που να τελειώσει όλο αυτό το θέμα" "Εσύ διαλέγεις την μοίρα σου. Να το θυμάσαι αυτό" είπε και η φωνή του άρχισε να γίνεται πιο θολή όσο περνούσαν τα δευτερόλεπτα. Ήταν σαν να έμπαινα σε μια κατάσταση ύπνωσης. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα για αυτό. Όταν ξύπνησα βρισκόμουν σε ένα τελείως άγνωστο μέρος για τα δικά μου δεδομένα. Η πρώτη ερώτηση λοιπόν που έκανα ήταν "Που βρίσκομαι?" "Ωραίο το ξόρκι μου?" ρώτησε μία σχετικά γνωστή φωνή "Ποιο ξόρκι? Τι λες?" "Ωω γλυκιά μου, δεν έχεις δει τίποτα ακόμα" "Ήταν έστω τίποτα από αυτά αληθινά?" "Ήταν όλα αληθινά μέχρι που πήγες στο ξενοδοχείο. Εκεί μπορούσα να σε πιάσω πολύ εύκολα μιας και είχες αποκοιμηθεί" "Έμοιαζαν όλα τόσα αληθινά από εκεί και πέρα" "Αφού σου εξήγησα κοριτσάκι μου πως για αυτό έφταιγε το ξόρκι που σου έκανα" "Και πως το ξόρκι έσπασε?" "Σαν πολλά δεν ρωτάς? Λοιπόν τώρα είναι η ώρα να σου κάνω και ένα άλλο ξόρκι" "Όχι άλλο ξόρκι" "Βούλωσε το μικρή" είπε και μου έβαλε μία μονωτική ταινία στο στόμα. "Ας ξεκινήσω. Με αυτό το ξόρκι, δεν θα θυμάσαι αυτή την στιγμή και ότι γίνεται στο σπίτι σου θα μπορώ να το βλέπω μέσα από εσένα. Τώρα θα γυρίσεις σπίτι σου σαν καλό κοριτσάκι που είσαι και θα πεις σε όλους πως βγήκες μια βόλτα για να ξεκουραστείς από όλη την κούραση της ημέρας" Εγώ κούνησα το κεφάλι μου θετικά και άνοιξα τα φτερά μου. Πέταξα μακριά από αυτό το μέρος και έβγαλα την μονωτική ταινία από το στόμα μου χωρίς να το καταλάβω. Λίγα λεπτά αργότερα βρισκόμουν και πάλι έξω από το σπίτι μου. Άνοιξα με τα κλειδιά μου και όλοι τους γύρισαν τα κεφάλια τους προς το μέρος μου. "Που ήσουν?" με ρώτησε η μητέρα μου μόλις έφτασε κοντά μου. "Είχα βγει μια βόλτα, αφού όλη την υπόλοιπη μέρα εξασκούσα τις δυνάμεις μου και κουράστηκα πολύ εξαιτίας αυτού" "Μην μας το ξανά κάνεις αυτό ποτέ. Ξέρεις πόσο ανησυχήσαμε όλοι για εσένα?" Εκείνη την στιγμή ένιωσα ένα ντεζαβού λες και αυτό το είχα ξαναζήσει κάπου. "Συγνώμη δεν θα ξαναγίνει αυτό μαμάκα μου" της είπα και την αγκάλιασα σφιχτά. Μετά πήγα και αγκάλιασα και όλους τους υπόλοιπους. "Ελπίζω να μην είπατε κάτι στα παιδιά και τα ανησυχήσατε" "Σε έψαχναν και εκείνοι, ειδικά ο Wes ήθελε να σου πει κάτι" "Εντάξει. Θα πάω να τους πάρω τηλέφωνο για να μην ανησυχούν" "Μπράβο κορίτσι μου. Πήγαινε" προσφώνησε ο μπαμπάς μου. "Άνταμ θα έρθεις μαζί μου?" "Ναι αμέ" είπε και ξεκινήσαμε για τον επάνω όροφο. Έβαλα ανοιχτή ακρόαση και περίμενα να το σηκώσουν. 4 χτύπους αργότερα το σήκωσε η Fire. "Παρακαλώ?" "Παρακάλα όσο θες μωρή τρελή" της είπα και γελάσαμε και οι 3 μαζί. "Όλα καλά?" "Ναι αμέ. Απλά είχα πάει μια βόλτα" "Πάλι καλά, γιατί ανησυχήσαμε και εμείς έτσι όπως μας τα είπε η μαμά σου" "Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. Ο αδερφός σου είναι εκεί?" "Ναι εδώ είναι. Θες να σου τον δώσω?" "Ναι αν μπορείς" "Πολύ ευχαρίστως. Ορίστε παρ' τον" "Lilith εσύ είσαι?" "Αυτοπροσώπως" είπα και γέλασε. "Θα ήθελες να έρθεις από το σπίτι μας, που σου έχω μια έκπληξη?" "Πολύ θα το ήθελα αλλά δεν ξέρω που είναι το σπίτι σας παιδιά" "Θα σου δώσω οδηγίες από το τηλέφωνο τότε. Φέρε και τον αδερφό σου για να κάνει παρέα στην Fire" "Εντάξει γλυκούλη. Θα σε πάρω σε λίγο για τις οδηγίες, τώρα πάω να ετοιμαστώ" "Τα λέμε σε λίγο λοιπόν" "Εννοείται. Φιλιά". Δεν ξέρω αλλά νιώθω κάτι να έχει αλλάξει πάνω μου και δεν εννοώ εξωτερικά. "Λοιπόν Άνταμ άκουσες τι είπε ο Wes. Πάμε να ετοιμαστούμε" "Φύγαμε"

*...*
Γεια σας μπισκοτάκια μου. ❤️ Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο.

Τελικά δεν τα έφτιαξαν ο Wes με την Lilith. Κρίμα. Τι έκπληξη λέτε να της κάνει όταν θα πάει σπίτι του? 😍😃

Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena 😘

#teammpoui 💜💙♥️

The devil's daughterWhere stories live. Discover now