Terk Edilmiş Umutlar

72 5 4
                                    

Bölüm şarkısı: Alan Walker & Sofia Carson, K-391, CORSAK - Different World.

"Dünü takip eden bir yarına sahipken sessizce ilerlemeye devam eder insanlar, sessizce ulaşırlar yolun sonuna."

***

Müziğin nazik tınısının doldurduğu odada piyanonun başında bekleyen kadının büyülenmiş bir halde izlediği küçük kız notalarda gezinmeyi sürdürdü, yanında oturan küçük erkek kardeşine başını çevirip gözlerini üzerine diken küçük kızın yüzüne yerleşen gülümsemeyle tınılar değişti. Notalar hızlanırken onu dinleyen öğretmeni gözlerini kapatıp başıyla ritim tutmaya başladı. Parçanın sonuna yaklaştığını fark ettiğinde küçük kız derin bir nefes alarak kendisini sakinleştirdi, gerçekten zor olduğunu bildiği kısma tüm dikkatini vererek kusursuz bir şekilde parçayı bitirdi. Öğretmeni onu alkışlarken kardeşi ikisinin oturduğu piyanonun başından kalktı, hevesli gözleri ablasıyla müzik öğretmeni arasında gidip gelirken ellerini beline yerleştirdi.

"Abla! Ben de senin gibi harika çalmak istiyorum!"

Onun dudaklarını büzen haline dayanamayan küçük kız piyanonun başından kalkıp kardeşinin yanına eğildi. "Bir gün elbette çalacaksın, Aragon." Elini kardeşinin başına götürüp şefkatle okşadığında öğretmeni boğazını temizleyerek dikkatini çekti.

"Prenses Kalinda," dedi otoriter tutmaya çalıştığı bir ses tonuyla. "İsterseniz diğer parçaya geçebiliriz."

Kalinda başını sallayarak öğretmenini onayladığı sırada geniş müzik odasının kapısının açılmasıyla gelen haberciye gözü kaydı. "Bir sorun mu var, Hila?" diye sordu dikkatle, gelen haberci nefes nefese kalmıştı.

Hila tedirginlikle Kalinda'yla öğretmen arasında gözlerini gezdirdi. "Prenses, Kral sizi ve kardeşinizi saraydan çıkarmamız için bize emir verdi. Benimle birlikte gelmeniz gerekiyor."

Kaşlarını çatan Kalinda kardeşinin elini tutarak doğruldu. "Annemle ilgili bir şeyler mi oluyor?"

Hila'nın yüz ifadesi stabil kalırken sorunun gerçekten büyük olduğunu fark etti. "Anneniz..." Derin bir nefes alarak geri çekildi, eliyle koridoru işaret ettiğinde Kalinda bir sorun olduğunun farkındaydı ama ne yapabileceğini bilmiyordu. "Ateş Koruyucuları ona önemli bir görev verdi, Prenses Kalinda. Babanız sizin güvende olmanızı istiyor sadece, o kadar." Kadının elleri önünde birleşirken Kalinda öğretmenine döndü, aklında annesine verilen görevin ne olduğu sorusu dönse de asıl sorunun başka bir şey olmasından korkuyordu.

Kardeşinin elini daha sıkı tuttu. "Sizinle daha sonra çalışmak zorunda kalacağım gibi görünüyor, Madam."

"Sorun değil," dedi kadın gülümseyerek.

Kalinda da gülümsediğinde kadın önlerinde hafif eğilerek selam verdi ve geri çekildi. Kardeşinin elini sıkıca tutan Kalinda ileriye doğru bir adım attı, Hila onun her hareketini dikkatle izliyordu. İçten içe bir şeylerin ters gittiğini fark etmesine rağmen sorunun ne olduğunu çözemeyen Kalinda Aragon'un elini daha sıkı tutarak Hila'nın yanından geçip koridora çıktı ama gördüğü simayla attığı adımlar sona ermişti. Adamın mavi gözleri Kalinda'nın mavi gözlerine kilitlenirken geri adım atmayı, kaçmayı düşündü; fakat başaramayacağının farkındaydı, onun burada olması demek işlerinin bittiği anlamına geliyordu.

"Narus..." dedi dikkatle Kalinda.

Adam güldüğünde Kalinda Narus'ta bir tuhaflık sezdi ama sezdiği tuhaflığı açıklayamadan Narus'un elinde beliren karanlık bulutla kardeşini arkasına çekti. "Maalesef yolun sonu küçük prenses..."

Etrafa yayılan karanlık dumanla nefes alamadığını hissetti, kaçırılacaklarını fark ettiğinde bilinci kapanmadan önce son kez kardeşine baktı çünkü işlerin bu noktadan sonra nereye varacağının bilincindeydi. Ayrıca Narus diye anılan adamın bir Seçilmiş olduğunu da biliyordu ama hiçbir yerde bir Seçilmiş'in bulut büyüsünü kullanarak birilerini bayılttığını duymamıştı. Narus'a daha dikkatli bakmaya çalıştığında görüşü bulanıklaştı, hisleri kaybolurken kendisini yutan karanlıkla birlikte yere yığıldı.

***

Nereden Kalinda'ya geldim bilmiyorum ama yeni bir üçlemeyle karşınızdayım!

Şimdi size burada spoiler karmaşası yaşatırdım, her şeyi anlatırdım da... Narus'la ilgili konularda sırasıyla öğrenmenizin en iyisi olduğunu düşünüyorum. Yeni üçlemeye koymayı planladığım bir şarkı da var, yine de biraz beklese sorun olmaz.

Pekâlâ... Sorulara geçelim!

Aragon ve Kalinda bizim yeni karakterlerimiz, onlar kurgunun baş tacı gibiler! Sizce kurguda nasıl bir yerleri olacak?

Narus'un amacı ne?

Saraya nasıl girmeyi başardılar?

Kalinda ve Aragon'un annesi kim? Nasıl bir görevi var?

Kalinda ve Aragon neden kaçırıldı?

Epey uykusuzum, bu yüzden şimdilik bu kadar!

İyi günler!

Sevgilerimle, Aşka Son Darbe...

SeçilmişlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin