Lilith's pov
Αυτή η νύχτα θα μου μείνει για πολύ καιρό χαραγμένη στο μυαλό. Μακάρι να μην ξανά εμφανιστεί μπροστά μας αυτή η η.. ούτε να την χαρακτηρίσω δεν μπορώ. Τόσο άσχημα δεν ένιωθα ούτε στο σχολείο. Δεν θέλω να χάσω τον αδερφό μου από κοντά μου, θα μου στοιχίσει πάρα πολύ αυτό. Σηκώθηκα από το κρεβάτι εφόσον είχα ξυπνήσει και τον Άνταμ και πήγα να φτιάξω κάτι να φάω, εφόσον δεν ήξερα αν έχουν γυρίσει οι γονείς μας. Έφτιαξα πρωινό για 3 άτομα μιας και ο Άνταμ μου είπε πως είχε έρθει και η Θένια και φάγαμε. Πήγα μέσα στο δωμάτιο των γονιών μου να δω αν είναι εκεί και ήταν ευτυχώς αλλά κοιμόντουσαν οπότε είπα να τους αφήσω στην ησυχία τους. "Τι έγινε μικρή και μας κοιτάς έτσι?" "Έγινε κάτι χθες και ήθελα να σου μιλήσω γι' αυτό. Εμφανίστηκε σαν όραμα μες το δωμάτιό μου η γιαγιά και με απείλησε να μην μιλήσω σε κανέναν και κατάλαβα ποιος έκανε μαύρη μαγεία στον Άνταμ και στην Fire" "Μη μου πεις τίποτα άλλο. Τα κατάλαβα όλα. Για αυτό δεν μπορούσα να καταλάβω την ενέργεια στον χώρο" "Είναι και κάτι ακόμα. Μου είπε πως μέσα από εμένα κατάφερε να φέρει εις πέρας την αποστολή της" "Αυτή κάνει χειρότερα πράγματα και από εμένα πριν ερωτευτώ την μαμά σου. Λοιπόν από σήμερα αρχίζει η εκπαίδευση. Όπως εκπαίδευσα τον αδερφό σου τότε έτσι θα εκπαιδεύσω και εσένα τώρα. Όμως θα σε βοηθήσουμε όλοι μιας και δεν έχεις ακόμα τις δυνάμεις σου" "Τι εννοείς? Θα αποκτήσω και εγώ δυνάμεις?" "Λογικά ναι, αλλά δεν έχουν έρθει ακόμα τα 18α γενέθλιά σου για να το ξέρω αυτό. Θα το μάθουμε σε μία εβδομάδα" "Είσαι ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου, αν όμως δεν έχω δυνάμεις μπορείς να μου δανείσεις μερικές από τις δικές σου?" "Πολύ φοβάμαι πως αυτό δεν γίνεται γλυκιά μου. Τώρα πάμε να ξεκινήσουμε την εκπαίδευση. Δεν έχουμε καιρό για χάσιμο" "Μπαμπά έχει έρθει η Θένια, θες να την δεις?" "Θα την δω μόλις τελειώσουμε την προπόνηση για σήμερα. Άνταμ έλα πάνω να ξεκινήσουμε" "Ωχ όχι πάλι" άκουσα τον αδερφό μου να λέει και μου ξέφυγε ένα γελάκι. "Άνταμ πες και στην Θένια να έρθει πάνω" του είπα εγώ. "Καλά. Έρχεται". Μόλις ήρθαν και οι 2 ξεκινήσαμε δουλειά. Εκείνοι προσπαθούσαν να μου επιτεθούν με τις δυνάμεις τους, γιατί έτσι τους είχε πει ο Λούσιφερ και εγώ προσπαθούσα να τους αποφύγω ή να αμυνθώ αλλά δεν ήταν και πολύ εύκολο εφόσον εγώ δεν είχα δυνάμεις. Κάποια στιγμή αποπροσανατολίστηκα και ο Άνταμ με έριξε κάτω την λάμψη του και χτύπησα πέφτοντας κάτω στο πάτωμα. "Είσαι καλά?" με ρώτησε με αγωνία στην φωνή του. "Ναι καλά είμαι απλά με πονάει λίγο το αριστερό χέρι μου" "Ωραία αφού είσαι καλά, συνεχίζουμε" είπε ο μπαμπάς μου και συνεχίσαμε την εξάσκηση. Μετά από 3 ώρες τελειώσαμε για σήμερα και εγώ πήγα να δέσω το χέρι μου για να μην με πονάει τόσο. "Αγάπη μου σίγουρα είσαι εντάξει?" με ρώτησε ο Άνταμ "Ναι αδερφούλη μου καλά είμαι. Μην ανησυχείς, απλά το έδεσα για να μην το κουράζω" "Καλά έκανες. Θες να σου το γιατρέψω?" "Έμαθες να γιατρεύεις τους άλλους?" "Με λίγη εξάσκηση ναι έμαθα πως να το κάνω" "Τι περιμένεις τότε?" "Μπορεί να πονέσεις λίγο γι' αυτό κλείσε τα μάτια και κράτα την αναπνοή σου" "Εντάξει" είπα και έκανα ότι μου είπε ο αδερφός μου. Πόνεσα όντως αλλά από το να πονάω 2-3 εβδομάδες αυτό είναι καλύτερο. Όταν τελείωσε την διαδικασία του είπα "Σε ευχαριστώ πολύ που με γιάτρεψες" και τον έκανα μια τεράστια αγκαλιά. Αμέσως μετά χτύπησε το κουδούνι και πήγα να ανοίξω. "Γεια σας παιδιά" τους έκανα χώρο να περάσουν και αμέσως μετά τους διηγήθηκα τι έγινε και η Fire θύμωσε, αλλά όχι μαζί μου αλλά με αυτή που θέλει να την αποκαλούμε γιαγιά μετά από ότι μας έχει κάνει. "Αα την παλιοσκύλα αν την πετύχω πουθενά θα την κάνω κομματάκια" "Εγώ έχω να προτείνω κάτι. Τι λέτε να κάνουμε όλοι μαζί εξάσκηση κάθε μέρα?" είπε ο Wes "Πολύ καλή ιδέα" είπαμε οι υπόλοιποι. "Χαίρομαι που συμφωνείτε" "Τι έπαθε το χέρι σου?" με ρώτησε η Fire. "Τώρα είναι εντάξει απλά πριν στην εξάσκηση καταλάθος ο Άνταμ με την λάμψη του με έριξε κάτω και χτύπησα εφόσον έπεσα στο πάτωμα, αλλά με γιάτρεψε με τις ικανότητες του" "Έμαθε να χρησιμοποιεί σωστά τις δυνάμεις του" είπε ο πατέρας μου και για άλλη μια φορά ένιωσα υπερήφανη για τον αδερφό μου.
*...*
Γεια σας μπισκοτάκια μου. ❤ Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο.Λέτε τελικά η Lilith να αποκτήσει δυνάμεις στα γενέθλιά της? 😁😍😜
Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena 😘😙😚#teammpoui 💝
YOU ARE READING
The devil's daughter
ParanormalΗ συνέχεια του *το παιδί του Λούσιφερ* μόνο που αυτή τη φορά η πρωταγωνίστρια θα είναι η μικρή κόρη του Λούσιφερ, η Elena Lilith. Ύστερα από πολλά χρόνια, συγκεκριμένα 18 η Elena Lilith ανακαλύπτει πως δεν έχει μόνο ο αδερφός της δυνάμεις αλλά και ε...