Bab 15

234 11 0
                                    

Nasya..  Panggil mama..

Ye mama..  Kata ku..

Nasya..  Esok Nasya dah boleh balik..  Nasya nak balik ke..  Tanya Mama..

Mama Nasya nak balik..  Sebab kalau boleh Nasya tak nak tutup mata kat sini.. Kata ku..

Nasya... Kata Mama.

Sorry ma... Kata ku.








Welcome Nasya..  Kata Aiziel..

Nasya... Hari ni..  Kita makan makanan yang di masak oleh Chef Airiel .. Kata Aiziel lagi.

Huh..  Seriously..  Wow..  Tak sabarnya..  Kata ku sedikit teruja.. 

Kalau macam tu... Jom lah kita makan.   Papa pon dah lapar sangat ni..  Kata papa..







Alhamdulillah..  Sedapnya awak masak Airiel.. Puji ku.. 

Ya Allah..  Kenapa kepala aku sakit sangat ni..  Kata ku dalam hati.

Aku cuba mengawal riak muka ku .. Tetapi..

Aku terasa seperti perutku tidak dapat menetima apa yang aku makan sebentar tadi.. 

Uwekkk..  Belum sempat aku ke singki..  Terus sahaja aku memuntahkan isi perut ku.. Aku sangkakan hanya muntah biasa.. 

Tetapi..

Nasya..  Jerit semua yang berada di situ..

Hehe..  Sorry semua.   Nasya tak sengaja..  Jap eh..  Nasya nak bersihkan..  Kata ku..

Eh tak apa Nasya..  Nanti Mak Jah yang bersihkan..  Kamu naik atas sekarang..  Kata mama..

Aku hanya mampu ikut kehendak mama... Satu lagi..  Kepala aku sakit sangat ni..

Okey ma..  Nasya naik atas rehat dulu eh.   Ma.. Pa..  Airiel..  Aiziel.. Dan Mak Jah.. Terima kasih..  Kata. Ku sebelum berlalu ke bilik ku. 

Belum sempat aku melangkah ke katil ku.. 

Aku tidak dapat menahan kesakitan yang aku alami sekarang ni..

Ya allah..

Aku yerus rebah ke lantai..

Selamat tinggal semua..








Doktor.. Kata Datin Arina..

Saya mintak maaf Dato..  Datin..  Pihak kami sedah mencuba sehabis baik..  Allah lebih sayangkan dia..  Kata Doktor Fiza sambil menahan tangisnya..

Datin Arina terus terduduk apabila mendengar berita itu sebentar tadi..

Dato Rizal kelihatan seperti sedang menahan sebaknya.

Manakala ... Airiel dan Aiziel hanya membatu di situ.

Nasya...











Tbc


Hanya seminggu [ Complete ]Where stories live. Discover now