16.Bölüm

5.4K 160 21
                                    

Ece içeri girer girmez salona ilerledi. Ben de peşinden gittim. Tedirgindim çünkü bir şeyleri mahvebilirdi. Salonun kapısından içeri girdi ve ellerini cebine sokup yavaş yavaş ilerledi. Cansu oturduğu yerde bacak bacak üstüne atmış gayet rahat bir şekilde Ece'ye bakıyordu. Ece gereksiz bir özgüvenle konuşmaya başladı.

"Bu kız da kim hayatım?"

"Hayatım?" diye sorguladım.

"Efendim."

"Ece saçmalıyorsun al eşyalarını da git bence."

"Hasta bir kızla olmayı tercih etmişsin demek ki."

Göz ucuyla Cansu'ya dönüp baktığımda tek kaşını kaldırmış gülümseyerek Ece'ye bakıyordu. Anlaşılan pek de rahatsız olmuşa benzemiyordu. Ama ben olmuştum. Tam ağzımı açıp cevap verecektim ki Cansu anlamlı bir şekilde öksürerek konuşmama izin vermedi. Ona uydum.

"Sessiz anlaşmalar içindesiniz anlaşılan."

Yine konuşmadık. Ece ve ben ayakta duruyorduk. Cansu da baş köşeye oturmuş hafif gülümseyerek Ece'ye bakıyordu. Kabul etmeliydim ki gerçekten çok gıcıktı ama benim hoşuma gitmişti. Ece pes etmiyordu.

"Tutku bu kız seni de kendine benzetiyor sanırım. Sen aşırı hareketli birisin. Yataktakinden bahsetmiyorum bile Cansu'cuğum."

Cansu gülümsemesine biraz da ses kattı. Konuşmamaya yeminli gibiydik. Ece gerçekten rahatsız olmuştu. Sonunda Cansu benimle konuştu.

"Gel otur da kız işine baksın."

Bir kolunu yana açıp nereye oturmamı istediğini belli etti. Hemen harekete geçip yanına oturdum. Bir elini belli belirsiz bir şekilde belime attı. Ece alaycı bir kahkahayla odama doğru ilerledi. Cansu'nun bu şekilde yanına çağırması hoşuma gitmişti ama ne sıfatla. Yani o benim neyimdi bilmiyordum. Aramızda farklı şeyler oluyordu ama bir türlü netleşmemişti. Bence erkendi netleşmesi için ama bu davranışına anlam vermem için kafamda bir şeylerin oturması gerekiyordu. Sonra bir kaç saniye düşünüp her şeyi akışına bırakmak gerektiğini düşündüm. Bir şeyler oluyordu. Bu beni rahatsız ediyor muydu? Hayır. Mutlu ediyor muydu?. Evet. Sorun yoktu.

"Rahatsız etti değil mi? Özür dilerim." diye mahçup bir şekilde yanımdaki güzelliğe baktım.

"Umursamış gibi mi göründüm ki özür diliyorsun. Hem öyle olsa bile senlik değil biliyorum."

Bir kaç saniye sustuktan sonra "Sende alışkanlık sanırım konuşmadan bakmak." diye gülerek takıldım.

"Bir psikolog olarak bakışların konuşmadan daha etkili olduğunu ve daha kolay anlaşılır olduğunu bilmelisin güzelim."

"Öyle." diyebildim sadece. Çünkü kalbim deli gibi atıyordu. Daha fazlasını konuşamazdım. Öyle hoşuma gitmişti ki "güzelim" demesi. Ben Cansu'nun büyüsüne kapılmış güzelliğinin tadını çıkarırken Ece salona daldı.

"Bendeki eşyalarını gelip alabilirsin sen de. İç çamaşırların falan var bir de bir iki kıyafet zaten fazla bir şey yok."

"Gerek yok canım atarsın hepsini."

"İğrençsiniz."

"Görüşürüz Ece. Ben seni geçireyim." diye ayaklandım. Kapıya kadar onunla yürüdüm. Asansörün gelmesini bekliyordu.  Ama tabii ki ağzını tutamadı.

"Onu mu tercih ediyorsun yani. Bir hastayı. Hatta deli."

"Tercih diye bir mesele söz konusu değil. Sen zaten yoktun."

"Pişman olacaksın."

"Bunu daha önce yapmadığım için mi?"

"Gerizekalı." dedi ve asansöre bindi. Kapıyı kapatıp Cansu'nun yanına gittim. Tekrar kolunu açtı. Hemen yanına gidip oturdum. Bu sefer ben elimi onun beline attım. Onun eli de omzumdaydı. Yüzümü yüzüne yaklaştırıp verdiği nefesi içime çektim. Az önce Ece'yle olanları unutmuştuk bile. Boşta kalan elini belime doladı ve konuşmaya başladı.

"Çok kötü bir şey yaptık."

Biraz geri çekilip anlamaz gözlerle suratına baktım.

"Nasıl?"

"Böyle yaklaşmamalıydık. Sana bağımlı oldum. Ve bunu sonu yok."

Söylediği şey hoşuma gitti ve tekrar yaklaştım.

"Sen başımı dönüşüyorsun Cansu."

Daha sıkı sarıldı ve beni kendine çekti. Kollarımı boynuna dolayıp enkazdan kurtulmuş bir kedi gibi sığındım ona. Güzel kokusunu içime çektim. Tüm hayatım boyunca aradığım buydu. Bu histi. Bu kadındı. Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı.




Merhabalar benim sabırsız, güzel  okuyucularımm. Uzun bir aradan sonra yeni bölümle döndüm Tutku'ya. Çok kısa bir bölüm oldu ama alıştırma olarak sayalım bunu çünkü çok ara verdim. Yeni bölüm birkaç güne gelecek merak etmeyin. Hepinizi kocaman öpüyorum ❤❤❤

TUTKU (LGBT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin